דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמלות כלה,שמלת כלה,שמלות ערב,שמלת ערב,נורית חן,www.nurithen.co.il 

מאת    [ 27/01/2010 ]

מילים במאמר: 292   [ נצפה 3586 פעמים ]

כבר מרגע הצעת הנישואין הדבר הראשון שעולה לך בראש הוא לא אולם חתונות, לא חתונה ובטח שלא התקליטן, הדבר היחיד עליו את חושבת הוא שמלת כלה. הרי ברור שביום החתונה הדבר הבולט ביותר הוא לא אחר מאשר את, הכלה המאושרת, וכדי להראות טוב ולהרגיש טוב את חייבת שמלת כלה בדיוק לפי הטעם האישי שלך.

בגדול, שמלות כלה מתחלקות לשני חלקים, שמלות כלה נפוחות ושמלות כלה צמודות. שמלת הכלה שתבחרי משקפת את האופי שלך ולכן חשוב לבחור בקפידה. שמלת כלה צמודה היא בהחלט יותר קלאסית ואלגנטית אך מצד שני שמלת כלה נפוחה זה מנהג שתמיד יישאר.

פעם כמעט ולא היו שמלות כלה צמודות אך כיום יותר ויותר כלות בוחרות בשמלת כלה צמודה. שמלת כלה צמודה לא מתאימה לכל אחת, זכרי ששמלת כלה צמודה מבליטה את הגוף ולכן לכלות מלאות רצוי ללבוש שמלת כלה נפוחה ולא צמודה, לכלות עם גוף מעוצב ורזה שמלת כלה צמודה יכולה להחמיא בהחלט.
דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון בעת בחירת שמלת כלה הוא שבזמן הריקודים בחתונה את הולכת לרקוד ולהשתולל, חשוב ששמלת הכלה תיהנה נוחה על הגוף גם בזמן הריקודים ולא רק כשאת עומדת בחופה או רוקדת סלואו עם החתן.
שמלת כלה צמודה היא בדרך כלל שמלה קלאסית ונקייה יותר בהרבה משמלת כלה נפוחה. השמלות כלה הנפוחות מלאות יותר בשכבות בד וקישוטים למינהם.

כשאת בוחרת שמלת כלה חשוב שהשמלה תשקף אותך ולא משהו אחר ולכן מומלץ לבחור את שמלת הכלה לפי הטעם האישי שלך ולקבל כמה שפחות עצות למיניהם, כמובן שכמו בכל דבר תמיד כדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע (סלון הכלות שבחרת) אבל בסופו של דבר את שמלת הכלה את לובשת ואיתה את רוקדת במהלך כל הערב ולכן חשוב שתהיה שלמה לגמרי עם שמלת הכלה שבחרת.

שתיהנה חתונה מושלמת, ושמלת כלה מהממת, בהצלחה.

בחירת שמלות כלה בחירת שמלת כלה אין שום ויכוח על כך ששמלת הכלה היא ההיי לייט של אירוע החתונה, ועל כן לא בכדי כי ההתלבטות הקשה והארוכה ביותר של כל מיועדת הינה הבחירה בשמלה המושלמת. ואכן, מדובר בעבודה במשרה מלאה- המירוץ הבלתי פוסק בין חנויות שמלות כלה השונות, מדידה של אין סוף שמלות וברוב המקרים גם דיאטה שכרגיל מתחילה מאוחר מדי ועל פי רוב הכלות- עובדת לאט מדי. אז איך ניתן, אם כן, בתוך כל העומס המטורף הזה- להשיג את אותה שמלה נכספת? שמלת הכלה החלומית- הכיצד? ובכן, הדבר החשוב ביותר בדרך לשמלה האידיאלית הוא הבחירה בשמלה שבה את מרגישה בנוח. זה אולי נשמע מפתיע, כשרבות הן הנשים שמכריחות את עצמן להידחס לשמלה קטנה ולוחצת, אבל זהו המפתח לאותה שמלת כלה מושלמת. בחירה בשמלה שהיא את ושמבטאת את עצמך בצורה הטובה ביותר, היא זו שתוציא ממך ביום החתונה את אותו זוהר פנימי שיעניק לך נוכחות קסומה. כל זאת, כמובן, תוך הקפדה על כך שמדובר בשמלה מחמיאה המדגישה את היתרונות שבך, תוך העלמת החסרונות. כמו כן, מומלץ להחליט טרם תחילת השיטוט בחנויות השונות אודות הקווים הכלליים הרצויים לך, בכדי שאנשי המקצוע יוכלו להגשים עבורך את אותה פנטזיה הנצורה במוחך. נורית חן- שמלה מושלמת עבור כל כלה אנו ב"נורית חן" מבטיחים ליצור עבורך, הכלה המיועדת, את השמלה המושלמת שעליה תמיד פינטזת. השילוב ההרמוני שבין  טעמך האישי, רצונותיך וצרכיך השונים וסגנונה העיצובי של נורית חן יעניקו לך שמלה מדהימה ובלתי נשכחת. אז בחרי בנו, והבטיחי לעצמך שמלת כלה מהחלומות. www.nurithen.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב