דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי הוא מקובל ומה היא קבלה מאת: חיים שלמה המשיח. 

מאת    [ 18/01/2010 ]

מילים במאמר: 1496   [ נצפה 2415 פעמים ]

 מי הוא מקובל ומה היא קבלה  - מאת: חיים שלמה  

ישנם סברות וישנם וויכוחים בשאלת: מי הוא מקובל? ישנם כאלו שטוענים שמקובל זה אדם שהוסמך על ידי מקובל, אבל זה לא עונה על השאלה: מי הוא מקובל?...

אני מבקר בבתי הספר של ילדנו בני 16, 17 ואני שומע: "תיגשו לתלמידה הזו היא מקובלת עלינו". אני ניגש למקומות העבודה ואני שואל: "מי האחראי פה"? פלוני אלמוני הוא המקובל פה. אני ניגש למדרשות ושואל שאלה מן הברייתות והתשובה היא: "תחכה לרב הוא המקובל שיכול לענות לך על השאלה הזו".

אני ניגש למרכזי הקבלה ושואל שאלה מן הסודות העמוקים שבתורה ומקבל תשובה: "המקובל לא נמצא פה ואנחנו לא יודעים מתי הוא יחזור ולכשיחזור אנחנו ניצור איתך קשר". ותמיד אנחנו מחכים לקשר שלא ניקשר ואנחנו צריכים להשתמש במשפט:

"לא - היא גם תשובה".

הרבה מאוד זמן עבר עד שנוצר העולם הזה שאנחנו רואים מול עיננו שכול כולו לא ברור, דהיינו, "חוסר הוודאות שולט בעולם הזה". ומי שנמצא בעולם הזה חי בו מכוח הניצול שזה נקרא: "מלחמת ההישרדות" שעל פי שופנהאוור פילוסוף גרמני שטען: "כדי להישרד צריך להרוג" וכך העולם הזה עבר תהפוכות ועובר תהפוכות כדי לדעת איך להישרד בו.

תראו ותבדקו ותחקרו את כול מרכזי הקבלה, את כול חקר המדע, ואת כול אנשי הדת ותשמעו את המילה הוא אמר... המקובלים שאינם נמצאים אמרו... חז"ל טענו... ספרי המקובלים הגדולים אמרו... אבל אף אחד לא יודע בדעת...:"למה התכוון המשורר באומרו"?...

מלמדי הדת מלמדים 2000 שנה מיום שהחריבו את בית המקדש. שערי הקבלה נפתחו לקהל הרחב לפני 35 שנה, המדע והטכנולוגיה בעיצומם כבר 100 שנה...היום לאור שכולם נתנו את הידע שקיים בהם שהקבלה מדברת: "על העולמות העליונים למטיב שמטיב שנקרא בפיהם השפעה". המדע שולח את החלליות לחלל כדי למצוא את המטיב שמטיב והדת צועקת אסור ללמוד קבלה והמדע הוא גמרא ובואו כולכם אלינו לעבוד את הקב"ה והוא ייתן לנו, דהיינו, חיי אינטרס.

אני שלמה חיים טוען:

א - "שמורי הוא רבי שמעון בר יוחאי"!

ב – "כדי לדעת את רבי שמעון צריך להיות רבי שמעון"!

ג – " כדי לדעת את מורי אני חייב לעזוב את מורי"!

מסקנה:

אם מורי רבי שמעון בר יוחאי היה גדול מכולם בזמנו - חייב תלמידו שטוען טענות כאלו להיות גדול מכולם בזמנו – וחייב להסביר לכול אדם על פני היקום ללא הבדל  דת, גזע ולאום את הכתוב מתוך עצמו ולא מתוך מורו מכיוון – "שמורו זה עצמו שוויון צורה".

הוכחה:

כאשר אני יושב מול מורי ומלמד אותי אני חייב להתעלות מעל מורי כדי לדעת את מורי בנקודה שהוא מלמד אותי. כדי לדעת בדעת את הנקודה אני חייב להוריד את העולמות העליונים (ראש) לעולמות התחתונים (גוף) כך שהגוף ידע את הראש והראש ידע את הגוף שנאמר: "יגעת מצאת תאמין".

אמר רבי שמעון:

"אמר רשב"י אל החברים. בבקשה מכם, שלא תוציאו מפיכם דבר תורה, שלא ידעתם ולא שמעתם מאילן גדול כראוי. בשביל שלא תהיו גורמים לאותה חטאה, להרוג המוני בני אדם חנם. פתחו כולם ואמרו, הרחמן יצילנו, הרחמן יצילנו".

 "בוא וראה, בתורה ברא הקב"ה את העולם . והעמידוהו, שכתוב, ואהיה אצלו אמון ואהיה שעשועים יום יום. והוא הסתכל בה פעם ושתים ושלוש וארבע פעמים, ואח"כ אמר להם. ולבסוף עשה בה מעשה. ללמד בהם בני אדם שלא יבואו לטעות בה. כמו שאתה אומר, אז ראה ויספרה הכינה וגם חקרה ויאמר לאדם."

"ונגד ארבע פעמים אלו שכתוב, אז ראה, ויספרה, הכינה, וגם חקרה, ברא הקב"ה מה שברא. ועד שלא עשה מעשהו, הביא בתחילה ארבע מילים, שכתוב, בראשית, ברא, אלהים, את, הרי ארבע. ואח"כ כתוב השמים, שהם כנגד ארבע פעמים שנסתכל הקב"ה בתורה מטרם שהוציא מעשהו למלאכתו".

פרוש אחד מתוך אלפי חכמי הדור שקמו מזמן רבי שמעון עד היום והוא של רבי יהודה אשלג:

"אלו ארבעה זמנים שהם הספירה: חכמה, בינה, תפארת ומלכות. אז ראה הוא חכמה, ויספרה הוא בינה, הכינה הוא זעיר אנפין, וגם חקרה הוא מלכות. ואחר ד' ההתלבשויות האלו, ברא קב"ה מה דברא. וכן רומזות ד' התיבות בראשונות שבתורה, בראשית היא חכמה (י'), ברא היא בינה (ה'), אלהים היא זעיר אנפין (ו'), את היא מלכות (ה'). ואחרי ד' התלבשויות אלו (יהוה), נבראו השמים. 

פרוש 2010 :

כאשר אנחנו קוראים מה אמר רבי שמעון ומה פירש רבי יהודה אשלג אנחנו לא מבינים כלום, מדוע? "בראשית ברא אלהים את"... זוהי מציאות שאין שמים, ארץ, עצים, עשבים, חיות, טכנולוגיה, מלחמות, מחלות, ספרים ובני אדם וכו'...שזה נקרא היום: "עולם התת מודע", או בשפה הפשוטה: "מי זה ששולט עלינו"? אם נשאל את עצמנו: "מתי נאמר המשפט הזה"? התשובה תהיה: "בתקופת זמן שלפני אינסוף שנים וכול אחד יצמצם לו את הזמן ויקבע לעצמו מתי נאמר המשפט", כך שלגבי המשפט נאמר ביום הולדתי  12/06/1952.

אני מסתכל על תקופת החיים שלי והמשפט וקובע: תקופת החיים: "מודע", המשפט: "תת מודע". או לחילופין, נמצא וקיים. פועל ונפעל. לפועל אני קורא "חיים", ולנפעל אני קורא "מוות". המת אומר: "אני רוצה לחיות", דהיינו, הוא מפתח את התשוקה שנקראת: "הרצון לחיות". בן המוות לבן החיים ישנם מאות אלפי ספרים שנקרא להם: "כסויים, קליפות, מצוות, חוקים, משפטים שהם מסומנים בשלוש אותיות "פר"ד" מתוך המילה "פרד"ס". כך שלפרד נקרא: "מוות, עולם הזה, נפעל", ולסוד נקרא: "חיים, עולם הבא, פועל".

כך שמפה אנחנו רואים שכול העולם הזה נמצא במודעות מוות שעל כן פרד נקרא: "דת, מדע וקבלה", "כך שמי שמלמד את המתים לחיות הם מתים ואף אחד מהם לא חי".

דת, מדע וקבלה נקרא להם: "אש, מים ורוח שיצאו מן הדומם – שהם פרד (גוף), והם מחכים למדבר שהוא סוד (ראש). אבל, הגוף והראש הם יחד שהם ארבע יסודות האדם: "דומם, צומח, חי ומדבר".  

כך שבכדי לדעת את הפועל: "בראשית ברא אלהים את"...הנפעל צריך לדעת את עצמו, דהיינו, "מה זה מודעות המוות"? וכדי לדעת מה זה מודעות המוות צריך לצאת מן המוות, דהיינו, למות ולהתחבר לחיים והחיים מלמדים את המתים לחיות והמילת פרד"ס הושלמה שהם ארבע יסודות האדם. לזה נקרא: "תחיית המתים".

ולאחר מכן לדעת ללמד את הנפעל המת שהוא נקרא ו"ה (גוף, העולם הזה) על ידי הפועל החי שהוא נקרא י"ה (ראש, העולם הבא) שנאמר: "לשם יחוד קודשא בריך הוא ושכינתיה ליחדא שם י"ה  ב  ו"ה ביחודא שלם יהוה".

וכאשר תמה המלאכה יוצא "הקדוש ברוך הוא" במודעות: "בראשית ברא אלהים את"...ואז הוא מתחיל לברוא את השמים...שעל כן נקרא הקדוש ברוך הוא – בורא עולם. מכאן אנחנו למדים: "פועל ונפעל", "עולם הזה ועולם הבא" - אין פועל ללא נפעל ואין נפעל ללא פועל, הנפעל מחייה את הפועל והפועל מחייה את הנפעל במשפט: "ואהבת לרעך כמוך – אני יהוה הוא האלהים".

האדם שיכול לכתוב ספר וללמד את המודעות הזו ולעמוד מול רבי שמעון שטוען: "אמר רשב"י אל החברים. בבקשה מכם, שלא תוציאו מפיכם דבר תורה, שלא ידעתם ולא שמעתם מאילן גדול כראוי. בשביל שלא תהיו גורמים לאותה חטאה, להרוג המוני בני אדם חנם. פתחו כולם ואמרו, הרחמן יצילנו, הרחמן יצלינו".

הוא נקרא מקובל שעומד בתנאים של המשפט: "משה קיבל תורה מסיני ומסרה"...כך שמשה שכתב את התורה והתחיל במילת "בראשית" הוא היה מחוץ לתורה שנאמר: "ולא תעשה לך פסל וכול תמונה"...

ספרי "מלחמת הרוח בחומר" מראה ומלמד: כיצד המתים לקחו מת ובחוסר צדק ניסו להמית את המת, ועל המת היה צריך לדעת מדוע המתים עושים את זה. כדי שהמת ידע מדוע המתים עושים את זה היה צריך למות ולהתחבר לחיים כך שהחיים הסבירו למת מדוע המתים עושים את זה.

לאחר מכן המת והחי עמדו מול המתים והסבירו להם שהם לא יכולים לעשות את זה. במשך 40 חודש המת והחי היו במעבדה ולמדו את סודות היקום כאשר המתים מלמדים אותם שנאמר: "תלמיד מחכים את רבו".

לאחר 40 חודש כאשר עזבתי את המעבדה סגרתי את עצמי עוד 24 חודש כדי לא להיכנס למלכודת: "בשביל שלא תהיו גורמים לאותה חטאה". שמשמעות: "חטאה" הוא חטא העגל, שמהמשמעות, לא לעשות את התורה ללעג - שהתורה נקראת גוף - והגוף נקרא "מלכות שמים". שעל כן כול בני האדם שביקום לא יודעים מימינם ומשמאלם. שהימין והשמאל נקראים ילדי אהרון שמתו בזמן שלעגו לתורה: "חטא העגל".

יילדי אהרון נקראים: "טוב ורע, זכר ונקבה, חסדים ודינים, רגשות מחשבות, ימין ושמאל, אברהם ויצחק". שכולם בכללותם נקראים – אליהו הנביא.

והוא בא ללמד כאשר האדם מוכן ללמוד.

ועל כן ספרי מראה לכם מדוע אני נבחרתי מכול בני האדם שקיימים ביקום.

סוד כול היקום הוא: "זכר ונקבה ברא אותם". דהיינו, זוגיות בסוד המשפט: "והייתם שניכם לבשר אחד".

שעל כן אני פונה היום: לדת, מדע וקבלה שהם נקראים ו"ה עדת קרח שממנה יצאתי (עולם הזה בפרוד), מול מודעות י"ה משה שהיום אני נמצא בה ומראה כיצד להיות בורא עולם – "הקדוש ברוך הוא" בזמן הקצר ביותר ולא 20 או 30 שנה או מי יודע אם יהיה כך שעלינו להמשיך את העבודה בעולם הבא או שאנחנו צריכים להתגלגל שנית.

השאלה החשובה ביותר היא: "מדוע אנחנו לומדים מה הוא אמר שכך נדע מה יהיה בגורלנו, דהיינו, עבר ועתיד, ולא מה אני אומר בלשון הוה שכלול בו עבר ועתיד שנאמר: "והוא היה והוא הוה והוא יהיה", דהיינו, אין זמן תנועה ומקום שהיא נקראת – המרכבה.

 

"זה הוא האור הגנוז הטמון בכול אדם"

 

אופירה - הפצת האור - הדרך לאמת - חיים שלמה המשיח.                                             


"כל מה שלמדתי, אני רוצה להפוך לידע וכלים מעשיים, לכל מי שירצה ללמוד".                        


"עד היום צברנו כוחות ללמוד ולנצח את הרוחניות, וכאשר ננצח את הרוחניות נדע, שמה שניצחנו זה שלנו לעד ומה שכביכול הפסדנו היה כוח עזר לניצחון, כך שלא הפסדנו".                             


(מתוך הספר מלחמת הרוח בחומר).


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב