דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העצמה נשית 

מאת    [ 20/01/2010 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 4647 פעמים ]

בעשור האחרון יש הרבה יותר פרוייקטים להעצמה נשית. המוכר ביניהם הוא כמובן מסע מלכת המדבר, אבל יש הרבה יותר דברים ממה שאנחנו מכירים. לדוגמה, לאחרונה התקיימה סדנת איפור לבנות נוער בהוד השרון: המרכז לנערה, המופעל על ידי המחלקה לשירותים חברתיים בעירייה, יזם את הקמתה של סדנא מיוחדת, בת 12 מפגשים, שהתקיימה בתקופה האחרונה פעם בשבוע בימי ראשון, שעתיים וחצי כל מפגש, והונחתה על ידי מאפרת מקצועית ועובדת סוציאלית.   כמובן שהאיפור הוא סתם תירוץ, העצמה נשית לבחורות צעירות שחיות בעידן בו האישה לכאורה משוחררת אבל בפועל כפופות בדיוק לאותן מערכות חוקים שהיו קיימות בשחר ההיסטוריה הפטריאכלית עדיין קיימות, היא הסיבה עבורה כינסו את הבחורות ודנו איתן בעצם, תוך כדי איפור, בנושאים חשובים כמו תקשורת בין-אישית בונה, בניית אמון, דימוי גוף, מחויבות לפרט ולקבוצה, שייכות ועבודת צוות, העצמה ועוד. חשוב מאד לשים לב לדברים האלו ולשלוח את הנערות – מדובר בסדנאות שמועברות בכל הארץ ולא רק בהוד השרון, והחשיבות שלהן היא מעין טקס חניכה לנשים עד ידי נשים, ולא על ידי גברים. הסדנאות להעצמה נשית מועברות לנערות  בגילאי 16-14. הנערות מופנות למועדון על ידי בית הספר וכן על ידי עובדות סוציאליות של העירייה. המועדון פועל פעמיים בשבוע, בשעות אחר הצהריים ומלווה בעובדת סוציאלית, אם בית ומורה לאומנות.
גם בחדרה יש פרוייקטים דומים, המיועד להעצמה נשית לבחורות שיש להן בעיות בחיים, בהן נשים נכות וכולל עשרה מפגשים בהם יתקיימו הרצאות, הקרנות סרטים, וכן יוצגו סיפורים של נשים חשובות בעולם. בנוסף ילמדו בפרויקט גם היכרות עם הרוחניות הנשית, העצמה נשית ולימוד החיים המאושרים. הלימודים נערכים פעם בשבוע, עם מרצים איכותיים ואנשי אקדמיה, בשעות הערב.
רוצים הרצאה טובה לאירוע? אתר המרצים מקצר לכם את הדרך ומסדר לכם את ההרצאות הטובות ביותר עם אלפי המרצים המקצועיים ביותר בישראל. אם אתם רוצים הרצאה בנושא זה, פשוט פנו אלינו – לאתר המרצים, ואנחנו כבר נדאג לכל מה שאתם צריכים. בין ההרצאות שלנו: נשים יוצרות -  צרויה שלו, חנה אזולאי הספרי, דבש מיה, ליזי דורון, מיכל שלו, עדנה מזי'א, יהודית רותם, נרי ליבנה, שרה אנג´ל, גילה אלמגור, סביון ליברכט, נאווה סמל אורלי וילנאי.  נשים בתרבויות עולם - גליה דור, הראל סטנטון.  סיפור אישי של אומץ וכוח רצון - פסקל ברקוביץ מעיין קרת, עמליה ארגמן-ברנע, סמדר קלצ´ינסקי. נשים וקריירה - אנאבלה שקד, תמי סירקיס - אקרמן, ורדה רזיאל זקונט, פנינה רוזנבלום, יעל דן, אורנה בן דור, יעל ארד.  
נשים והומור -  אורית רמז, נרי לבנה.
רוצים הרצאה טובה לאירוע? אתר מרצים מקצר לכם את הדרך ומסדר לכם את הרצאות הטובות ביותר עם אלפי מרצים המקצועיים ביותר בישראל. אם אתם רוצים הרצאה בנושא זה, פשוט פנו אלינו – לאתר המרצים, ואנחנו כבר נדאג לכל מה שאתם צריכים.

 

מרכז המרצים לישראל הינו האתר הגדול והוותיק ביותר המספק שירותי הרצאות מרתקות על ידי מגוון רחב של מרצים בכל תחום. היכנסו כעת להתרשם ולהזמין מרצים מרתקים בכל נושא ותחום!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב