דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Nexus One - האם גוגלפון יעשה מהפיכה עם אנדרואיד 

מאת    [ 20/01/2010 ]

מילים במאמר: 334   [ נצפה 3663 פעמים ]

כיום השוק מוצף במכשירים סלולריים חדשים אשר מקשים על כל אחד אשר הולך לקנות טלפון סלולרי חדש. חברת גוגל השיקה לאחרונה טלפון סלולרי בשם נקסוס 1 או Nexus One אשר הינו טלפון סלולרי חדש של גוגל עם מערכת הפעלה Google Android בגרסה 2.1. עוד לא הגיע ה-Motorola Milestone וכבר אנו רואים עוד טלפון סלולרי עם מערכת הפעלה אנדרואיד, אשר שני טלפונים סלולריים אלו מסמנים את הכניסה של גוגל לשוק הסלולר עם מערכת ההפעלה אנדרואיד.

התחרות הגדולה ביותר באה מצד אפל, אשר לה יש ת ה-iPhone 3G ו-3GS אשר הם הטלפונים הכי פופולריים ונמכרים בעולם. היתרון של חברת אפל היא חנות אפליקציות מדהימה הכוללת מעל 100,000 אפליקציות אייפון להורדה ישירה בחינם ובתשלום (iPhone Apps). האפליקציות האלו נועדו כדי להרחיב את השימושיות של מכשיר האייפון. יש הרבה אנשים אשר בחרו דווקא לקנות את טלפונים סלולריים עם מערכת הפעלה אנדרואיד כי הם מאמינים כי גוגל תהיה המובילה בתחום זה בעתיד.

אני באופן אישי גם כן מאמין כי חברת גוגל תוביל את עולם הסלולר ותציג חידושים טכנולוגיים, הן ברמת התוכנה והן ברמת מערכת ההפעלה, וכך אנו הצרכנים נהנה ממכשירים סלולריים ואפליקציות אנדרואיד מתקדמות יותר ושימושיות יותר. כמובן אחד היתרונות היותר ברורים במערכת ההפעלה אנדרואיד או לכל מי שמתכוון לקנות טלפון סלולרי עם מערכת הפעלה אנדרואיד, הוא שיש הטמעה טבעית ואינטגרציה שקופה בין אפליקציות Gmail לדוגמה של גוגל עם הטלפון הסלולרי, כמו כן עוד אפליקציות שימושיות אשר הגישה אליהם מהטלפון היא מהירה וקלה.

אם אתם מתכוונים לקנות טלפון סלולרי חדש, אני חושב שכדאי שתבדקו את שני הטלפונים החדשים: Motorola Milestone או בארצות הברית הוא נקרא Droid או Google Nexus One או נקסוס 1 אשר ימכרו בקרוב מאוד בישראל כבר בתחילת 2010.

כיום יש לגוגל כ-20,000 אפליקציות להורדה מחנות ה-Android Market ויש המעריכים כי עד סוף 2010 יהיו לגוגל כבר 150,000 אפליקציות להורדה ישירה מ-Android Market. נראה כי העתיד של מערכת ההפעלה אנדרואיד די ורוד, ואני מניח כי זה כבר לא הימור לקנות טלפון סלולרי עם מערכת הפעלה אנדרואיד כמו ה-Nexus One, והוא בהחלט ייתן פייט לא קטן לאייפון 3GS ואפילו לאיפיון 4G העתיד לצאת השנה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב