דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי תעודה עיצוב פנים - תעודה להצלחה ! 

מאת    [ 31/01/2010 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 3176 פעמים ]


לימודי תעודה עיצוב פנים - תעודה להצלחה !
תחום עיצוב הפנים הולך ותופס תאוצה בייחוד בשנים האחרונות. כיום ניתן לראות כי הביקוש לבעלי מקצוע בתחום הולך וגובר ואנשים אשר בקיאים ברזי המקצוע נהנים לא רק מהצעות עבודה רבות, אם כי גם משתכרים מצוין.


לימודי תעודה עיצוב פנים, להבדיל מלימודי אדריכלות או הנדסה, אינם עוסקים במבנה אלה בחלל עצמו, בקומפוזיציית הפריטים אשר נמצאים בו, שילוב צבעים, התאמת חומרים ועוד. כיום, כמעט בכל מקום ניתן לראות השקעה של עיצוב פנים, שכן יש לה תפקיד חשוב ביותר. בין אם מדובר בסביבת עבודה או סביבה עסקית, בין אם מדובר בבית המגורים הפרטי שלנו ובין אם מדובר במקומות בילוי. תחום עיצוב הפנים הינו תחום אשר עומד בפני עצמו ויש להקדיש לכך את כל המשאבים הנדרשים.
על מנת להפוך למעצב פנים יש לעבור הכשרה רלוונטית לכך, בכדי לקבל את הכלים הרלוונטיים לצורך השלמת העבודה על הצד הטוב ביותר, תוך ניצול נכון של המקום, מיצוי מירב הפוטנציאל של המרחב וכל זאת תוך התאמה לרצונות והצרכים של הלקוח. את ההכשרה בתחום של עיצוב פנים ניתן לקבל באמצעות לימודי תעודה עיצוב פנים, כאשר תכני לימוד של לימודי תעודה עיצוב פנים הם עשירים ומגוונים ונוגעים לאספקטים שונים של עיצוב, אדריכלות, רישום ועוד.


היכן ניתן ללמוד לימודי תעודה עיצוב פנים ?
לימודי תעודה עיצוב פנים ניתן ללמוד במגוון רחב של מוסדות לימוד ביניהם מכללות, בתי ספר פרטיים וסדנאות שונות, כאשר בים מוסדות הלימוד השונים ניתן למצוא מקומות כמו מכון קווים, המכון הטכנולוגי חולון, דיפלומה- בית הספר ללימודי המשך של האוניברסיטה הפתוחה ועוד.


פרק זמן הלימודים של לימודי תעודה עיצוב פנים משתנה בין מוסד לימודים אחד לשני כאשר בממוצע מדובר בפרק זמן של כשנה עד שנתיים. למעוניינים בהרחבת ידיעותיהם בתחום של עיצוב פנים פתוחה גם האפשרות של לימודים אקדמאיים לתואר בעיצוב פנים.

תכני לימוד של לימודי תעודה עיצוב פנים
התלמידים של מסלול התעודה בלימודי עיצוב פנים יזכו ליהנות ממערכת תכנים עשירה במיוחד אשר כוללת תכני לימוד רבים, ביניהם יחשפו התלמידים לתחומי אדריכלות שונים, לעקרונות בעיצוב, לחוקי רישום, לשימוש בתוכנות גרפיקה שונות, צילום ועוד ועוד.
תעסוקה
בוגרי מסלול לימודי תעודה עיצוב פנים יכולים להשתלב במגוון רחב מאוד של מקומות עבודה פוטנציאליים. עם עלייתה של המודעות לצורך בעיצוב פנים מקומות רבים החלו לתת על כך דגש לרבות משרדים, מקומות בילוי ובתים פרטיים וקיימת עלייה מתמדת בדרישה למעצבי פנים מוכשרים. כך שלמעשה בין מקומות העיסוק הפוטנציאלים עבור הבוגרים ניתן למצוא חברות היי-טק, מועדוני לילה ומקומות בילוי כגון מסעדות, משרדים שונים, חברות ממשלתיות וציבוריות, מכוני כושר, קופות חולים, מסעדות, גלריות, בתים פרטיים והרשימה עוד ארוכה. מעצב הפנים יכול לעבוד כשכיר או כעצמאי ולקחת פרויקטים באופן פרטי, שכן בוגרי לימודי תעודה עיצוב פנים נהנים מאפשרויות תעסוקה רבות...

 

לפרטים נוספים: קווים המכון לעיצוב ואדריכלות

מורה, מעצב , תואר ראשון בעיצוב , לומד לתואר שני עבוד במכון קווים לעיצוב פנים ואדריכלות http://www.cavim.co.il/>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב