דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פנג שואי- כוכבים שנתיים לשנת 2010 

מאת    [ 05/02/2010 ]

מילים במאמר: 577   [ נצפה 2878 פעמים ]

 

כוכבים שנתיים לשנת 2010                

השנה הסינית מתחילה בתאריך 4.2.2010 ועמה מתחלפות האנרגיות השנתיות בכל מבנה ומבנה. למה הדבר דומה? על פי תורת האסטרולוגיה (המערבית והסינית ) לנו, כבני אדם יש את האופי המיוחד והייחודי שלנו הנובע ממקום הלידה, תאריך ושעת הלידה. קיבלנו חותם כאשר נולדנו לחיוב ולשלילה. אך עדיין כל שנה ושנה מביאה עמה שינויים והשפעות שונות מבחינה אסטרולוגית, שמיימית.(מזל שמיים).

כעת, נדמה את האדם לבית. גם הבית "נולד" , נבנה בתאריך מסוים ובמיקום מסוים- מה שנותן לו את הייחודיות האינדיבידואלית שלו. עם האנרגיות האלו ניתן לאבחן את הבית ולטפל בהתאם. כמו באסטרולוגיה- גם בפאנג שוואי ישנן אנרגיות שנתיות המתחלפות כל שנה ומשפיעות על הדיירים בית זה או אחר.(מזל אדמה).

האנרגיות השנתיות אמנם מתחלפות סופית ב- 4.2.2010, אך השפעותיהן מגיעות עוד קודם לכן. אספר לכם סיפור מחיי האישיים כדי להמחיש את התמונה...

חיי כולנו מתנהלים בין מטלות אלו לאחרות, בשגרה יומיומית ברוכה וחשובה. ובכל זאת ביום בהיר אחד, למעשה היה זה ביום שישי, הכרזתי לבעלי כי באופן חגיגי ויוצא דופן אני מעוניינת לחדש את עיצוב הבית. לא התכוונתי לחידוש מאסיבי הדורש שבירת קירות, אך הכוונה הייתה בהחלט לשינוי מסוים.(למען האמת, גם אני לא ידעתי בדיוק למה כוונתי אך הייתי נחושה בהחלטה כי צריך לחדש ולייפות את הבית). כדי לתת את התמונה כולה- מדובר בבית חדש יחסית , מעוצב ומטופח, ובכל זאת תחושתי הייתה לשינוי ...

אותו יום שישי התחיל בשעת בוקר מוקדמת והסתיים לפני כניסת השבת. כמובן שמגמה זו המשיכה וממשיכה עד היום. על קיר מסוים תמונה חדשה, בכניסה זוג עציצי רקפות על מעמד מיוחד, כריות חדשות לספה בסלון וכדומה. בקטנה .

מיותר לציין כי נמלאתי סקרנות לגבי השינוי העז שחל בי בנוגע לחידוש היופי והעיצוב בבית ולכן כשבדקתי את הכוכבים השנתיים- חייכתי לעצמי. הכוכב השנתי הנמצא בחדר השינה שלי הינו כוכב שאחראי על יופי, אסתטיקה ועיצוב. אין ספק כי הושפעתי ממנו אפילו עוד לפני מועד כניסת השנה הסינית ...

אין ספק ששנת 2010 תהיה עבורי שנה מלאה ביופי , אסתטיקה ועיצוב...ואצלך?

אני אסקור את האנרגיות השנתיות על-פי אזורים בבית מכיוון שלכל בית מפה אנרגטית שונה וייחודית לו. אתייחס לכוכבים המשמעותיים ביותר לבית ולא אסקור את כולם:

אנרגיית השפע השנה ממוקמת במרכז הבית, בטאי צ'י, ולכן לא נוכל השתמש בה השנה.

במקומה נשתמש באנרגיית השמחה, האופטימיות והאנרגיה הפעילה והדומיננטית שנמצאת השנה באזור צפון-מערב. נסו לפתוח חלונות ותריסים באזור זה עד כמה שניתן. שינה באזור זה תגרום לחברותיות יתר מהרגיל ולגישה אופטימית לחיים.

בדרום-מערב השנה נמצאת אנרגיה קשה ולא חיובית. הצעתי החמה לכם היא להזיז מיטות ושולחנות כתיבה הנמצאים באזור זה. אם לא ניתן- יש לתלות וילונות לבנים ע"ג החלונות, לתלות פעמון רוח בעל 6 קנים ממתכת ולדאוג שהרוח תניע אותו(לתלות מבחוץ), ולמקם קערה עם מלח ומים באזור לספיחת האנרגיה.

בצפון מזרח השנה נמצאת אנרגיה של חולי ולכן גם מאזור זה כדאי להימנע. אם ממוקמות מיטות באזור – יש לנסות והזיז אותן לאזור אחר( שינוי זה הוא חיובי וחיוני ביותר). אם אין אפשרות – יש למקם קלבש(דלעת מיובשת הצבועה בזהב ובמרכזה חור עגול) באזור, להשתמש בצבעי מתכת לנטרול (לבן/אפור/כסוף/זהב) או פעמון רוח מתכתי.

 

זוהי סקירה של האנרגיות השנתיות המשמעותיות ביותר.

כמובן שיש חשיבות לכוכבים הקבועים של הבית והאינטראקציה ביניהם. לקבלת מידע ספציפי לביתכם ולאבחון הבית עם הכוכבים השנתיים – יש להזמין יועץ פנג שוואי לביתכם.

לקוחות רבים יודעים עד כמה כוכבים שנתיים משפיעים על המפה האנרגטית של הבית ומזמינים אותי לביתם לייעוץ פנג שואי שנתי במחיר סמלי. זהו שירות חשוב ללקוחות כדי לשמור על החיים בשגרתם הברוכה.

גלית רוטשילד- יש מצב לשינוי
מטפלת אלטרנטיבית:
דמיון מודרך
EFT-טיפול לשחרור מצבים רגשיים
פנג שואי
href="mailto:rot.galit@gmail.comrot.galit@gmail.com">">rot.galit@gmail.com
http://www.rotgalit.co.il
0528062404


אתר: www.rotgalit.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב