דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארצות הברית מחוף לחוף 

מאת    [ 01/02/2010 ]

מילים במאמר: 506   [ נצפה 4951 פעמים ]

ארצות הברית היא אחד היעדים המועדפים עבורנו, הישראלים ובעצם עבור כל אחד בעולם. ואין טיול טוב יותר מאשר טיול בארה"ב מחוף לחוף. איך חשבתם לעשות את זה? בטיסות? אוטובוסים? טרמפים? הדרך הטובה ביותר לטיול כזה היא השכרת רכב בחו"ל.

השכרת רכב בחו"ל היא הבחירה הטובה ביותר בטיול ארוך

נכון, תמיד אפשר להעביר טיול ארוך בצורה 'התרמילאית': מפה לשם באוטובוס, מהנקודה הזו לנקודה הזו בטרמפים, אולי לפעמים בטיסות פנימיות. אבל בינינו, ארה"ב היא לא המקום לזה. אם אתם רוצים להרגיש את הארץ הענקית הזו באמת, לכו על השכרת רכב. זה ישנה לכם את כל הטיול.

השכרת רכב בחו"ל מאפשרת לכם לעשות שינויים תוך כדי תנועה

זה לא משנה אם אתם מתכוונים להתחיל את הטיול במערב או במזרח, לבקר בפארק ילוסטון או בהרי הרוקי. אם החלטתם על השכרת רכב בחו"ל, תוכלו לשנות את המסלול בכל רגע נתון. הייתם בדרך למקום כלשהו וגיליתם משהו לא פחות מעניין בדרך? אין שום בעיה לעצור, לבלות בו ולהמשיך לאחר מכן. אתם אף פעם לא מוגבלים.

אפשרויות השכרת רכב בחו"ל בטיול מחוף לחוף

השיקול הכספי לגבי השכרת רכב בארה"ב קובע כאן הרבה מאוד: אם אתם מתכננים טיול מחוף לחוף, דעו כי לשכור רכב בחוף המזרחי ולהחזירו במערבי הוא מהלך שיכול לעלות לכם הרבה כסף. עדיף שתחליטו האם כדאי אולי לשכור רכב בכל אזור: להתחיל עם השכרת רכב בקליפורניה עבור החוף המערבי, לשכור אחד אחר באזור טקסס למשל ולסיים במזרח עם השכרת רכב בניו יורק.

ייתכן ושיטה כזו תוזיל עבורכם משמעותית מהלך של השכרת רכב בחו"ל. קחו בחשבון שאתם גם יכולים לקצר טווחים בעזרת טיסות פנימיות- לא הכל באמת חייב להיעשות ברכב. בנוסף, המרחבים העצומים במדינה הזו מותירים חלקים שלמים חסרי עניין. עדיף לחסוך לעצמכם את הזמן ולעבור את החלקים האלה בטיסה.

השכרת רכב בחו"ל עדיפה דרך הארץ

בכל מקרה בו החלטתם לשכור רכב לטיול בחו"ל, אם הוא ממושך או קצר, עדיף שתיעזרו בחברות להשכרת רכב בארץ. בעזרת אנשים בעלי ניסיון בתחום תוכלו לקבל את התנאים, ההטבות והמבצעים הטובים ביותר, כאלו שלא תוכלו להשיג לבדכם. פנו מספיק זמן מראש אל אותן חברות והן יוכלו גם לייעץ לכם לגבי הטיול עצמו.

השכרת רכב בחו"ל או לא- הכי חשובה העונה

טיול גדול לארה"ב דורש בראש ובראשונה תכנון. אם החלטתם על השכרת רכב בחו"ל עבור הטיול הזה- מה טוב. אבל גם אם לא, יש כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב: ישנם מקומות ואתרי תיירות בארצות הברית שלא ניתן להגיע אליהם בעונות מסוימות, בעיקר בצפון, בשל הטמפרטורה הנמוכה ומזג האוויר הקשה בחורף.

מצד שני, ישנם מקומות בארה"ב שהם, ממש כמו בארץ, בלתי נסבלים בקיץ: אם זו עיר ההימורים הבלתי נגמרת לאס וגאס או מדבר נוואדה למשל, שם הטמפרטורות קיצוניות ויכולות להגיע גם ל-45 מעלות ויותר. כשאתם מארגנים את מסלול הטיול, קחו את הדברים הללו בחשבון.

השכרת רכב בחו"ל - למען עתיד ילדינו

או יחד עם ילדינו: אם אתם כבר מוגדרים כמשפחה, אין זה אומר שאתם לא יכולים לעשות טיול גדול בארה"ב. הדבר אפשרי בהחלט ולא צריך להיות בעייתי מידי, אם תחליטו על השכרת רכב בחו"ל. בעזרת רכב טוב ואמין, תוכלו לעשות עם הילדים גם טיול מחוף לחוף.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב