דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קפסולות או קפה טחון? 

מאת    [ 07/02/2010 ]

מילים במאמר: 496   [ נצפה 4864 פעמים ]

יש כאלו שמכינים קפה בשיטה הרגילה עם הקומקום והכל. יש כאלו שמעדיפים לשתות אותו רק בחוץ, בבית קפה טוב. ויש כאלה שמכינים אותו בבית, ברמה של בית קפה. אלו האנשים שהרשו לעצמם מכונת קפה בבית. ובעולם של מכונות קפה, השאלה החשובה ביותר היא מה עדיף: קפסולות או קפה טחון? אכן, שאלה קשה.

החליטו אילו מכונות קפה מוצאות חן בעיניכם

למי שלא מבין בכלל בעניין נספר, כי מכונת אספרסו יכולה להתמודד או עם קפה טחון או עם קפסולות קפה. היא אינה יכולה לשלב בין השניים, כך שהמכונה שתקנו תשתמש תמיד באותו חומר גלם. לכן, חשוב מאוד שתבינו איזה סוג של מכונת קפה אוטומטית מתאימה לכם, לפני שאתם רצים לקנות.

מהן בכלל קפסולות קפה?

קפסולות קפה הן קופסאות קטנות המכילות תערובות שונות של קפה, כשהיתרון גדול שלהן הוא היכולת לשמור על טריות הקפה לאורך זמן. הקפסולות מוכנסות אל מכונות קפה מתאימות ובלחיצה אחת דואגות שתקבלו את הקפה המשובח שרציתם. רבים בעולם הקפה שואלים את עצמם לא אחת, האם הקפסולות הללו יכולות להחליף את הקפה הטחון? לכל צד יש את היתרונות שלו וחשוב שגם אתם תכירו אותם.

ניקיון מירבי מול אומנות הכנת הקפה

נתחיל עם שני היתרונות הגדולים של כל אחד מהצדדים: קפסולות קפה יבטיחו לכם, בראש ובראשונה שהכנת הקפה תהייה נקייה לגמרי. לא משנה כמה אתם מקצועיים (או לא), מכונות קפה שעובדות עם קפסולות פשוט שמשאירות את הלכלוך במקום אחר. תהליך ההכנה נקי, מהיר ונעשה ללא יותר מידי דברים מסביב.

מצד שני, אתם מוכנים לוותר כל כך מהר על תהליך הכנת הקפה? על הקצפת החלב, הצורות שאפשר לעשות בקצף, הריח שלאט לאט מתפשט בבית. כל אלו קיימים רק במכונות קפה המשתמשות בקפה טחון. עם קפסולות עוד לא תספיקו ללחוץ על הכפתור והקפה כבר יהיה מוכן.

קפה בלחיצת כפתור מול עלות נמוכה יותר לכל כוס

אכן, יתרון נוסף לא פחות חשוב הוא הזמן. מכונות אספרסו עם קפסולות לא דורשות הכנה כלל: אותו כפתור שהזכרנו קודם נלחץ פעם אחת וזה קורה- הקפה יחכה לכם תוך פחות מדקה, מוכן, חם ומריח נפלא. עם קפה טחון, תהליך ההכנה יכול לקחת כמה דקות טובות.

מצד שני, קפה טחון זול יותר. בעוד שכוס קפה טחון שווה כמה עשרות אגורות, כוס קפה מקפסולה שווה קרוב לשני שקלים. כדי להכין עשרים כוסות, מכונות קפה עם קפסולות דורשות הרבה יותר חומר גלם.

קלות ההכנה מול טריות חסרת תחליף

מכונות קפה עם קפסולות לא דורשות ממך שום ידע. איזה קפה שתרצה אותו גם תקבל, לא משנה כמה ידע יש לך בתחום. מכונת קפה אוטומטית שעובדת עם קפה טחון דורשת ממך ניסיונות רבים, טעויות וכוסות שלא בטוח שהיית נותן לאורחים לטעום. רק לאחר תקופה מסויימת, תגיע לתוצאה הרצויה.

אבל, חשוב לזכור שקפה טחון טרי וטבעי יותר. הקפסולות שומרות על הטריות כידוע, אבל הן לא יכולות להחליף קפה טרי אמיתי. רבים מאיתנו לא יוותרו על העניין הזה, למרות שבטעם לא יורגש שינוי של ממש.

עכשיו, כשאתם יודעים מה מציע כל אחד מהצדדים, הגיע הזמן שלכם להחליט: קפסולות קפה או קפה טחון? לכל אדם יש את ההעדפות שלו ואת מה שמושך אותו. לפני שבוחרים מכונות קפה מהמבחר העצום שקיים, כדאי להחליט מהו הסוג המועדף עליכם.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב