דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המשרד הביתי - איך כמה ולמה? 

מאת    [ 31/01/2010 ]

מילים במאמר: 866   [ נצפה 2050 פעמים ]

למשרד הביתי יכולים להיות מספר יתרונות כאשר המכנה המשותף לכולם הוא היכולת לחסוך זמן רב וכסף בעסק שאתה מנהל מהבית.

בעבודה מהבית, תוכל ליהנות משורה ארוכה של הטבות- אתה נהנה מהנוחות הביתית אליה אתה רגיל, אתה לא צריך לדאוג לפקקים הארוכים בכבישים, או להוציא כסף על תחבורה ציבורית ודלק לרכב, אינך צריך לשלם על שכירות משרד וכו'.

עם זאת, עלול להיווצר בלבול והתערבבות של דברי הבית עם דברי המשרד לדוגמא הריהוט, ריהוט הבית ישמש למשרד ולהפך, רהיטים מהמשרד יהפכו למקום נוח בשביל הכביסה.

לכן,  בכדי לראות את העסק הביתי שלך מצליח ואת הבית שלך נשאר בריא ומופרד, עליך לוודא כי תוכל להתמודד עם שני החלקים, להפריד בניהם ולנהל את שניהם באופן שונה.

 

החשיבות בסדר וארגון

במידה ותוכל להקצות חלל נפרד למשרד הביתי שלך, זה יהיה הדבר הטוב ביותר. חדר, מחסן חיצוני או כל חלק אשר מופרד בקירות ובדלת משאר חלקי הבית יוכל לשמש אותך כמשרד ביחידה נפרדת עם ריהוט מתאים ויקל על השמירה של הסדר והניקיון בתוכו פשוט על ידי נעילת הדלת מאחוריך.

במקרה השני בו עליך להסתדר עם פינה מסוימת בבית או בחלק מחדר השינה אפילו, תוכל ליצור הפרדה חלקית ויהיה עליך לשמור ביתר זהירות על כל צרכי המשרד מפני ערבוב ובלאגן עם שאר חלקי הבית.

לאחר שהקמת את המשרד הביתי שלך ולמדת להפריד בינו לבין הבית, ישנם מס' גורמים אשר יעזרו לך לשמור על הסדר והארגון בתוך המשרד.

 

אתה יכול לבנות את המשרד הביתי המושלם שלך על ידי בחירת ריהוט משרדי שמתאים לסגנון ולצרכים שלך וזה יכול לתרום לך בודאי לעבודה פורייה והמשכית.

בבחירת ריהוט משרדי למשרד הביתי, עליך להתחשב במס' גורמים.

ראשית, שולחן משרדי יכול לשמש אותך פרט לעבודה עליו, גם לאחסון של דברים. בקניית שולחן משרדי, ניתן לרוב, לרכוש תוספת של שלוחה המכילה ארוניות או מגירות או את שניהם יחדיו, השלוחה תמוקם מתחת לשולחן ותחסוך במקום, אלו יכולים לשמש כמקום אחסון מצוין לכל צרכי המשרד שלך כגון דפים, דיסקים, כלי כתיבה וכו', ברכישת שולחן משרדי מודולארי תוכל לחסוך בבזבוז שטח עבודה על משטח העבודה ע"י מיקום מדפסת וטלפון במשטחים מיוחדים המיועדים למכשירים אלו ואחרים בנפרד.

 

יהיה עליך למצוא גם מקום אחסון לקלסרים אשר ישמשו אותך לתיוק וארגון כל המסמכים הקשורים לעסק, כאן יכנסו מדפים או ארוניות אחסון. המדפים יתלו על הקיר ויחזיקו תיקים, ספרים וגם את תמונות המשפחה וארונית אחסון, אם עדיין חסר לך מקום, ישמשו לאחסון ושמירת כל הקלסרים העמוסים, קופסאות שלא בשימוש וכו' וכאן אתה מרוויח גם מדף עליון חיצוני של הארונית עליו תוכל להשים את הרדיו, העציץ ואולי את הפקס או כל דבר מיותר שלא נשאר לו מקום.

כל אלו יעזרו לך לשמור על הסדר והניקיון במשרד הביתי בכל מקרה גם אם החדר מופרד וגם אם לאו.

 

איך לחסוך ברכישת ריהוט למשרד הביתי?

 

הנה מס' פעולות פשוטות אשר יעזרו לך לחסוך כסף ברכישת ריהוט משרדי וברכישת ריהוט בכלל:

 

  1. יצירת תוכנית – צור תכנית קניה על ידי הערכת הצרכים המדויקים ותוך התחשבות בגודל החלל העומד לרשותך.
  2. סקר שוק – בצע בדיקה של מחירי ריהוט באתרי אינטרנט, פרסומי עיתונים ואף על ידי התייעצות עם חברים ועמיתים.
  3. נוחות – בכדי לא להיכנס להוצאות חוזרות, יש להתחשב בעובדה כי אתה הולך לבלות הרבה שעות על כסא משרדי לצד שולחן משרדי אשר צריכים לשרת אותך נאמנה ולא לגרום לכאבי שרירים , לכן ריהוט משרדי חייב להיות נוח ומותאם למבנה גופך.
  4. הוצאות משלוח – עם רכב מספיק גדול ועם מעט ידע בהרכבת ריהוט, תוכל לחסוך כמה מאות שקלים.
  5. הנחות – לפעמים שווה לחכות למבצעי הנחות שחברות רהיטים מציעות, אלו יכולים לחסוך לך כסף ולו במס' אחוזים בודדים.

 

המשרד הביתי, אמנם דורש התארגנות מא' ועד ת', אך המאמץ וההשקעה במשרד משלך יתנו לך את המוטיבציה ואת החשק לעבוד, בכל זאת, זהו משרד שבנית במו ידך..

אל תיתן למשימת רכישת ריהוט משרדי להיהפך למשהו בלתי אפשרי וקשה. הכן שיעורי בית, תכנן בקפידה על מנת למנוע הוצאות מיותרות ועל תתפשר על איכות בעבור מחיר זול, וודא כי אתה יודע מה אתה מקבל במדויק בתמורה עבור כספך.

מאסטר דיזיין עוסקת ביבוא, שווק ומכירה של ריהוט משרדי בעיצוב ייחודי, ריהוט לבית ולגן , לשוק הפרטי והמוסדי (בתי מלון והארחה, צימרים, בתי קפה, מסעדות ומועדונים, חברות ומפעלים). מוצרינו מיובאים ממיטב החברות, ישירות מן היצרן לצרכן הסופי, בחסכון מרבי בעלויות התיווך ובמחירים הוגנים. המוטו המנחה אותנו ב"מאסטר דיזיין" הוא: מוצרים איכותיים, בקרת איכות קפדנית ובלתי מתפשרת ושירות אישי וקשר עם לקוחותינו, משלב הזמנת המוצר, דרך קבלתו ובאחריות למוצר לאחריה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב