דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונות קפה - חברות מובילות בעולם 

מאת    [ 02/02/2010 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 4521 פעמים ]

שוק הקפה העולמי ואיתו גם שוק מכונות הקפה הוא תחום שמתפתח בלי הפסקה. בעולם שבו מכונות קפה הן פריט שכיח אפילו בבתים פרטיים, אין פלא שישנן חברות גדולות שמתקיימות סביב הענף והופכות לאימפריות של ממש. אז אילו חברות הן המובילות בעולם בתחום?

ארץ המולדת של מכונות הקפה: איטליה

ההמצאה הנפלאה הזו נולדה בארץ המגף, לפני כמעט מאה שנים. היו אלו מכונות ידניות לגמרי ולכן גם הרבה יותר מסורבלות ממה שאנחנו מכירים. מכין הקפה, הבריסטה, היה צריך להיות פעם הרבה יותר מיומן מהיום, כשהוא היה אחראי על כל אחד משלבי ההכנה של המשקה המבוקש.

מכונות קפה היום: כמה שיותר כוסות

כיום, כשיש מכונות קפה אוטומטיות שמשתכללות כל הזמן, הכנת הקפה נעשית מהר הרבה יותר- מה שכלל לא פוגע בטעם ובריח האיכותיים. כשהכנת הקפה הופכת ליותר ויותר מהירה, אפשר לדבר על רווחים ולהפוך את כל העסק למגלגל כספים. ולכן, ישנן היום חברות בתחום שהן כבר אימפריות.

אילו הן החברות הגדולות לייצור מכונות קפה?

ישנן חברות רבות שידועות בייצור מכונות הקפה הטובות בעולם, ביניהן לוואצה, דלונגי, saeco, gaggia ועוד ועוד. ישנן כאלו שממשיכות את המסורת ומגיעות מאיטליה, חברות וותיקות וחברות צעירות יחסית, כאלו שמתעסקות בתחומים נוספים וכאלו שמתרכזות בקפה בלבד. הרשימה ארוכה ואם ננסה לציין כאן את כל החברות, כנראה שנצטרך לסגור מוקדם ולהתפנות רק לכתיבה.

מכונות קפה של חברות קפה בלבד

הכוונה היא כמובן לחברות - כמו שציינו קודם - שקפה הוא הנושא היחיד שבו הן מתעסקות. החברות הללו הן חברות כדוגמת לוואצה, mauro וכדומה, שבניגוד לדלונגי למשל, לא מייצרות גם תנורים ומוצרי חשמל אחרים. מכונות קפה הן המומחיות הגדולה ביותר שלהן וזהו היתרון שלהן על פני החברות האחרות.

מומחיות בקפה מייצרת מכונות קפה איכותיות

וזה ברור למה. כשיש לך בבית מכונות קפה של חברות כמו לוואצה, mauro או saeco, אתה יודע שאין לך מה לדאוג. זה כמו רופא מומחה בתחום מסוים: יש מעטים שמבינים יותר ממנו בתחום ולכן אנחנו סומכים עליו מאוד. חברות המתמחות בקפה ומוצריו, יידעו יותר טוב מכולם מה צריך להיות בכל מכונת קפה.

מכונות קפה שמגיעות עם הציוד האיכותי ביותר

עוד יתרון בחברות מסוג זה הוא המוצרים הנלווים: מכונות קפה של לוואצה, אליהם נוסיף פולים או אבקות קפה של החברה, יחד עם קפסולות או פדים מיוחדים, יעניקו לכם את החוויה המושלמת והמקצועית ביותר בכל הקשור לקפה. הדברים האלו נכונים גם לאותם חברות שציינו קודם, כמו mauro או saeco.

מחירי מכונות קפה

רבים מאיתנו חושבים, באופן טבעי, שמכונות קפה של מותגים נחשבים יעלו בהכרח הרבה יותר ממכונות של חברות צנועות יותר ופחות ידועות. אז נכון, אם תרצו תוכלו למצוא בקלות מכונת קפה שעולה כמה אלפי שקלים, משהו שעלול לעשות לחלק מאיתנו סחרחורת. אך ישנן מכונות של אותם מותגים שתוכלו גם לקנות במחיר טוב, משהו בסביבות האלף שקלים ולקבל את כל מה שאתם צריכים.

זכרו, למרות שכולנו חלמנו לפחות בשלב מסוים על פתיחת בית קפה משלנו, אינכם צריכים מכונות ענק עם כל השכלולים הכי מדהימים שיש בשוק וכאלו שעומדות בקצב אש של מכונת ירייה. כשאתם מחפשים מכונות קפה לבית, מספיק מכונה שממלאת את הפונקציות הבסיסיות. האמינו לנו שזה יספיק. לרוויה!

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב