דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיסאות | טופ פרייס 

מאת    [ 23/01/2010 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 1860 פעמים ]

 

חשיבות כיסאות במוסדות ציבוריים

ריהוט מוסדי כולל את כל העיצוב במוסד, כאשר כיסאות באוניברסיטאות ובתי ספר הם בעלי חשיבות רבה, כיסאות איכותיים ישפיעו לחיוב על רמת הנוחות של התלמידים או הסטודנטים וישפיעו גם על רמת הריכוז הממושכת בה הם נתונים. סביר להניח שסטודנטים אשר ישבו על כיסאות נוחים יותר אך לא ברמה של כורסא כמובן בכדי שלא יירדמו.. יהיה להם נוח יותר להתרכז ונעים יותר להעביר את השיעור כך סביר להניח שלרוב סטודנטים אשר יושבים על כיסאות נוחים בכיתה לא ירצו לקום באמצע השיעור וכיוצא בזה.

כיסאות בבתי ספר מסוים שהוא בית ספר יסודי , חשוב יעמדו בתקני בטיחות מסוימים וחשוב שיהיו עשויים עץ או פלסטיק שכן ילדים הם לרוב מתפרעים יותר ומשחקים יותר בכיתה ויש לקחת בחשבון כי יתקלו בכיסאות הרבה יותר ולכן חשיבות כיסאות בטוחים יותר בכיתות הנמוכות היא חשיבות עליונה בתחום הריהוט המוסדי ובכלל בבתי הספר.
כיסאות במסעדות למשל חשוב שיהיו נוחים אך עם זאת יתאימו את שירותי המסעדה, אם מדובר במסעדה יוקרתית, אזי כיסאות מעיין אלה צריכים להיות מעוצבים בהתאם לאופי המסעדה ונוחים גם יחד.

כיסאות של בר צריכים להיות גבוהים כמובן ואילו כיסאות בסופרים צריכים להיות גבוהים ונוחים בהתאם לקופאים שבסופר. קיים מגוון רחב של כיסאות בשוק והיום עם התקדמות הטכנולוגיה הכיסאות הינם בעלי מנגנונים שונים ויש כיסאות שמותאמים כמעט לכל צורך אפשרי בכל מוסד אפשרי . חשוב מאד שנאפשר כיסאות מתאימים בכל מוסד בהתאם לצרכיו, לקהל שבו ולשירותים אותם הוא מציע, כמובן שכיסא שאנו מתאימים לקהל הרחב אלה הם אינם בהכרח כיסאות אותם נתאים לעובדים באותו המוסד.

כיסאות מנהלים למשל יתאימו פרפקט לעובדי הבנק ואילו כיסאות סטאטיים אנו נשים בעבור הלקוחות שלנו, או ספות נוחות להמתנה נוכל להציב ברחבת סניף הבנק. כיסאות המתנה גם כן קיימים במרפאות שיניים, קופות חולים ןכן הלאה, לרוב מדובר בכיסאות ספסל עם כריות מושב אך הם אינם כיסאות שניתן להתרווח בהן שכן מטרת כיסאות אלה אינה להמתנה ממושכת וחשוב שתהיה יפה גם ומעוצבת בהתאם לחדר ההמתנה של המרפאה כמובן.

כאשר אנו נרכוש כיסאות מנהלים למשרד למשל, חשוב שנתחשב בעובדה שהעובדים במשרד נמצאים שעות רבות למות המחשב ועל כן יש להתאים את הכיסאות לישיבה ממושכת למול שולחן העבודה והמחשב. כל אלה יש בהם בהתחשבות שבהתאמת כיסאות למוסדות ציבוריים כאלה ואחרים ולא משנה באיזה מוסד מדובר, צורת הכיסא ועיצוב תשפיע רבות על העובדים במוסד ועל הקהל הבא לשהות בו, אם זו שהות ממושכת ואם מדובר בשהות זמנית או מהירה בלבד. חשוב שנקדיש לכך מחשבה ולא רק בהתאמה לעיצוב המשרד אלא גם בתחושה שהכיסאות ייתנו לעובדים ולכל היושבים עליהם כמובן זה יכול להשפיע רבות על התפקוד בעבודה, על מתן השירות וגם על מקבלי השירות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב