דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקיון- שימוש בחומרי ניקוי אורגניים 

מאת    [ 07/02/2010 ]

מילים במאמר: 789   [ נצפה 2027 פעמים ]

ניקיון - שימוש בחומרי ניקוי אורגניים

כאשר אתה מנקה את הבית שלך זה אומר שאתה מוגן מאה אחוז מפני פגיעה. אם אתם משתמשים בחומרי ניקוי שאינם ראויים אתם עלולים להיות בסכנה גדולה. ישנם חומרי ניקיון רבים המכילים כימיקלים וחומרים מזיקים העלולים להזיק לבריאותכם, ולפגיעה בכדור הארץ. חשוב להקפיד על מספר כללים בשימוש בחומרי ניקיון לניקוי הבית או המשרד.

להלן מספר צעדים להבטיח את בטיחותך ובטיחות הסובבים אותך בשימוש בחומרי ניקוי:

1.      אחסון חומרי הניקוי במקום שאין גישה אליו לילדים. במיוחד אם מדובר בחומרים כימיים חזקים ורעילים. עדיף להשתמש בחומרים שאינם מכילים כימיקלים בריכוז גבוהה אשר עלולים להזיק יותר מאשר להועיל.

2.       הפחתת השימוש בחומרים המכילים כימיקלים רעילים ומעבר לשימוש בחומרים המכילים חומרים טבעיים. .

3.       חשוב  ללמוד על חומרי הניקוי בטרם השימוש בהם, יש לקרוא את הוראות היצרן ואופן השימוש בחומרים ולבצע אחר הוראות היצרן.

4.       חשוב להשתמש בחומרי ניקוי הניתנים לשימוש חוזר כגון: ספוגים, מטליות, מגבים וכו' וזאת על מנת לעזור ולהפחית את הנזקים לכדור הארץ. רצוי להשתמש בחומרים ממוחזרים חומרי ניקוי אורגני.

5.       יש לרכוש חומרי ניקוי המותאמים לחפץ או המקום אותו אתם מעוניינים לנקות. לכל דבר יש חומרי ניקוי הייעודים להם. לא לשכוח לקרוא את ההוראות בטרם התחלת פעולת הניקיון.

6.        חיטוי היא דרך להסרת חיידקים, אך לא כל החיידקים מזיקים, שימוש אלטרנטיבי בחיטוי באמת עובד לסייע בהפחתת מחלות מסוימות, רוב חומרי חיטוי משתמשים בכלור, כלור היא גורם זיהום כאשר הוא מגיע בתוך זרם המים.

7.       ניקיון האוויר בבית או במשרד חשוב לא פחות. ניתן להגיע לתוצאות טובות על ידי שימוש בצמחים המספקים חמצן לאוויר או על ידי פתחי אוורור והמאפשרים זרימת אוויר. דרך חלופה היא שימוש בחומרי טיהור משמנים אתרים המפזרים ריח נעים באוויר.

8.       חשוב לנקות בלי שימוש יתר במים , מצרך יקר בארצנו הבצורה, חסכון במים בזמן ניקיון אפשרי, חשוב להשתמש במים בחוכמה פשוט צריך ללמוד איך לחסוך במים. ומתן תמיכה על ידי שימוש בחומרי ניקוי טבעיים וכך נדאג לשמירה על יופיו הטבעי של כדור הארץ.

9.       תקשיב לחושים שלך וכך תלמד אפוא להשקיע את מאמצי הניקיון שלך.  תמיד ניתן לגעת ולהרגיש מה נכון לנקות עבורך ועבור בני משפחתך.

10.   עצה אחרונה ולא פחות חשובה – להפיץ את הבשורה.


כולנו מקושרים יחדיו לכן כולנו צריכים לעשות את המאמץ שלנו ולהפוך את החיים בכדור הארץ למקום בטוח יותר עבורנו ועבור  משפתחינו. תמיכה בניקיון בעזרת חומרי ניקוי אורגניים תורמת את חלקנו לאמא אדמה.

לניקיון המוסדי יש היבטים שונים. ניקיון מוסדי דורש מיומנויות שונים החל משירותי ניקיון, דרישות תחזוקת מבנה, ניקוי שטיחים, ניקוי חלונות, טיפול בריפודים, טיפול בנזקי מים ועוד....

ניקיון ואחזקה מאפשרים לכם לשמור על מראה של נכס ברמה מקצועית וגבוהה. ככל שרמת התחזוקה של הנכס גבוהה יותר כך ערכו היחסי עולה יותר. חברות ניקיון ואחזקה מספקות מכלול שירותים להגנה ושמירה על הנכסים שלכם. ישנן יתרונות רבים להעסקת חברת שירותי ניקיון ואחזקה למבנים.

כאשר מחפשים חברות המספקות שירות ניקיון חשוב לבדוק אם החברה מסוגלת לספק את שירותי הניקיון בקביעות ולשמור על איכות ורמת העבודה. חברת ניקיון אמורה להתחייב לאספקת שירותי ניקיון באופן עקבי וברמת של תדירות קבועה. כל השירותים המסופקים על ידי החברה ניקיון או אחזקה צריכים להיעשות באופן עקבי ועל פי לוח זמנים שנקבע מראש. עמידה בלוח הזמנים היא תנאי חשוב ליעילות החברה ולאיכות שירותיה.

 

לאמור בע"מ ניקיון בראש נקי נותנים שירות באהבה אלי לאמור, מנכ"ל http://www.lamour.co.il 03-6821857




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב