דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריהוט מוסדי - ש.ר אהרון ריהוטים 

מאת    [ 25/01/2010 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 1621 פעמים ]

חשיבות של תכנון מקום ציבורי עם ריהוט מוסדי

ריהוט מוסדי בעצם כולל את כל הריהוט שאנו מוצאים במוסדות, אם זה במוסדות ציבוריים כמו אוניברסיטאות ובתי ספר או עסקים קטנים, כמו בתי קפה ומסעדות וגם כמובן ריהוט מוסדי במרפאת וחברות אשר משרתות קהל. בעשור האחרון המודעות לעיצוב הבית והריהוט בו עלתה מאד והרצון שלנו להתחשב בכל פרט בעיצוב הריהוט בבית עלתה ובהחלט יש סיבות לכך, אנו מאפשרים לעצמינו ליהנות יותר מביתנו וכאשר רמת הטכנולוגיה עולה וההתקדמות בכלל עלתה כך גם המודעות שלנו לעיצוב הבית ולהבנה כי חיינו צריכים להיות נוחים ונעימים לנו בביתנו בחיי היומיום.

כך שכאשר אנו מעצבים בית חדש כמובן שבעיקר אנו מדברים על בתים של משפחות או בתים חדשים שאנו נכנסים אליהם לזמן רב אנו משקיעים רבות בתכנון הבית, עיצובו ושילוב הריהוט בו. כמו ההשקעה בבית כך גם ההשקעה אולי אף רבה יותר במוסדות ציבוריים ומכאן בא הביוטי ריהוט מוסדי: שכן ריהוט מוסדי צריך להיות מעוצב בהתאם לחברה או המקום אותו אנחנו מתכננים, אם זה בהתאם לשירות אותו נותן המקום או אף אם מדובר במשרד למשל, בימינו קיימת השקעה רבה יותר בעיצוב הריהוט עבור עובדי החברה בכדי שיהיה להם נוח לעבוד במקום, קיימת מודעות רבה לכך שהעובד לעיתים נמצא שעות רבות יותר במשרד מאש בבית ועל כן הוא צריך שיהיה לו גם נוח בכדי שיוכל לתת תפוקה נכונה וגבוהה לעבודתו.

על כן בעלי עסקים רבים צריכים לתכנן את המקום עם הכנסת ריהוט מוסדי מתאים לעובדים ומתאים לשירות אותו נותן המקום ולקהל אותו משלב המקום. החשיבה והתכנון חשובים מאד שכן לעיתים יש לקחת גם בחשבון תקנים מסוימים שיש לעבוד על פיהם בהתאם לחוק ויש לקחת בחשבון כי לא משנה איזה ריהוט מוסדי נתאים במקום הוא ישפיע רבות על הנועם במקום על הקהל המגיע ועל העובדים במקום.

אם ניקח לדוגמא מסעדה אשר נבנית כעת ועליה להכניס ריהוט מוסדי – ריהוט מוסדי למעשה כולל כל מה שאנו רואים בעיננו בתוך חלל המסעדה אך גם לעיתים דברים שאנו כלקוחות המסעדה איננו שמים לב לקיומם למשל, אפילו הוילונות והמנורות במסעדה הם חלק מכלל ריהוט מוסדי אותו יש להכניס למסעדה ולתכננו במקום המתאים. במידה וקיים בר במסעדה יש לקחת בחשבון את מיקום הבר, מדפי היין את המנורות – הספוטים אשר מעל מדפי היין למשל.

כאן לכן הרבה מבעלי מסעדות כאשר הם רוצים להכניס ריהוט מוסדי הם נעזרים באנשי מקצוע, מעצבים או אדריכלים אשר יתנו גם את הטעם הנכון למקום על פי מטרתו, אם מדובר במסעדה יוקרתית למשל חשוב להתאים בעיצוב בין שילוב הריהוט בתוך המסעדה לטעם היוקרתי שהוא אמור לתת.

אם כן עבור ריהוט מוסדי קיימת חשיבות רבה בפועל בתכנון כל מקום ציבורי כמעט ותכנון זה הוא אינו דבר של מה בכך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב