דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי אמבטיה - emb 

מאת    [ 25/01/2010 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 1587 פעמים ]

חדרי אמבטיה

חדרי אמבטיה תורמים רבות לנפש שלנו ולרגיעה. בשנים האחרונות אולי בעיקר בעשור האחרון כאשר כל העיצוב תפס תאוצה כך גם חדרי אמבטיה תפסוה תאוצה בעיצובם בארץ בעיקר עם הפתיחות למערב ולעיצוב בכלל. מושקעים בתחום זה המון טכנולוגיות של נוחות באמבטיה ובכלל כאשר אנו מדברים חדרי אמבטיה יש בהם המון המון אביזרים המקלים עלינו וגם יוצרים לנו תחושה נעימה במקלחת ותחושה של רוגע באמבטיה כאשר אנחנו רוצים להיכנס ולהירגע למשל אחרי יום עבודה ארוך.

בכלל חדרי אמבטיה רק מהתיאור שלהם מהווים לנו כבר בראש אסוציאציה של רוגע, למשל כאשר אנו חושבים לקחת חופשה בבית מלון ויש שם תיאור של חדרי אמבטיה במלון אין ספק שזה מוסיף לנו לתחושת החופש במלון וככל שאלה חדרי אמבטיה משודרגים יותר כך סביר שנרצה יותר לפנות את החדר הספציפי הזה במלון.

בדירות שכורות לרוב אין חדרי אמבטיה אלא קיימת מקלחת וזה מעט מצער, עד שאנו עוברים לבית משלנו בית לזמן רב אנו עוברים דירות שכורות לא פעם ולרוב בעיקר בדירות הקטנות המשופצות, אין ספק שמקדישים בעיצוב המקלחת אך לרוב אין חדרי אמבטיה ולדעתי זה חבל, חדרי אמבטיה בדירות שכורות יכולים לשדרג פלאים את הדירה ואף להעלות את מחירן כך ששווה ההשקעה ולו רק בהיות חדרי אמבטיה בסיסיים, סטנדרטיים בבתים מושכרים .

כמעט תמיד הייתה האופציה של חדרי מקלחת להורים בנפרד מהילדים אך עד אמצע סוף שנות השמונים חדרי אמבטיה לא תפסו מקום רב בחשיבותם והיו קטנים יחסית, צפופים יחסית ולא מיוחדים באופי מסוים. עם השנים חדרי אמבטיה הפכו לסוג של ממלכה בבית והם מאובזרים בפריטים שנועדו גם לתת לנו נוחות אך בעיקר למטרת העיצוב, אפשר בהחלט לשחק עם עיצוב חדרי אמבטיה כאוות נפשנו וזה בהחלט תורם להרגשת הרוגע והאינטימיות שלנו עם עצמינו אם אחרי יום עבודה קשה, אם סתם להירגע ממחשבות ואם לאפשר לילדינו ליהנות מהמקלחת שלהם ושלא תעשה כחלק של חובה אלא שהם ילמדו גם כן ליהנות ממנה.

תמיד בסרטים כשרוצים להראות איזו סצנה של רוגע או אפילו להבהיר איזו תחושת פחד שלאחר הרוגע מראים לא פעם סצנה באמבטיה. בסדרה האמריקאית "חברים" היה פרק שלם על מוטיב האמבטיה כאשר האישה ניסתה לשכנע את בעלה שאמבטיה זה כייף ולמה היא רוצה שהם יעשו אמבטיות ביחד, לאחר מס' פעמים שהוא נכנס לאמבטיה הוא לא רצה לצאת משם וזה הוכיח באופן הומוריסטי שגם גברים יכולים בהחלט ליהנות מהאמבטיה לא פחות מנשים.

אם כן, חדרי אמבטיה סטנדרטיים או מטופחים ומעוצבים יותר, לא משנה הרמה שלהם, בהחלט תורמים לנו לתחושת הרוגע וגם אם נשקיע פחות באבזור של חדרי אמבטיה ובעיצוב שלהם הם בהחלט יכולים לתרום לנפש ולתחושת ההנאה מהמקלחת אותה אנו עושים בכל יום לעיתים פעמיים שלוש ביום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב