דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה הוא REO 

מאת    [ 24/01/2010 ]

מילים במאמר: 349   [ נצפה 3180 פעמים ]

REO הוא השלב האחרון בתהליך הכינוס (Foreclosure). כאשר בעל החוב מפסיק לשלם את תשלומי המשכנתא החודשיים הוא גורם לפתיחתו של תהליך הכינוס הקבוע בחוק.  הבנק שולח מספר הודעות לגבי התשלום ולאחר שלא עולה בידיו לגבות את הכספים הוא פונה ומבקש את סילוק זכויות הקניין של בעל הנכס בהתאם להסכם המשכנתא עליו חתמו הצדדים.  תהליך הסילוק שונה בין מדינה למדינה אך בסופו עובר הנכס למכירה פומבית של השריף.  במכירה זו המחיר ההתחלתי הוא בדרך כלל החוב שרובץ על הנכס.  מכיוון שלרוב בשלב זה מחיר הנכס נמוך ממחיר החוב לא יהיו מציעים רבים אם בכלל ומכירה הפומבית לא תסתיים בהצלחה.  בשלב זב עובר הנכס באופן רשמי לבעלות הבנק ונרשם ככזה בספרים Real Estate Owned או בקיצור REO.

במקרים מסוימים ינסו בעל החוב, כלומר הבנק, ובעל הנכס להכניס באופן מוסכם את הנכס לשוק לצורך ביצוע מכירה בחסר או Short Sale – כלומר מכירה של הנכס במחיר הנמוך מסכום ההלוואה. מכירה מסוג זה חוסכת משני הצדדים את תהליך הכינוס.  תהליך זה בנוסף להיותו יקר פוגע גם בקרדיט של בעל הנכס.  סיום מוצלח של Short Sale מאפשר מכירה של הנכס במצב טוב במחיר השוק.

מיד עם הכניסה של הנכס לסטאטוס REO ינסה ינסה הבנק למכור אותו. הבנקים לא מעוניינים להחזיק בנדל"ן.  הם אינם בנויים לטיפול בנכס, בדיירים ובניהול הנלווה.  בנוסף, מעוניין הבנק לשחרר את ההון שלו לטובת מה שהוא אמור לעשות טוב יותר – הלוואות.  ברכישת REO לוקח הקונה בחשבון את העובדה שהנכס נמכר כמו שהוא (AS-IS) וכי לרוב נדרשת השקעה נוספת בשיפוץ הנכס.  הבנק מצידו צפוי לשלם את החובות שנצברו בזמן שחלף כך שהקונה יקבל לידיו נכס ללא חובות.  עלויות אלו מתומחרות ע"י השוק כך שמחירי נכסים בכינוס נמוכים ממחירי נכסים דומים בשוק החופשי.

רכישה של REO הנה הזדמנות להשקעה בנכס במחיר נמוך ממחיר השוק.  המשבר הקשה בשוק הנדל"ן מאפשר לאתר הזדמנויות שלא נראו בשוק מזה שנים.  רכישה של נכס בכינוס בעזרת חברה מנוסה בתחום יכולה להפוך השקעה טובה להשקעה מצוינת. אנחנו בחברת REO עשינו זאת כבר עבור לקוחות רבים ונשמח לעזור גם לכם לרכוש נדל"ן במחירים שלא תפגשו עוד שנים.  צרו קשר עוד היום לקבלת פרטים נוספים.

נחום רוזנשיין


www.reo.co.il


03-522-5256




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב