דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שולחנות, דיור אינטריורס 

מאת    [ 25/01/2010 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 1912 פעמים ]

שולחנות

שולחנות  משרדיים קיימים בשפע, חשוב שנחשוב על המטרה שלנו ברכישת שולחנות אלה ומהו פרק הזמן שאנו מעוניינים להחזיק בשולחנות אלה בכדי שנפיק תועלת נכונה מהקנייה שלנו. כאשר עברתי דירה לראשונה עם חברתי היינו שותפות שתינו בדירה, לא היה לנו הרבה ריהוט וכל אחת התמקדה בריהוט החשוב לה, אני הייתי חייבת שולחן מחשב ובזמנו שולחנות מחשב החלו מהפשוטים ביותר ועד ליקרים ביותר, היה לי שולחן מחשב ממש ישן וקטן ביותר והדיירים אשר היו בבית לפנינו מכרו לי את השולחן שלהם שקנו בזמנו ב – אופיס דיפו. השולחן שרכשתי מהם היה דיי סטנדרטי בעיצוב נעים בצע חום לא בהיר מידי אך גם לא כהה מידי כך שעד היום הוא תואם כמעט בכל בית ולכל ריהוט לא משנה באיזה צבע.

היום כאשר אנחנו רוצים לרכוש שולחנות משרדיים שכאלה למחשב, עלותם מתחילה ממחירים קטנים ויכולה להרקיע שחקים, לכן עלינו להתחשב במטרת שולחנות אלה ובפרק הזמן אותם אנו רוצים, למשל חברתי רכשה בזמנו שולחן מחשב בצורת האות ר', שולחנות בעיצוב זה הם נפוצים מאד אך הבעיה בהם מעבר לעובדה שהם אינם זולים במיוחד, הם אינם תואמים לכל חדר ובמעבר דירה הם יכולים להוות בעיה לא פעם, רק מפאת עיצובם מבחינה טכנית ויש לקחת זאת בחשבון. במקרה של חברתי היא העדיפה שולחן גדול ומרווח ותמיד חלמה על שולחן כזה שיהיה לה נוח לעבוד עליו, היה חשוב לה שיהיה לה נוח לעבוד עליו שכן היא נמצאת שעות רבות בעבודה מול המחשב בבית, אם זה בכנת מצגות ואם זה מבחינת הלימוד השוטף שסוג עבודתה דורש.

על כן כאשר אנחנו בודקים שולחנות משרדיים או שולחנות לעבודתנו בבית לחדר העבודה, חשוב נבדוק מהי מטרתנו, על מה אנחנו מוכנים לוותר, לאיזה פרק זמן אנו זקוקים לשולחן, שכן שולחנות יכולים כמובן להישאר עימנו לכל החיים אך אם אנו יודעים למשל שזהו משהו זמני או שכעת אנו לא מעוניינים להשקיע רבות בתקציב השולחן ובעתיד נשקיע יותר אלה הם חישובים מסוימים שאנחנו צריכים לקחת בחשבון.

שולחנות משרדיים יש בשפע ויש במגוון רחב ומחירים רבים ושונים. בכדי לתעל את הרכישות שלנו, ניתן לעיין באינטרנט בפורטלים של ריהוט קודם היציאה בכלל מהבית, בכדי לרכוש מעט ידע על המגוון הקיים והמחירים השונים , ניתן משם גם להוציא מס' חנויות המתאימות לנו וליצור לעצמינו רשימה של חנויות אותן אנחנו רוצים לבדוק, חשוב שנבדוק גם את תנאי הרכישה כמו למשל האם המחיר כולל הובלה בעבור השולחן, האם כלל קיימת הובלה לחנות או שזה משהו חיצוני.

לאחר שבדקנו זאת אפשר ללכת לראות בעיננו שכמובן אין חשוב מזה, בחנויות הריהוט השונה שולחנות משרדיים הקיימים מהרשימה ואולי נזכה לראות גם כאלה שלא ראינו באינטרנט או בתמונה ונוכל להיווכח בפועל בסוג השולחן אותו אנחנו בסופו של דבר נקנה. יש מקומות כמו אזורי תעשיה מסוימים אשר מאוכלסים ברובם בחנויות ריהוט במקום אחד וזה מאד נוח ומועיל לנו ברכישה.עוד על שולחנות ניתן למצוא באתר דיור אינטריורס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב