דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לוח דרושים אינטרנטי 

מאת    [ 02/02/2010 ]

מילים במאמר: 508   [ נצפה 2857 פעמים ]

 

מודעות דרושים הן כנראה המקום הראשון אליו נלך כולנו, אם אתרע מזלנו להיות מפוטרים מהעבודה, או להיפך: אם שפר עלינו המזל והחלטנו לעזוב את הבוס המעצבן, להגיד לו יפה שלום ולצעוד לעבר עתיד חדש וטוב יותר. אז כאמור, במקרה כזה נתחיל לשים לב במיוחד למלה דרושים, אשר פתאום תופיע מולנו בכל מקום.

יש מגוון דרכים לאדם המובטל והחופשי לחפש עבודה ובימי האינטרנט כמעט שלא צריך לצאת מהבית בשביל למצוא מקום עבודה חדש. הכל פרוש לפניכם, ממש הושט היד וגע בם, בעזרת העכבר והמקלדת.

לוח דרושים אינטרנטי

המקום הראשון בו נמליץ לכם לחפש עבודה הוא כמובן האינטרנט. הרשת משופעת באתרים בהם מפרסמים המעסיקים מודעות דרושים רבות. בשנים האחרונות מציפים את הרשת לוחות דרושים אינטרנטיים רבים וכיום הם הצעד הנפוץ ביותר בדרך לשידוך מוצלח בין מועסק למעסיק. הירשמו למספר אתרים כאלה, שישלחו לכם עדכון יומי לאי מייל עם משרות חדשות שעודכנו באתר. כך תוכלו לוודא שאתם לא מחמיצים משרות פוטנציאליות.

חפשו דרושים בעיתונות הכתובה

דרך נוספת לחפש עבודה היא באמצעות לוח דרושים בעיתונות הכתובה. לפני עידן האינטרנט זה היה הכלי המרכזי לחיבור בין עובד ומעביד. אל תתעצלו, קנו לפחות פעמיים בשבוע את העיתונים המובילים וכמו כן את המקומונים הרלוונטיים לאזור בו אתם מחפשים עבודה. סרקו אותם בחיפוש אחר עבודות שיכולות להלום את כישוריכם.

חברות השמה

עוד אפשרות המהווה דרך מצוינת למציאת מקום עבודה חדש היא באמצעות חברות השמה אשר מחזיקות פעמים רבות במשרות אשר אינן מפורסמות בלוחות דרושים או באמצעי תקשורת אחרים. חשוב לדעת שמרבית חברות ההשמה גובות את התשלום על חיבור מוצלח  ממקום העבודה, לכן השירות הזה בעצם לא עולה לכם אף לא שקל אחד ויכול לקדם אתכם בצורה משמעותית לכיוון המשרה הנכספת.

מודעות דרושים בחלונות הראווה

אם אתם סטודנטים, חיילים משוחררים או שסתם מתחשק לכם מקום עבודה בלי יותר מדי אחריות, מומלץ ללכת לעשות סיבוב בעיר. עסקים רבים ובראשם בתי קפה ומסעדות מפרסמים דרך קבע על החלונות שלהם מודעות כמו דרושים עובדים, או מודעות ספציפיות יותר כגון ברמנים ומלצרים דרושים לעבודה. כשאתם רואים מודעה שכזו, היכנסו פנימה, בקשו פרטים ומי יודע, אולי כבר מחר תתחילו לעבוד.

דרושים ברשתות חברתיות

אמנם כבר דיברנו על כלי אינטרנטי אחד, אך דעו לכם שיש עוד מגוון דרכים להשתמש באינטרנט למציאת מקום עבודה: אנשים רבים מפרסמים מודעות דרושים ברשתות חברתיות ועסקיות כגון פייסבוק, מקושרים ו'לינקד אין'. היו ערניים למודעות שחברים ומכרים שלכם מפרסמים ברשתות הללו וכך תגלו שזו דרך אפקטיבית ביותר למצוא עבודה. כמו כן, אתם יכולים כמובן לפרסם ברשתות הללו מודעת דרושים משלכם.

כאשר אנו מחפשים עבודה, מומלץ מאוד לעדכן בכך את כל מכרינו. לעולם אין לדעת מנין תגיע הצעת העבודה הבאה. אין דרך טובה יותר להגיע ל ראיון עבודה, מאשר עם המלצות מאדם שמכיר אותנו, איכפת לו מאיתנו והוא סומך עלינו. הרי אחרת הוא לא היה ממליץ עלינו למשרה. 

כפי שראינו, יש מגוון דרכים לחפש עבודה. החל מחקירה אינטנסיבית של לוחות המודעות בחיפוש פרסומי דרושים וכלה בחקירה אינטנסיבית של משפחתנו, חברינו ומכרינו. בכל מקרה, הדרך היחידה למצוא עבודה היא לחפש וזו הרי עבודה בפני עצמה. אז שנסו מותניים והתחילו בחיפושי הודעות דרושים. בהצלחה!

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב