דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ספר עורכי הדין - מהו ומה יתרונותיו 

מאת    [ 07/02/2010 ]

מילים במאמר: 728   [ נצפה 2864 פעמים ]


זו עובדה ידועה כי יש המון עורכי הדין בישראל. כולנו קוראים על ההצפה שבמקצוע בעיתונות ושומעים על כך מדי פעם בחדשות. עם זאת, כשאנחנו צריכים את שירותיו של עו"ד, אנחנו לא תמיד יודעים למי לפנות. בשביל זה קיים ספר עורכי הדין המכיל את פרטיהם של עורכי הדין והנוטריונים בארץ. מנוע החיפוש של ספר עורכי הדין הוא פשוט וקל לתפעול והוא בנוי גם למי שהאינטרנט אינו חברו הטוב ביותר...

היתרון באותו ספר עורכי הדין הוא שהפרטים המופיעים בו הם פרטים אשר נמסרים ללשכת עורכי הדין על ידי עורכי הדין בעצמם ועל כן ישנה סבירות גבוהה שתוכלו למצוא שם את מה שאתם צריכים. יודגש כי עורכי הדין המופיעים בתוך ספר עורכי הדין הם עורכי דין פעילים בלבד שרישיונם בתוקף. ספר עורכי הדין אינו רוצה לבזבז את זמנכם ועל כן הוא אינו כולל עורכי דין שאינם יכולים לעזור לכם, קרי עורכי דין שהושעו או שאינם פעילים.

אם אתם מחפשים עורך דין, תמיד טוב לנסות למצוא המלצה ממישהו שאתם מכירים וסומכים על שיקול דעתו. בחירת בעל מקצוע אמין וטוב היא חשובה ביותר ואין כמו המלצה אישית בשביל להרגיש בטוחים שאתם בידיים טובות. מה לעשות, לעיתים אנחנו לא מצליחים למצוא מישהו שימליץ על עורך דין דווקא בתחום שאנחנו מחפשים. כאן ספר עורכי הדין עוזר לנו ובאמצעותו נוכל לחפש ולמצוא בקלות מה שאנחנו צריכים.

עורכי הדין המופיעים בספר בוודאי נמצאים לא אחת בפורום עורכי דין, שם מתקיים שיח אודות עורכי דין ועוד, מומלץ וכדאי לבקר זאת במסגרת פורום עורכי דין>>

ספר עורכי הדין – חיפוש מגוון

מחפשים עורך דין מסוים אבל לא זוכרים את שמו המלא? מחפשים עורך דין בעיר מסוימת בלבד? ספר עורכי הדין פה בשבילכם לאיזה סוג של חיפוש שתרצו:

1. תחום עיסוק – ספר עורכי הדין מאפשר לכם לחפש עורך דין על פי תחום עיסוק למשל דיני עבודה, לשון הרע, רשלנות רפואית וכדומה.

2. אזור גיאוגרפי -  לא רוצים לנסוע רחוק? ספר עורכי הדין נותן לכם אפשרות לחפש עו"ד על פי האזור שנוח לכם. אולי עו"ד שאתם צריכים נמצא ממש בעיר שלכם....

3. פרטי עו"ד – אתם מחפשים עו"ד ספציפי אך לא זוכרים את שמו הפרטי? בתוך ספר עורכי הדין אתם יכולים לחפש עו"ד על פי שם משפחה והחיפוש ידוג לכם את כל עורכי הדין עם אותו שם משפחה.

חיפוש על פי שפה – צריכים נוטריון דובר צרפתית? סמנו בתוך ספר עורכי הדין חיפוש על פי שפה.

איך בוחרים עו"ד?

העובדה כי ישנם בישראל המון עורכי דין אינה הופכת את המשימה של בחירת עו"ד לקלה יותר. כמו בכל תחום, ישנם עורכי דין טובים ומקצועיים וישנם עורכי דין רשלניים בעבודתם. כפי שאמרנו קודם, דרך המלך היא קבלת המלצה על עו"ד טוב ממישהו שאתם מכירים. חשוב מאוד כי ההמלצה תהיה רלוונטית כלפיכם, קרי, המקרה של אותו אדם דומה למקרה שלכם ויכול באמת להעיד על אופן עבודתו של עורך הדין במקרים דומים. קיבלתם שם? בדקו אם הוא מופיע בתוך ספר עורכי הדין. אם שמו של עורך הדין לא מופיע ברישומי ספר עורכי הדין, צריכה להידלק לכם נורה אדומה גדולה מאוד וכדאי לבדוק טלפונית בלשכת עורכי הדין האם מדובר בטעות או שמא נפלתם על מתחזה....

אם אין בידכם המלצה קונקרטית, מקדו את החיפוש בתוך ספר עורכי הדין בצורה הטובה ביותר לכם. עשו רשימה מסודרת של שמות של עורכי דין שלקחתם מתוך ספר עורכי הדין. חפשו אותם באינטרנט, בדקו את האתר שלהם, בדקו האם מופיעות עליהם כתבות, המלצות, טוקבקים וכדומה.

ספר עורכי הדין – חוסך לכם זמן!

אחד היתרונות הגדולים של ספר עורכי הדין הוא החיפוש המשולב שאפשר לעשות בו. למה אני מתכוונת? נניח שאנחנו מחפשים עורך דין שמתמחה במקרקעין שנמצא בחיפה או עורך דין בדיני עבודה שנמצא בגבעתיים ואנחנו גם רוצים שהוא יהיה נוטריון. אם ננסה לחפש את מבוקשנו דרך מנוע חיפוש רגיל ברשת, נלך לאיבוד....

נוכל למצוא המון עורכי דין בחיפה אך הם לא בהכרח מתמחים במקרקעין. אולי נוכל למצוא עורכי דין שעיסוקם הוא דיני עבודה אך הם בכלל באילת...כאן ספר עורכי הדין יעזור לנו יותר מכולם! ספר עורכי הדין נותן לנו אפשרות לחפש עורך דין בתחום מסוים שמתגורר באזור מסוים בלבד וכך חסכנו לעצמנו המון זמן ואנרגיה בחיפוש בלתי נגמר ברחבי האינטרנט. לאחר שיש לנו רשימה של עורך דין רלוונטיים לגבינו, אפשר בהחלט לעשות שיעורי בית על כל אחד מהם ולהחליט עם מי מהם היינו רוצים להיפגש.

* מידע נוסף וחיפוש עורכי דין מומלץ לגלוש באתר הפורומים במסגרת אינדקס עורכי דין >>

לסיכומו של דיון חברים, אפשר לומר שיש לנו בול פגיעה! איתור עורך דין זה רק דרך ספר עורכי הדין. חיפוש מתקדם, יעיל וזמין לכולם. בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב