דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סימנטק מבטלת כפילויות נתונים (deduplication) בכל מקום לעסקים בגודל בינוני עם Backup Exec 2010 

מאת    [ 26/01/2010 ]

מילים במאמר: 780   [ נצפה 2267 פעמים ]

סימנטק הכריזה על Backup Exec 2010 שנועד לעזור לעסקים בגודל בינוני (mid-sized) לחסוך זמן וכסף על-ידי הגנה על יותר נתונים ושימוש בפחות אחסון.

 

Backup Exec 2010 מציע טכנולוגיית ביטול כפילויות נתונים (deduplication) וארכוב משולבות במלואן, והוא פתרון הגיבוי וההתאוששות הראשון לגיבוי במעבר יחיד. המוצר גם מוסיף תמיכה חדשה עבר חלונות R2 2008Windows , Hyper-V R2, אקסצ'יינג' 2010 וחלונות 7 של מיקרוסופט, ו- VM ware vSphere 4.0.

 

"ארגונים מכל הגדלים נאבקים לנהל ביעילות את הגידול במידע, במיוחד כאשר הם משתמשים בטכנולוגיות וירטואליזציה היוצרות מורכבויות חדשות של גיבוי והתאוששות", אומר שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל. "deduplication וארכוב היו במקור טכנולוגיות לרמת האנטרפרייז, אך Backup Exec   מביא אותן להמונים כדי לתת מענה לאתגרי IT  מסובכים עם פתרון פשוט וקל במיוחד".

 

לפי IDC, נפחי אחסון גדלים בשיעור של 48-50 אחוז בשנה, מה שאומר שיותר נתונים נמצאים בסיכון, והופך את תהליך ההתאוששות מאסונות לאיטי הרבה יותר. למעשה, עד 70 אחוז מהנתונים הם כפולים, ואיש לא ניגש אליהם לפחות במשך 90 יום. ארגונים המטמיעים פתרון deduplication וארכוב משולב יכולים להשיג חסכון של 20-40 אחוז בעלויות אחסון, ומוצאים בקלות את המידע הקריטי שלהם כאשר הם צריכים אותו ומשחזרים אותו.

 

deduplication בכל מקום

כשהוא מגשים את אסטרטגיית "deduplication בכל מקום" של סימנטק,Backup Exec  מציע גישה גמישה למניעת נתונים כפולים בלי להוסיף מורכבות. Backup Exec 2010 מספק טכנולוגיית deduplication משולבת בקליינט/מקור ובשרת מדיה, בנוסף לאינטגרציה עם התקני deduplication מצד-ג' דרך ה- Symantec OpenStorage API.

 

deduplication מאפשר לארגונים להפחית באופן דרסטי עליות אחסון גיבויים על-ידי איחוד ושימוש חוזר במשאבי אחסון קיימים, וביטול כפילויות נתונים בצד הקליינט ממזער למינימום חלונות גיבוי ומפחית שימוש ברשת עד 90 אחוז.

 

פריסת טכנולוגיית deduplication עם Backup Exec   היא תהליך פשוט של שלושה שלבים, ואינו דורש מוצר נקודתי נוסף: מתקינים את אופציית ה- deduplication, מגדירים את מיקום אחסון ה- deduplication, ואז מכוונים את הגיבויים לאתר זה.

Backup Exec גם יאפשר לארגונים למכן בקלות מערכי גיבוי deduplication משרת מדיה אחד לאחר על WAN ולהפחתת כמויות נתונים ברחבי סביבות מבוזרות גדולות יותר כמו משרדים מרוחקים, עבור מטרות התאוששות מאסונות.

עם deduplication משולב יכולים עתה משרדים מרוחקים קטנים יותר להחליף גיבוי מקומי מבוסס טייפ, בתוכנית גיבוי מחוץ לאתר המבוססת על שרת מדיה Backup Exec   מרכזי או סביבת NetBackup PureDisk מרכזית, תוך הפרעה מינימלית לרשת.

 

ארכוב מאוחד

Backup Exec   גם משלב שתי אופציות ארכוב חדשות, לאספקת גיבוי וארכוב מאוחדים עבור מערכות קבצי חלונות וסביבות אקסצ'יינג', ע"י ארכוב נתונים מהעתק הגיבוי במקום למשוך נתונים בנפרד מהמקור.

באמצעות טכנולוגיית ארכוב Symantec Enterprise Vault ניתן לנהל בקלות וביתר יעילות את מחזורי חיי הנתונים בארגון, ע"י קביעה אוטומטית של תקופות שימוש, על מנת להעביר במשך הזמן נתונים ישנים פחות קריטיים אל סביבות אחסון פחות יקרות.

אופציות הארכוב גם עוזרות באופטימיזציית ביצועי אקסצ'יינג' ושרת קבצים, ע"י ביטול נתונים כפולים בשרת, ובכך שחרור נפח אחסון ושמירת אחסון ברמות ניתנות לחיזוי והפחת חלונות גיבוי.

 

וירטואליזציה מתוך ביטחון

Backup Exec   הנו פתרון תוכנת גיבוי והתאוששות הראשון שמציע שחזור נקודתי עבור יישומי מיקרוסופט וירטואליים ממעבר גיבוי יחיד.

הטכנולוגיה הייחודית מאפשרת לארגונים להפחית השבתות עסקיות ע"י שחזור בתוך שניות של סביבות מיקרוסופט אקסצ'יינג', SQL ואקטיב דיירקטורי ב- VMware vSphere 4.0, VMware ESX .או Microsoft Hyper-V R2.

אדמיניסטראטורים יכולים לשחזר בקלות או לנתב מחדש יישום שלם, או לשחזר במהירות אימיילים אינדיבידואליים, תיבות דואר או קבצים/תיקיות מתוך מכונה אורחת – מגיבוי מערכת יחיד.

deduplication יכול להתבצע גם לגיבויי קליינט VM ware ו- Hyper-V, להפחתה נוספת ולקונסולידציה של משאבי אחסון.

סימנטק מספקת מגוון שירותים ותוכנית תמיכה כדי לעזור ללקוחות Backup Exec  ולשותפים עסקיים להתקין ולשדרג במהירות את המוצר, ולהדריך עובדים למינוף תפקודיות מתקדמת וזמינות מקסימלית.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב