דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


NDR עיצובים בעמ , ריהוט סלוני 

מאת    [ 26/01/2010 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 1871 פעמים ]

 

ריהוט סלוני בעבר וריהוט סלוני היום

אם בעבר ריהוט סלוני לא היה נחשב במיוחד בעיצוב שלו, לא הייתה מודעות רבה לשילוב שבין סוגי הריהוט, ספה הייתה ספה רגילה וללא ריפוד נוח בהכרח והיו מרהטים סטנדרט של כורסא ליחיד ספה נוספת לשניים וספה תלת מושבית כאשר אלה היו המרכיבים העיקריים בסלון. הרי שהיום אנו מדברים על סוגים שונים של ריהוט סלוני ואופציות רבות של ריהוט סלוני עם ריפוד איכותי ומתחשב ביושבים עליו למשל, ודגש על האיכות והפרקטיות שבו.

אם בעבר המזנון בסלון היה לרוב עשוי עץ מלא ומאסיבי הרי שהיום קיים מגוון רחב מאד של מזנונים בשלל צבעים ומגוון רב כמו מזנונים קלילים, עדינים ומודרניים, יש לא מעט מזנונים שהמטרה שלהם היא פרקטית אך הם אינם מקלים ראש בעיצובם, בעבר המזנונים היו ברובם בעלי ויטרינות לשים בהן ואזות ושלל פסלים, היום קיימת מודעות רבה בעיצוב לכמה שפחות נראה בעיניים כך יהיה לנו יותר נעים ונוח בסלון שלנו, כך שהרבה מזנונים הינם ללא ויטרינות כמעט בכלל.

ריהוט סלוני כולל בתוכו את הכל אפילו וילונות ושטיחים ויש לקחת בחשבון מראש את האופי שאנחנו רוצים להקנות לסלון שלנו ובתוך כך לכלל הבית ובהתאם לזה להציב שטיחים ואת הוילונות שמעל חלון הסלון שלנו. יש מי שאינם אוהבים טלויזיה בסלון שאירוח שלהם ויש מי שאינם יכולים ללא טלויזיה ויש לקחת זאת בחשבון. כאשר אנחנו מציבים טלויזיה בסלון היום יש הרבה שיפור בכל נושא ריהוט סלוני וכך גם בפרקטיות שבהצבת טלויזיה בסלון, היא יכולה להיות על סטנד עם גלגלים כך שנוכל להזיזה כשאיננו מעוניינים בה ולחלופין יש פתרונות של ביצוע נישות בקיר כך שניתן לנצל את המרחב ואת כל המכשירים הנלווים לטלויזיה לשים בנישות. נישות בקיר יכול להוות פתרון לכלל ריהוט סלוני בבית, ניתן לשים בהם דקורציות שונות וגם חלק מהריהוט הפרקטי לנו כגון מנורת קריאה.

בעבר לא היו מקדישים הרבה לתכנון הסלון, אך כיום עם כל התקדמות הטכנולוגיה והמודעות לעיצוב והעובדה שניתן לרכוש ריהוט סלוני על כל המגוון שלו בתקציב שאינו בהכרח גבוה. ניתן להקפיד על דקויות בעת רכישת ריהוט סלוני לבית. אל לנו לשכוח שהיום ריהוט סלוני משפיע על האופי של הסלון שלנו אך גם על הבית כולו ולכן עיצוב ריהוט סלוני הוא השלב המקדים בשיפוץ הבית שלנו שכן עליו מושתת רוב עיצוב הבית שלנו.

יש לקחת בחשבון מראש את חלל החדר שלנו ולרהט אותו בהתאם בכדי ליצור מקסימום אווירה וגם פרקטיות בכדי שנוכל ליהנות מהסלון שלנו. ריהוט סלוני בדרך כלל לא נרכש רק במקום אחד ולכן כדאי שנתייעץ עם הקבלן או אנשים המקצוע במקום ואולי אף נראה להם תמונות של סוג ריהוט סלוני אותו נרצה לרכוש או לשלב ביחד עם ריהוט קיים וכן הלאה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב