דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סלונים 

מאת    [ 01/02/2010 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 1439 פעמים ]

עיצוב הסלונים: ארגון הרהיטים

סלונים בבית הם החדרים החשובים ביותר בבית. ראשית כל, מדובר בחדר שבו המשפחה שלך מבלה יחד בתום יום ארוך. בנוסף, זהו החדר שבו אתה נוהג לארח את חבריך ומכריך. על כן, עליך לעשות כל שביכולתך על מנת שהסלונים יהיו בעלי אווירה נוחה ונעימה, ומתאימה לאירוח. סלונים רבים משרים עלינו תחושה של קרירות, צפיפות, חוסר סדר, והדבר משפיע על ההנאה שלנו בבית זר. סלונים עם תחושה חמימה ומזמינה, משאירים עלינו רושם חיובי על המארחים. סלונים רבים יכולים להיות מעוצבים באופן מודרני, אך העיצוב כל כך מרשים עד שהם נראים לא ביתיים, או במילים אחרות – סלונים שנראים כמו מוזיאונים.

סגנון הסלונים שאתה מעוניין בהם תלויים בהרבה אנשים. סלונים מודרנים מעוצבים נראים בעיקר בבתים של משפחות עם ילדים בוגרים או ללא ילדים בכלל. לעומת זאת, סלונים שמשדרים אי סדר נראה בעיקר בבתים מרובי ילדים. אך התחושה שנותנים לנו סלונים אלה, אינה תלויה רק במספר הנפשות בבית, אלא גם בעיצוב של הסלונים. בדרך כלל, סלונים הוא החדר הראשון שנכנסים לתוכו. סלונים רבים מציגים תמונות משפחתיות, ומהווים נקודת מפגש לבילוי למשפחה כולה. על כן, כשבאים לעצב חדר זה, יש לעשות זאת בצורה שתאפשר קיום של פעילויות שונות כמו אירוח, צפייה בטלוויזיה ומשחקי חברה.

כדי לארגן את הרהיטים וליצור סלונים שיתאים לאורח החיים שלכם, מלאו את ההוראות הבאות. מי שבאמת רק מתחיל בתחום, מומלץ לו שיעבור על כתבות נוספות בתחום עיצוב סלונים לפני שיבצע מהלכים דרסטיים בנוגע לעיצוב הסלונים שבביתו. לפני התחלת העיצוב עליכם להבין את הנקודות הבסיסיות בעיצוב הבית.

כלי יעיל לארגון הרהיטים בחדר מבלי להרים אצבע, כולל רק עיפרון ונייר. עליכם להכין גזרי נייר בגודל של הרהיטים שבחדר שברצונכם לעצב. הארגון האופטימלי של הרהיטים בחדר אמור לשמש מטרה מסוימת. אזורים שמשמשים לפעילויות כמו משחקים משפחתיים, צריכים להיות מרווחים יותר מהאזורים המשמשים לאירוח. בחלק זה של החדר מתאים יותר לשים את התמונות המשפחתיות. במקביל, יש לסדר את הרהיטים בצורה שתשרת גם את צורתו של החדר. בתוך סלונים קטנים, צריך להיות לפחות מקום שיחה אחד, בעוד שחדרים גדולים יותר יכולים להכיל כמה מעגלי שיחה בצורת כסאות או ספות. חוק בסיסי טוב הוא להושיב לפחות שישה אנשים בנוחות בסלונים הבית.

ארגון הרהיטים בחדר צריך להסתובב סביב נקודה מרכזית אחת, שיכולה להיות המרכז הפיזי של החדר, האח או חלון גדול. אחרי שבחרתם את נקודת המרכז שלכם, רכזו את הרהיטים סביבה בצורה מרווחת. אם הסלון קטן, אולי תצטרכו רק ספה אחת, כורסא וכמה שולחנות קפה קטנים. לא תמיד צריך להעמיס כדי למלא את החדר, נסו לחשוב בצורה פונקציונאלית – כמה אנשים אתם נוהגים לארח בו זמנית, למשל, יכול להיות שיקול טוב לעיצוב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב