דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפעלות ופעילות חוויה 

מאת    [ 20/01/2010 ]

מילים במאמר: 342   [ נצפה 2893 פעמים ]


מהן הפעלות ופעילות חוויה? דוגמה:
למי שלא יכולה לנסוע למלכת המדבר לכמה חודשים באפריקה – הפעלות ופעילויות חווייה מקבילות מתקיימות גם בארץ. בכל שלושה חודשים יוצאת משלחת של 150 נשים למסע מקביל לנסיכת המדבר ליער בן שמן ליד רישולים. מדובר ביום אחד בלבד, יום "מלכות ונסיכות" ומטרתו חברתית הכפופה למפעל מלכת המדבר.  ארוחות הבוקר הטובות ביותר בישראל מוגשות – ואז הן שרות, מדברות, בונות, מפעילות, מטיילות, ממש הפעלות ופעילות חוויה חברתיות מהשורה הראשונה. מדובר על פעילות חברתית מהנה ומקרבת, הנשים הופכות חברות מהר מאד, פעילויות, יציאה מהשגרה, חד פעמי. בין הפעילויות: קיר טיפוס, "רשת עכביש" נסיעות בג'יפים, סנפלינג ב"גשר המקבילים", שיחות, שירה ואוכל. חיבור נשי מקוצר של יום אחד סטייל מלכת המדבר ובמתכונתו. הנשים מדברות ונפתחות: אחת רוצה להצליח בתור זמרת, השניה רוצה להיות אמנית והשלישית רוצה להיות אמא. כאשר נגמר היום הנהדר,  אחרי הופעות סיום מושקעות מכל הלב, וארוחת הצהריים יותר טובה מארוחת הבוקר מקבלים גם מתנות.
איפה אנחנו נכנסים לסיפור?
רוצים הרצאה טובה לאירוע? אתר המרצים מקצר לכם את הדרך ומסדר לכם את ההרצאות הטובות ביותר עם אלפי המרצים המקצועיים ביותר בישראל. אם אתם רוצים הרצאה בנושא זה, פשוט פנו אלינו – לאתר מרצים, ואנחנו כבר נדאג לכל מה שאתם צריכים. ההרצאות שלנו מגוונות מאד. אפשר ללמוד לבשל עם תמי סירקיס לדוגמה ( עצות מעשיות ומעשיות משעשעות - היא הזדמנות לצחוק בקול גדול על עצמנו ועל הרגלינו. המופע נותן משמעות חדשה, משעשעת ונוגעת ללב לעשרת הדברות, תוך שילוב סיפורים אישיים ועצות פרקטיות.  בניגוד למצופה מ'הבת של רות סירקיס' תמי מציעה 'לא להרוג את עצמך' בבישולים רבים ומיותרים ו'לא לגנוב את עצמינו מהאורחים עקב טרחנות יתר'). אפשר  לשפר כישורים אישיים עם אריה מליניק (האימון מיועד לגברים ונשים בכל גיל, אינו דורש כושר גופני ולא ידע בכדורסל. ניתן לשבץ ימי אימון לאורך השנה, בתוכנית לפיתוח מנהלים, להזנקה או לסיכום של תהליכים, לאימון צוותים שונים מאותו ארגון או מארגונים שונים. כל יום סדנא נתפר באופן ייחודי לדרישות המיוחדות של כל לקוח). כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להחליט איזה חוויה אתם רוצים לעבור היום – ולהזמין את הרצאה. השאר כבר עלינו, אנחנו דואגים להכל.

מרכז המרצים לישראל הינו האתר הגדול והוותיק ביותר המספק שירותי הרצאות מרתקות על ידי מגוון רחב של מרצים בכל תחום. היכנסו כעת להתרשם ולהזמין מרצים מרתקים בכל נושא ותחום!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב