דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס אקסל 

מאת    [ 31/01/2010 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 5269 פעמים ]

 

אז החלטתם ללמוד קורס אקסל. תוכנת אקסל מבית מיקרוסופט היא תוכנה יעילה ליצירת גיליונות עבודה ודוחות מסוגים שונים. במדריך זה נעזור לכם לבחור את מסגרת הלימודים הטובה ביותר עבורכם.

שלב 1 - איך יודעים אם כדאי לקחת קורס אקסל?

השלב הראשון בבחירת מסלול לימודי אקסל היא להבין אם באמת אתם זקוקים לקורס. יש להבין כי קורס אקסל מסוגל להביא אתכם לרמת מתחילים, בה תשלטו ברזי התוכנה ותבינו כיצד ליצור דוחות בסיסיים באקסל. קורס אקסל למתחילים מכשיר אתכם לגבי השימוש הפשוט ביותר בתוכנה, כך שתוכלו להשתמש בפונקציות כגון טבלאות ציר, ממוצעים וסטיות תקן.

קורס אקסל למתקדמים זה כבר סיפור אחר. בקורס זה נכנסים לעומק של הלימודים ולומדים נושאים כגון תכנות VB, מאקרו, פונקציות ונוסחאות מתקדמים כגון IF ועוד.

שלב 2 - איפה ללמוד קורס אקסל?

יש מגוון מוסדות לימוד מקצועיים להתמחות בתוכנת אקסל, ביניהם:המכללה למינהל, ג'ון ברייס הדרכה ועוד. בקורסים אלו תוכלו להתמקד בנושא מסוים באקסל, כמו למשל עיצוב או עיצוב מותנה. בשנים האחרונות יותר ויותר מוסדות לימוד מעבירים הסמכה באופיס בכלל ובאקסל בפרט, משום שאלו הן התוכנות הכי פופולריות לשימוש במשרדים. אמנם ישנם מתחרים חדשים וחינמיים לאקסל, כמו התוכנה של גוגל שאפשר להשתמש בה בחינם ברשת והיא דומה לאקסל, אולם סביר כי קורס אקסל ימשיך לשרת אתכם גם בשנים הקרובות.

שלב 3 - לימוד עצמי של אקסל

בין אם מדובר באקסל 2007 או 2003, אפשר למצוא מגוון מדריכים ללימוד עצמי של אקסל. שם תלמדו נושאים פשוטים כגון שימוש בעברית של תוכנת אקסל, הורדת התוכנה ועוד.

שלב 4 - מה לומדים בקורס אקסל

 בקורס תחילה נתרגל כמה תרגילים בסיסיים שיבואו אחרי מבוא לקורס. התרגילים נועדו לתת לכם מושג בסיסי של השימוש באקסל כמו להכניס נתון מספרי לתא כלשהו בגיליון. בהמשך נבין מאפיינים של התוכנה כגון מילוי אוטומטי של שדות, הוספת רשומות בו זמנית, וכן הכרה של חלקי הגיליון השונים. ידע זה יעזור לכם בהמשך השימוש בתוכנה.

כעת נעבור לשליטה בתוכנה ברמה גבוהה יותר, עם העתקת נוסחאות בעלי כתובות מוחלטות,  בעלי כתובות יחסיות, העתקת מספר תאים רב ממדי, ביצוע חיפוש והחלפה במסמך, וכן כתיבה של מסמכים מסוגים שונים כגון דוחות, מערכות שעות, יומן עם תאריכים ועוד.

כעת כשעברנו על נושאים אלו אנו נעבור ללימוד של מחיקה ושכפול של בלוקים, יבוא נתונים ממסד נתונים, מתן שמות לבלוקים ולעמודות,  וכן שימוש בנוסחאות כגון ממוצע. בחלק של הפונקציות נלמד על פונקציית סכום, ועוד פונקציות שונות כגון IF. בעזרת אשף הפונקציות נצליח לייצר פונקציות מורכבות בקלות.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב