דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כסאות 

מאת    [ 28/01/2010 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 2394 פעמים ]

כסאות

כסאות הם דבר שכולנו נתקלים במהלך היום-יום, אבל לא באמת כולנו מסוגלי להגדיר את המילה הזאת. מה זה, בעצם, כיסא? האם זה כל דבר בעל 4 רגליים ודומם? ומה עם כסאות שתלויים מהתקרה? או כסאות עם 3 רגליים? ההגדרה של כסאות משתנה מתרבות לתרבות ואולי אפילו אפשר להגיד שהיא משתנה מבנאדם לבנאדם.כסאות הם כל דבר שאנחנו יושבים עליו ומייעדים אותו לישיבה (למשל שולחנות בית ספר שנוהגים לשבת עליהם תלמידי תיכון הם לא כסאות כי הם לא מיועדים לישיבה עליהם אלא לישיבה מולם, אבל בהחלט אפשר להגיד שברגע שהילדים יושבים עליהם הם מייעדים אותם לישיבה והופכים אותם לסוג של כסאות).

הכל עניין של הגדרה וכוונה- אם אנחנו מייעדים חפץ כל שהוא (יהיה זה כיסא בעל 4 רגליים, כיסא נדנדה, שולחן או סלע בטבע) אנחנו הופכים אותו, מבחינה מושגית, לתוך כסאות. אפילו אם בהתחלה נראה לנו שזו לא ההגדרה המדויקת, ברגע שנבין שכסאות הם מה שאנחנו הופכים אותם אליהם זה מה שחשוב.אז מה בכל זאת אפשר להגיד על כסאות? כסאות זה עולם די רחב. א נתעלם לרגע מכל מה שעשוי להיות כסאות אם רק נייעד אותו לכך (שזה כמעט הכל, פחות או יותר, גם מיטת מסמרים באותה מידה) נגלה עולם לא פחות רחב וגדול- עולם של כסאות החל מכסאות פשוטים עד לסוגי כסאות מתוחכמים. כסאות שמשתנים בגודל, בצורה, באיכות, בחומרים וכמובן במחיר- הכל תלוי מה כל אחד צריך, לאיזה שימוש הוא צריך אותו וכמה הוא מוכן להשקיע בכך.כסאות, סה"כ, זה דבר די פשוט- כסאות זה משהו שאנחנו יושבים עליו. בין אם אנחנו יושבים עליו כדי לעבוד במשך כמה שעות ביום, לצפות במסך הטלויזיה או המחשב (כדי לעבוד או בשביל ההנאה שבעניין) או שאנחנו יושבים כדי לנוח אחרי יום עבודה ארוך על הרגליים, או בהפסקה בין העבודה לעבודה. כסאות עשויים לשמש אותנו גם לאכילה נכונה- הקניית הרגלי אכילה נכונה בישיבה על כסאות מול פינות אוכל.

יש כסאות שמיועדים לעבודה משרדית- נוחים מספיק כדי שיוכלו לשבת עליהם לאורך זמן מצד אחד אבל מספיק לא נוחים כדי להירדם עליהם, מצד שני.כסאות תלויים במה שאנחנו מחפשים ורוצים, תלוי בייעוד של הכסאות שאנחנו רוצים לקנות. אם אנחנו רוצים מותרות טהורה אנחנו יכולים, אם אנחנו יכולים להרשות את זה לעצמנו, לקנות כורסאות מפנקות. יכולות להיות עם משענת לרגליים ואפילו עם אפשרות למסאז' שעושה המכונה- פינוק אמיתי לכל הדעות (למרות שעשוי להימאס אחרי כמה זמן, במיוחד בגלל חוסר הרגישות המובנה שיש למכונה לעומת ידי אדם).הכל תלוי במה שאנחנו רוצים וצריכים. הדרך משם פשוטה. בהצלחה!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב