דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרזול - emb 

מאת    [ 25/01/2010 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 1664 פעמים ]

פרזול - עולם ומלואו של תועלות לבית

פרזול הוא עולם ומלואו, תחום הכולל מוצרים שונים ומגוונים שהם ברובם חלקי ברזל שונים הנקבעים בביתנו בכל מיני מוצרים כמו דלתות, מגירות, חלקי ברזל שונים בכל מיני מוצרי ריהוט שונים והם למעשה כל הידיות, וחלקי ברזל שונים במוצרים בכדי ליצור גימור אשר עוזר לנו לפתוח דלתות, ליצור מתלים שונים מוצרי הזזה שונים וכן הלאה.  כיום למשל בעיצוב המטבח , מוצרי פרזול הם חלק ניכר בתכנון המטבח ומהווים תועלת רבה בתכנון ועיצוב המטבח, למשל בארונות קרוסלה במטבח פרזול מהווה משמעות רבה, אם בעבר ארונות הקרוסלה היו מהווים בעיה ותמיד הסירים היו נופלים פנימה והיה קשה גם לנקות ארונות אלה, הרי שהיום פרזול בארונות המטבח תרם משמעותית לתועלת שבארונות המטבח והתחזוקה היא קלה יותר, הגישה היא קלה יותר וגם עיצוב פרזול במטבח הוא נאה יותר ותורם רבות לאופי של עיצוב המטבח שלנו.

היום כל חנות ריהוט ובניה כמעט כוללת מחלקה של פרזול אם זה בחנויות עשה זאת בעצמך וכל דברי הבית כמו חנויות הום סנטר ואיקאה, קיים בחיקן מחלק שלם עבור פרזול בלבד ויש שם עולם ומלואו, החל מברגים שונים, כלה במתלים כאלה ואחרים בעיצוב וגדלים שונים ועד למלא סוגים שונים של ידיות לדלתות ארונות ולא משנה אילו דלתות, סביר להניח שנמצא את הידיות המתאימות מהקטנות ועד לגדולות .

כאשר אנו רוצים לתכנן את הארונות במטבח למשל חשוב שניוועץ במוכרים שנמצאים בחנויות אלה, לרוב יש להם ניסיון והם מבינים במתן מידע על החומרים הנכונים ונוכל לפנות למוצרי פרזול שיתאימו את המוצר אותו רכשנו. באיקאה למשל מורי פרזול נמצאים לרוב לצד המוצרים בהתאמה, אם יש לבנות ארונית מסוימת אזי מוצרי פרזול של אותה ארונית יהיו בקרבת המחלקה של אותו המוצר. באזור המטבח קיימים רוב מוצרי הפרזול התואמים את מוצרי המטבח השונים. בנוסף לחנויות אלה, כמובן קיימות החנויות הוותיקות אשר מוכרות מוצרי פרזול בלבד, היתרון בהן הוא אינטימיות אל מול המוכר והאפשרות להיוועץ מוכר וגם שלרוב מוצרי פרזול מסוימים נוכל למצוא רק בחנויות אלה ובנוסף בחנויות אלה לא פעם, מוצרי הפרזול הם זולים יותר.

חנויות אלה גם לרוב זמינות יותר וניתן לקפוץ אליהן כשרוצים משהו מהיר להשלמת הבניה שכבר התחלנו וזה בהחלט מועיל ונוח. בחנויות הגדולות לרוב נעשה קנייה גדולה וזה ייקח זמן לכן הכל תלוי בהשקעה שלנו בשיפוץ ובמטרת השיפוץ. פרזול הוא עולם גדול של מוצרים מועילים ולאחרונה גם כן התקדם מאד בתועלת שלו ויכול לתרום לנו רבות אם רק נחשוב על הפתרונות הנכונים. לעיתים אנו כלל לא מודעים לאופציות שפרזול יכול להציע לנו ולכן כדאי ואף רצוי להיוועץ ולעיין בפורטלים של בנייה וריהוט באינטרנט ובמגזינים של עיצוב הבית, טרם תחילת השיפוץ שלנו וכמובן לראות דוגמאות ואם אפשר לרכוש את שירותיו של האדריכל או הקבלן בנושא.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב