דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקיון, ניקיון משרדים 

מאת    [ 07/02/2010 ]

מילים במאמר: 581   [ נצפה 1733 פעמים ]

ניקיון, ניקיון משרדים

בתוכנית העסקית  של העסק שלך, שמירה על משרד נקי ועל היגיינה לעתים קרובות פשוט נוהגים  להתעלם מהם. ולמה לא? אחרי הכול, ניקיון לא מצריך הרבה זמן מחשבה אולי רק כמה-מגבונים אנטי בקטריאלי פה ושם אתה מרגיש כאילו מקום נקי מנוכחותם חיידקים.

למרבה הצער, כשמדובר ב- ניקיון משרדים, כמה-מגבונים אנטי בקטריאליים הם פשוט לא מספיקים לקבלת התוצאה הראויה. המשרד שלך יכול להפוך לחממה עבור חיידקים אם אתה מרפה בעניין הניקיון.

הסתכלו על זה ככה: גם אם יש לך עסק המורכב משניים או שלושה עובדים, חשוב על כל החיידקים שהם חשופים בדרך לעבודה שלהם - במיוחד אם הם משתמשים בתחבורה ציבורית למעשה. במחקרים האחרונים שנעשו בנושא: סיכונים עבור נוסעי התחבורה היומית,  מגלים  כי התחבורה הציבורית יכולה להוות קרקע פורייה עבור חיידקים , כל עובד יכול לשאת חיידקים למשרד שלך ולהשאיר אותם על כל מה שהוא נוגע, וכך חושף את כולם למקור הדבקות למחלות כגון שפעת. אף אחד לא רוצה ללחוץ על כפתור המעלית, כי זה שלח. עליו קודם היה חולה בשפעת....

קחו כמה סיבות למה מקום עבודה נקי יותר חשוב עבור הקידום העסקי שלך?

משרד נקי הינו תמונה למראה מקצועי שלך. אם יש לך לקוחות או שותפים עסקיים שעושים ביקורים סדירים למשרד שלך, הדבר האחרון שאתה רוצה שהם ישימו לב אליו הוא מקום עבודה עם שולחנות מבולגנים, חדר מבולגן או חדר שיש בו ריחות רעים. כך שאתה עלול לבטל פגישות או התייעצויות בגלל מראה המשרד שלך.

שרד נקי מהווה תמונה של עסק מסודר, פורה ומוכשר - וזה בדיוק מה אתה רוצה שהלקוחות או השותפים יחשבו על מקום העבודה שלך. מקום העבודה שלך משקף את מי שאתה בתור בעל עסק ומה שאתה רוצה עבור החברה שלך.

אז אם לך ולעובדים עבורך חשוב מקום העבודה והעסק חשוב שתעסיק חברת ניקיון מקצועית שתעשה את העבודה עבורך. שירותי ניקיון ידאגו לשמירה על מקום עבודה נקי, עובדים בריאים יותר כך שאתה בעצם מגן על המוניטין העסקי שלך.

משרד נקי מונע תביעות. זה נשמע כמו אמירה גדולה אבל הגיונית ואמיתית לחלוטין:

כאשר יש לך משרד נקי והיגייני, אתה מגן על העובדים שלך, על הלקוחות מכל סוג שהוא של מפגע בטיחותי שעלול להוביל לתביעה אזרחית. בואו נודה על האמת - היום הדבר האחרון שאתה רוצה עבור העסק שלך היא תביעה מאחר והיא עלולה לגרום נזק הן לחברה שלך והן לכיס שלך ואף לפגוע במוניטין האישי שלך /

אז נכון, יש את הסיכון מפני תביעה, אך גם אפשר לחשוב גם אחרת, המשרד הנקי והיגייני יאפשר לעובדים שלך להיות מאושרים יותר.

כל עובד מתחיל בציפייה לעבוד במקום עבודה מסודר ולטווח ארוך. המשרד המלוכלך לא יאפשר לו להרגיש כך. ההשפעה של החוסר ארגון תשפיע על העובד ועל יעילות עבודתו במשרד. ואם אתה לא רוצה לאבד את פריון העבודה של העובדים בחברה ראוי שתגן על העסק על ידי שמירה על מקום נקים ומאורגן. במקום כזה העובדים שלך יגדילו את הפרודוקטיביות של העסק ובסופו של יום אף תודה להם על כך.

אז מכל זה למדנו שלא קשה לראות ולהוכיח כי ניקיון מקצועי עלול לחולל נפלאות עבור הפריון העסקי, להעלות את המורל של העובדים בחברה ולהגדיל את הרווחיות העסקית. אם את מעוניין לשמור על העסק זה לא קשה לראות ולהבין כי חברת ניקיון מקצועית יכולה לחולל נפלאות עבור פריון של החברה שלך, המורל, ואת התקציב. אם אתה מעוניין לשמור על הלקוחות שלך ועל עובדים שמחים ובריאים וכל  מוניטין ללא רבב - שיחה מקומית שלך לחברת ניקיון משרדים תאפשר זאת בקלות

לאמור בע"מ ניקיון בראש נקי נותנים שירות באהבה אלי לאמור, מנכ"ל http://www.lamour.co.il 03-6821857




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב