דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוקרים פרטיים בשירות חברות ביטוח 

מאת    [ 05/02/2010 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 2717 פעמים ]

כל משרד חקירות אשר עבד או עובד עם חברות ביטוח, נתקל במסגרת פעילות החוקרים הפרטיים הבודקים תביעות, נוכלים המנסים להונות את הביטוח. בעבר חוקר פרטי אשר עבד עם מחלקות נזקי גוף. היה מוסמך גם לשלם לנפגע עד סכום מסוים. על מנת ל"סלק את התביעה" דהיינו עם התשלום אין לנפגע יותר אפשרות תביעה.

משרד חקירות אברמסון טיפל בתביעות נגד חברות אוטובוסים כל נוסע אשר נחבל או נפגע בעת נסיעתו, היה יכול להגיש תביעת נזיקין. וחוקר פרטי היה בודק את התביעה. כאשר הוחלט להעביר אלי את החקירות לא חוברתי לחברת החקירות שעבדה לפני.

שיקול חברת הביטוח היה להעביר החקירות אל גורם מקומי. צחי (שם בדוי) הגיש תביעה לחברת הביטוח. כאשר חוקר פרטי הגיע אליו מצא אותו צולע על רגל שמאל, הוא טען כי כאשר נהג האוטובוס עצר בפתאומיות הוא נחבל. למרות שלא הייתה שום הודעה של צחי לנהג. זאת הייתה פגישתנו הראשונה.

צחי היה סטודנט שנה שלישית למדעי החברה. בחור מקסים מלא שארם. אבל כאשר במשך שנה הגיעו מספר תביעות, המלצתי על מעקב אחריו. ראשית לשלול מגבלות, שנית לתעד את האירוע. האישור שקבלתי היה גורף. כי לחברת הביטוח נגרמו הוצאות מרובות עקב התביעות. ואכן צוות עוקבים התלבש על צחי, כאשר על פי המסמכים הרפואיים, הוא מוגבל ביד שמאל עקב נפילה בתוך האוטובוס.

התחלנו אתו את היום במשחק טניס באוניברסיטה, כאשר לא נראית כל מגבלה ביד. המשכנו בתחרות חתירה בברכת האוניברסיטה. אשר תועדה כולה. וקינחנו במקלט שם העביר ידידנו שיעורי קרטה. כל זאת טוב ויפה אבל לא הוביל אותנו למטרה העיקרית הוכחה על ביום. לאחר שלושה ימי מעקב שבו ראינו כי צחי בכושר גבוה. עקבנו אחריו מגיע לשוק בעיר. צחי ברר את הקורבן הבא, זוג מבוגר אשר הגיע עם סלים מכוון הירקות.

שדה הראיה של הנהג היה חסום בארגזים עד גג המושב האחורי. כאשר הנהג נסע לאחור תועד צחי ע"י חוקרים פרטיים חובט בידו הפגועה על הרכב שנסע לאיטו ברוורס. ואז נשכב על הכביש וצועק. הנהג התמים יצא בבהלה מהרכב וראה את צחי "מתפתל" מכאבים. נהג רכב שהיה במקום הציע לקחת את צחי לבדיקה בבית חולים. לא לפני שבעלי הרכב ההמומים מסרו את פרטי הביטוח.

רצה הגורל וזאת הייתה אותה חברת ביטוח של האוטובוסים. העוקבים שביצעו מעקבים מטעם משרד החקירות שלי המשיכו עם הרכב שאסף את צחי. והגיע לאחד הבתים בעיר. בדיעבד הנהג היה אחיו של צחי רופא במקצועו, אשר התמחה בבית חולים, וסיפק את האישורים לאחיו. אכן דרך לממן שכר לימוד.

כמובן שצחי החזיר עם ריבית את כל הכספים שקיבל במשך שלוש שנים משלוש חברות ביטוח. בכך הסתפקו מנהלי התביעות. והעבירו חוזר בין מספר חברות ביטוח. האבסורד היה שאחרי מספר שנים צחי שקיבל מינוי של מנהל כוח אדם בחברת טכסטיל גדולה. שכר שרותי משרד החקירות שלי. במיוחד בבדיקת עובדים אשר המציאו חופשות מחלה. ובזמן זה בילו, או עסקו בענינים פרטיים.

משרד חקירות אברמסון, הינו משרד חקירות פרטיות וותיק ומנוסה העוסק במתן שירותי מודיעין וחקירות במגוון נושאים: חקירות בגידותגירושין, חקירות כלכליות, ביצוע מעקבים וכן בדיקת פוליגרף. במשרד עובדים חוקרים פרטיים וותיקים בעלי שם בתחום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב