דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי תינוקות 

מאת    [ 28/01/2010 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 2030 פעמים ]

עיצוב חדרי תינוקות, למה אנחנו מקדישים לכך הרבה זמן? למה זה חשוב?

בדרך כלל כשנולד ילד ראשון או בכלל, אנו רוצים ואוהבים להקדיש זמן לעיצוב חדרי תינוקות. אם בעבר ועד היום כאשר התינוק רק נולד הוא ישן עם ההורים בחדר, אם זה לביטחון שלנו בידיעה שהכל בסדר ואנו קרובים אליו, הרי שהיום ולעיתים לאחר כמה חודשים מאז שהוא נולד אנו כבר מכינים לו את החדר.

עוד טרם הלידה אנו אוהבים לפנות לחנויות רבות אשר נותנות אופציות רבות בעיצוב חדרי תינוקות , החנויות לרוב מאפשרות מיצג של חדרי תינוקות לדוגמא ומטרת מיצג זה הוא בדרך כלל לאפשר לנו לדמיין כיצד יראה החדר , גם אם לא את כל המוצרים אנו נקנה וגם אם לא בחרנו לקחת את כל מה שהציעו לנו כ קומפלט, כמובן שמטרת החנויות היא לפתח את דמיוננו וכאשר המוצרים מוצגים בצורה של חדרי תינוקות מוכנים, יש יותר סיכוי שנרצה לרכוש את המוצר ונראה את שימושיו וכן הלאה.מעבר לעיצוב חדרי תינוקות , לו אנו מקדישים זמן רב, יש חשיבות רבה לתכנון חדרי תינוקות. החדר לרוב צריך להיות קודם כל בטוח, חשיבות הבטיחות במיטת התינוק למשל, חשיבות של האינטרקום אשר יאפשר לנו כמה שיותר לישון טוב בלילה למרות שהילד ישן בחדר הסמוך וכן הלאה.

כיום החנויות לעיצוב חדרי תינוקות מקדישות הרבה אמצעים ואופציות לכל נושא הבטיחות לתינוקות אך בעיקר חדרי תינוקות כאשר אנו נרצה לבדוק זאת בחנויות נמצא שנושא עיצוב חדרי תינוקות הוא בראש ובראשונה בחנויות, אולי זה למעשה מה שגם בהחלט מוכר לנו את הרצון לרכוש מוצרים לחדר.אנו יכולים להתפתות מאד מהר לרכוש מוצרים רבים אולי בעיקר כאשר מדובר בילד ראשון, על אף שלא פעם עניין ההורשה והעברת המוצרים מאחד לשני בהכרח קיימת ועוזרת לכולם בדרך כלל מעבירים מוצרים לתינוקות מהקרובים וזה חוסך כסף רב למי שצריך את המוצר ומוריד את המצפון של מי שמוסר, שכן אלה מוצרים שעלותם לרוב יקרה ולכן חשוב שאם יש אפשרות לקבל ולהעביר הלאה מוצרים עבור חדרי תינוקות או בכלל לא לפחד לעשות זאת.אנחנו עושים זאת לטובת הילד שיהיה לו נעים ואין ספק שמחקרים כבר הוכיחו שלצבעים ולכל מיני מוצרים בחדרי תינוקות יש השפעה רבה על החום המוענק לילד ועל התפתחותו לכן אנו רוצים שחדר התינוק שלנו יהיה מעוצב במקסימום וכמובן שזה תורם לנו כהורים בהרגשה שלפני הלידה, בהתרגשות ועוד.

עיצוב חדרי תינוקות הוא יכול להיעשות גם לבד, מי שיש לה את הזמן והאפשרות במהלך ההיריון או בכלל עם חברים, אפשר לעצב חדרי תינוקות לבד אפילו במינימום של צריכת מוצרים מהחנויות. אפשר לרכוש צבעים ולהיעזר במי שיודע לצייר ולהכין תמונות קיר, או לצבוע את ארונית שנועדה להחתלה. ויש עוד אופציות רבות לכך זה בהחלט שווה בדיקה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב