דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עוזרי בית גברים לא מגהצים, עוזרות בית נשים נרתעות מבעלי חיים 

מאת    [ 25/01/2010 ]

מילים במאמר: 602   [ נצפה 3581 פעמים ]

לא חסרות סיבות להיפרד מעוזרת הבית שלך – היא לא מנקה מספיק טוב, מאחרת, לא עושה אבק או סתם שוכחת לקרוא לך 'גברתי אשת ראש הממשלה'. הבעיה, כמו תמיד, היא למצוא עוזרת חדשה. בימים אלה עולה לאוויר קמפיין חדש לאתר www.ozeret4u.co.il מבית דפי זהב תחת הסלוגן "שרה, העוזרת עושה לך בעיות? ozeret4u.co.il עוזרת לבית שלך".

 

אתר ozeret4u.co.il מקבוצת דפי זהב מהווה את מאגר המידע הגדול והאמין ביותר בארץ לעוזרי ועוזרות בית. באתר רשומים אלפי עובדים במקצועות משק הבית, כש-694 מהם זמינים לעבודה מיידית. כולם, רואיינו בסינון מקדים טרם אישור הרשמתם לאתר. באתר מידע רחב הכולל מידע למעסיקים, טיפים לניקיון הבית, לתחזוקתו ועוד.

 

כצפוי, לפי נתוני האתר נשלט מקצוע עוזרת הבית ע"י נשים. רק 11.5% מהרשומים באתר הם גברים, מרביתם בגילאי ה-20 (45.33%). בגילאי ה-30 פוחת מס' הגברים שעובדים במקצוע ל-36% מקרב עוזרי הבית ובגילאי ה-40 ומעלה הוא אף מצטמצם יותר ל-13.33%.

 

כ-30.65% מהנשים בתחום עוזרות הבית הן בשנות ה-20 לחייהן, כ-30% הן בגילאי ה-30 ועוזרות בית בגילאי ה-40 ומעלה מהוות 23.47% בלבד. מנתוני האתר עולה כי הסיבולת של גברים לעבודה זו פוחתת עם הגיל ובעשור ה-5 לחייהם יעבדו רק 5.33% מהגברים לעומת 9.81% מהנשים.

 

לפי נתוני ozeret4u.co.il התשלום לשעת עבודה לעוזרת הבית הוא תלוי אזור מגורים. בתל אביב תשלמו בין 40 ש"ח בדרום ועד 50 ש"ח בצפון. שיאנית השכר היא שוהם, בה משולם לעוזרת הבית שכר ממוצע של 46.15 ש"ח לשעת עבודה, אחריה נתניה (44.98 ש"ח) וסביון (44.7 ש"ח). סוגרת את הרשימה כרמיאל עם שכר של 31 ש"ח לשעה. הנתונים אגב מתייחסים לגברים ונשים כאחד, דבר המצביע על שוויון בתנאי התעסוקה, למרות הרב הנשי.

 

עוד מידע שחשוב שתדעו: קרוב למחצית מהגברים (47%) לא יבצעו עבודות כביסה. גיהוץ בכלל לא בא בחשבון אצל 59% מהגברים. אצל הנשים הגמישות גדולה יותר רק 33% יסרבו לכבס את בגדיכם ו-44% לא יגהצו.

 

אם יש לכם בבית בעל חיים, ככלל, תתקלו בקשיים למצוא עוזרת בית – 43.6% יסרבו לעבוד אצלכם. הנשים יגלו הסתייגות גדולה יותר מבעלי החיים שלכם (45%) לעומת הגברים (32%). ביחס לימי העבודה דווקא יום ראשון נחשב ליום שבו עוזרת הבית תעדיף להגיע אליכם 84%. יום חמישי מעט פחות נוח 77% ובשישי רק 39% יסכימו לעבוד. בשבת יש סיכוי קטן למציאת עוזרת – 11%. בכל ימות השבוע 92.5% מעוזרות הבית יעדיף לעבוד לפחות 4 שעות, לא פחות.

 

הקמפיין, שימשך כשבועיים ילווה במודעות ע"ג אוטובוסים בתל אביב ובגוש דן ובאתרי קבוצת דפי זהב. בנוסף, יגובה הקמפיין בקבוצת תמיכה באתר facebook שם יתבקשו הגולשים לסייע לאשת ראש הממשלה לאתר עוזרת חדשה ומתאימה. העוזרת הנבחרת תזכה בפרס.

 

 

משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב