דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שולחנות 

מאת    [ 27/01/2010 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 1575 פעמים ]

שולחנות

שולחנות אוכל היום ניתן לרכוש בכייף והם אינם דבר מאד יקר. היום כאשר אנו רוצים לרכוש שולחנות אוכל לביתנו יש לנו המון אופציות לבחור מהן, בעבר לרכוש שולחנות בעבור פינות אוכל זה היה נחשב סיפור דיי גדול, לרוב היינו הולכים לחנויות מעצבים או חנויות ספציפיות של ריהוט המוכרות שולחנות לפינות אוכל, אך היום קיימות חנויות ריהוט רבות, שונות ומגוונות שמוכרות גם שולחנות לפינות אוכל . אמנם יש היצע גדול וזה עלול לבלבל אך מאחר ויש לנו יותר אופציות גם המחירים כבר אינם בשמיים כבעבר ולרכוש שולחנות לסלון או שולחנות לפינות אוכל זה לא דבר מאד יקר וקשה.

החכמה היא לפנות לאתרי האינטרנט השונים העומדים ברובם על עיצוב בית, עיצוב ריהוט ומחזיקים בחיקם גם מוצרי שולחנות שונים, שם נוכל להיוועץ בסוגי שולחנות במחירים השונים ובאופציות השונות הקיימות בשוק בעבור שולחנות פינת אוכל. יש שולחנות עם הרחבה במידה ומגיעים אלינו אורחים, שולחנות פשוטים שניתן לקפל ולאחסן, שולחנות מעוצבים מעץ ואלפי סגנונות.

המחירים נעים מ500 שקל ועד לאלפים כמובן. אך היתרון הוא שקיימת לנו האופציה לבחור, למשל זוג צעיר שרק החל את דרכו, מעוניין לארח חברים בביתו אך לא מעוניין להשקיע רבות ברכישת שולחנות מעוצבים או במחירים גבוהים שכן סביר שהתקציב אינו רב וכמובן שהם אולי יעברו דירה עוד פעם פעמיים בחיים וירצו שולחן תואם בעתיד. באיקאה למשל ניתן למצוא שולחנות אוכל בשלל גוונים, היתרון כאן הוא שגם אם אנו רווקים וגרים לבד בדירה שכורה זמנית, עדיין יש שם היצע רב גם לאופציה הזו, אנחנו לא מחויבים לרכוש שולחנות מעוצבים ויוקרתיים, זה היתרון בהיצע הרב הקיים היום בשוק ולרוב שולחנות אלה יכולים להיות תואמים כמעט לכל ריהוט כך שגם אם מדובר בבית קטן השולחן בסלון לא יראה בולט או מוזר בהתאם לשאר הריהוט שלנו בבית.

למשל פעם גרתי עם שותפה בדירה דיי גדולה שהכילה סלון גדול פינת אוכל לצד הסלון וגם החדרים היו דיי גדולים, לשתי שותפות שזה עתה יצאו מבית הוריהם לרוב אין כל כך הרבה ריהוט ואז הבית נראה ריק וזה לא ממש מראה מלבב התורם לנועם בבית, אז החלטנו לנסוע לאיקאה וחנויות כמו הום סנטר ורכשנו שולחן ביחד שלא עלה הרבה עם כיסאות תואמים ואחר, כאשר סיימנו את השותפות מי שבחרה לקחת את השולחן שילמה לשנייה את ההפרש.

זה כמובן דבר שניתן לעשות עם חברים טובים אך עדיין נחמד בהחלט שהאופציה קיימת ולא צריך למשכן את הבית רק בכדי לרכוש שולחנות. כמובן שרכישת שולחנות מעוצבים תיעשה בחנויות לעיצוב הבית ויש גם שם מגוון רב של אופציות וסגנונות הכל תלוי בתקציב שלנו ובתועלת שאנחנו רוצים להפיק מהשולחן אוכל שלנו ומהי מטרתו. אם יש במטרתנו לעצב את כלל הבית, ניתן לבדוק באתרי אינטרנט השונים לעיצוב הבית ולמצוא שם מגוון רב וגם מחירים זאת בטרם יצאנו מהבית .

עוד על שולחנות ניתן למצוא באתר תומר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב