דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימור לוקחת את העניינים לידיים 

מאת    [ 25/01/2010 ]

מילים במאמר: 356   [ נצפה 3113 פעמים ]

לימור, שם בדוי, היא בחורה מאוד מפתיעה. הכרתי את לימור לפני הרבה שנים, בחורה צנועה ואינטיליגנטית שעיקר שאיפותיה הסתכמו בבית, בעל, חתונה, ילדים ועבודה בחוץ עם משכורת קבועה ויציבה ככל האפשר. 

היא התחתנה עם בחור מאוד עשיר, שהכנסותיו מהעסק המשפחתי הספיקו כדי שהיא לא תעשה שומדבר במשך כל היום, אבל זה פשוט לא היא. ולכן המשיכה לעבוד בעבודתה הקבועה והיציבה, שכן בלעדיה היא חושבת שהיא קורסת. היא לא קרסה, אבל לפני כמה שנים העסק של בעלה קרס , חובות כבדים נגסו בהכל ואיימו להשאיר אותם גם בלי הבית, שהיה הדבר האחרון שנשאר להם.  העסק נסגר ובעלה של לימור עבר לשבת בבית. שנתיים. מי שהתרגל כל חייו לעבוד ולהרוויח כסף בשביל עצמו, התקשה מאוד למצוא עבודה בתור שכיר, חווה אכזבה וכישלון קשים ולא הצליח להחזיק אף עבודה.  אחרי שנה של ניסיונות לעזור לבעלה למצוא עבודה, החליטה לימור לעזור לעצמה. הכסף הלך ונגמר והחובות גדלו ולימור החליטה לעזור לעצמה. עם משרה מלאה, שלושה ילדים ובעל בבית, היא צללה לתוך עצמה וחיפשה מה היא עושה טוב. ממש טוב. מה היא יכולה לעשות כדי להביא עוד קצת כסף הביתה, ולא להיות תלויה במשכורת שנייה של בעלה. היא התחילה לאפות, למכור את התוצרת שלה ממקום למקום ובהתקדמות איטית משהו הצליחה להגיע לרווח מזערי.  ההפתעה הכי גדולה  הייתה, שלימור לא מוותרת. היא נכשלה בניסיון הראשון שלה להקים עסק עצמאי, אבל בחרה ללמוד מזה שהיא דווקא כן יכולה, היא פשוט צריכה רעיון אחר. בהמשך ניסתה לימור להקים כל מיני עסקים אחרים, ביניהם גם להרוויח כסף באינטרנט ולארגן אירועים. בנתיים בעלה של לימור פוטר מכמה עבודות, אבל לבסוף הצליח למצוא עבודה ולהחזיק בה. לימור לעומת זאת, מצאה בעצמה כמה דברים חדשים, העסק שלה רץ מפה לאוזן, והיא הציבה לעצמה יעד כלכלי שממנו והלאה היא פורשת מהעבודה הקבועה שלה, זו עם התלוש הקבוע.

לדעתי עצם השינוי שהיא לקחה בחייה, עצם זה שהיא קמה ועשתה מעשה כלשהו, כבר פתח בפניה הזדמנויות חדשות והצלחה. גם העובדה שבעלה הצליח להסתדר ולהשתלב בעבודה וודאי קשור גם לעשייה שלה ולעובדה שהבית כולו לא נכנס לקיפאון, היה בשביל מה להילחם. קראו עוד על איך לעשות כסף, עבודה מהבית ו איך לחסוך כסף




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב