דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונת קפה למשרד- יתרון או חיסרון? 

מאת    [ 02/02/2010 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 3137 פעמים ]

מכונות קפה הן פינוק לא נורמלי לאוהבי הקפה שבינינו. אין כמו לפתוח את היום שלנו עם ספל קפוצ'ינו איכותי וכמה עוגיות, או כוס אספרסו מלאת ארומה, שתיתן זריקת אנרגיה על הבוקר. בשנים האחרונות, בשל ירידה משמעותית במחירן, הפכו מכונות קפה נפוצות מאוד וקלות להשגה.

עם התרחבות שוק מכונות הקפה בארץ, מעסיקים רבים החלו הופכים בדעתם האם לרכוש מכונות קפה לעסק שלהם. לנושא זה, כמו לכל דבר, יש יתרונות וחסרונות. אם גם אתם מתלבטים, הגעתם למקום הנכון.

היתרונות של מכונות קפה בעסק

ראשית, קפה מכיל, כידוע לכל, אחוז גבוה יחסית של קפאין אשר משתנה בין סוג קפה אחד לאחר. מחקרים מוכיחים כי קפאין תורם בצורה משמעותית לעירנות, לריכוז וכפועל יוצא מכך לאפקטיביות שלנו בעבודה. בעצם הכניסנו מכונות קפה לבית העסק אנחנו מסוגלים להשפיע בצורה עקיפה על האפקטיביות של העובדים שלנו. כך אנחנו גם מרוויחים עובד מרוצה וגם עובד מרוכז ויעיל יותר- שתי ציפורים במכה אחת.

יתרון נוסף בהכנסת מכונות קפה למשרד הוא בעצם ההשקעה שלנו בעובד. בעלות שוטפת זולה יחסית אנחנו נותנים לעובדים שלנו צ'ופר אשר מעלה את רמת תנאי העבודה שלהם ויוצר עובדים מרוצים יותר. והרי ידוע שעובד מרוצה הוא עובד טוב יותר. כמו כן, פינת קפה מושקעת משדרת מסר רציני ויוקרתי הן לעובדים, שיתייחסו ויציגו את העסק שלנו בהתאם וחשוב מכך- רושם דומה נוצר גם בקרב הלקוחות שמבקרים במשרד.

החסרונות של מכונות קפה בעסק

חסרונות שעלולים להיות כרוכים בהכנסת מכונות קפה לעסק שלנו, הם קודם כל העלויות: מחירה של מכונת קפה משרדית אשר אמורה להפיק כמה עשרות ספלי קפה ביום יהיה החל מ-6,000 שקלים. כמובן שבנוסף לעלות החד פעמית ישנה גם העלות השוטפת של קניית חומרים לקפה, הגבוהה בצורה משמעותית מההוצאה השוטפת על פינת קפה רגילה.

בעיה נוספת שעלולה לעלות בעקבות רכישת מכונת קפה איכותית ומפנקת למקום העבודה היא עלייה בכמות צריכת הקפה פר עובד ובשל כך גם עלייה משמעותית בכמות הזמן אותה משקיעים העובדים בהכנת קפה וב'משחק' עם מכונת הקפה החדשה. הדקות הללו אמנם נראות זניחות, אך בחברות גדולות המעסיקות עובדים רבים, הדקות מצטברות לזמן רב ויקר ערך.

חשוב לציין כי הדבר אמנם עולה לנו כסף נוסף, אך אתם יכולים להיות רגועים: כאשר ההתלהבות הראשונית לרגל הכנסת מכונות קפה לבית העסק חולפת, כך תרד בהדרגה גם כמות הזמן אותה ישקיעו העובדים בהכנת קפה.

איך בוחרים בין מכונות קפה?

קיים בשוק מבחר עצום של מכונות קפה, כשכולן יכולות להתאים בדיוק למשרד שלכם. קיימים מספר מותגים חזקים כמו illy ו- nespresso או מכונות קפה gaggia. אין ספק שהמבחר מבלבל ובכלל לא פשוט לבחור.

מה שמומלץ הוא לערוך סקר שוק. בדקו כמה עולות המכונות השונות, מה הפונקציות שהן מציעות ולא פחות חשוב- האם הספקית מציעה לכם איזו עסקה אטרקטיבית גם על אספקת הקפה. כמו כן, רצוי שתבדקו האם אתם מכירים אנשים שכבר מפעילים מכונות קפה בבית העסק שלהם ובקשו מהם חוות דעת. אם אין לכם מכרים כאלה תוכלו למצוא חוות דעת באתרים הרבים ברחבי הרשת, אשר הנושא שלהם הוא מכונות קפה. תיהנו מהקפה שלכם!

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב