דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריהוט משרדי 

מאת    [ 27/01/2010 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 1696 פעמים ]

ריהוט משרדי - כל הסגנונות הקיימים

חשבתם שרק בבית יש מקום לטעם אישי וסגנון? ממש לא. במאמר זה תלמדו איך עיצוב המשרד, ממש כמו עיצוב הבית, פתוח לאינסוף סגנונות וכל זאת באמצעות ריהוט משרדי נכון. בחירת ריהוט משרדי צריכה להתבצע רק לאחר שבחרתם את הסגנון של המשרד ולא לפני. כשאתם מגיעים לאולם התצוגה, עליכם לדעת בדיוק אילו פריטים אתם מחפשים בכדי להשלים את עיצוב המשרד על פי בחירתכם.

משרד, ממש כמו בית, אפשר לעצב בסגנון מודרני, פאנג-שוואי, קלאסי, עתיק ואפילו צעיר ומשוגע. לא חייבים להיות מעצבי אופנה, אדריכלים או אמנים בשביל לעצב חלל ייחודי ומעניין. כל אחד יכול להפוך את המשרד שלו "לפנינה" על-פי סגנונו וטעמו האישי. עיצוב המשרד כולל תכנון קפדני, הן תכנון תקציבי והן לוגיסטי. כאשר לינגשים לפרויקט עיצוב המשרד, חשוב להתחיל "מהגדול לקטן" משמע: להתחיל מצבע לקירות וריצוף, לאחר מכן, בבחירת ריהוט משרדי ובסוף בסוף, להשקיע באקססוריז (תמונות ואגרטלים).

ריהוט משרדי לאו דווקא נמצא בקטגוריית ריהוט משרדי בחנויות ומפעלים. אתם יכולים בשקט להביט גם על רהיטים "בייתיים", שידה או ארונית אשר נמצאת באגף רהיטים לבית יכולה להתאים למשרד המעוצב כמו כפפה. אל תגבילו את עצמכם לחיפוש ריהוט משרדי ב"מחלקת ריהוט משרדי" כי ריהוט זה ריהוט ואיש לא יקבע עבורכם איזה רהיט אתם רשאים לרכוש למשרד ואיזה לא.

אפרופו מחלקות, במחלקת ריהוט משרדי אתם יכולים למצוא רהיטים שיתאימו לבית (לחדר מחשב ולחדר העבודה הביתי) כך שבעצם החלוקה בין ריהוט לבית לבין ריהוט משרדי היא לא תמיד רלוונטית. ככל שהרעיון שלכם לעיצוב המשרד הוא יצירתי או ייחודי יותר, כך יהיה מאתגר יותר עבורכם לאתר ריהוט משרדי שיתאים ל"לוק" של המשרד אבל בסופו של דבר, זהו תהליך שאתם תהיו גאים בו בסוף היום (בעיקר - בסוף יום עבודה).

משרד אינו חייב להיות מעוצב על פי נישה סטנדרטית וקובנציונאלית, לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים ולא משנה מה התקציב העומד לרשותכם. מומלץ לעיין בחוברות עיצוב ואף באתרים המציגים סגנונות מגוונים של משרדים וחללי עבודה, להביט על ריהוט משרדי בקרב הלקוחות, הקליאנטים או הקולגות שלכם ולקבל תמונה רחבה של מה שמתאים לכם. ברגע שמצאתם את הסגנון המתאים לכם, תתכננו היטב את התקציב ואת הלו"ז (חשוב לזכור שעיצוב משרד לוקח זמן - החל מצביעת הקיר, דרך בחירת ריהוט משרדי בחנויות, עיצוב הפריטים עד לקבלת הטאץ' האחרון).

שלא תהיינה הפתעות - עיצוב חלל העבודה שלכם הוא עבודה בפני עצמה - אז קדימה, צאו לעבודה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב