דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סקירה מגן מסךInvisible Shield לאייפון 

מאת    [ 17/01/2010 ]

מילים במאמר: 1346   [ נצפה 2783 פעמים ]

אף על פי שזה לא הפתיע אף אחד, לצד השקת האייפון הגיע מטח של אביזרים ומוצרים אחרים שמיועדים לאייפון, אשר השאירו אותנו עם ים של סחורה שדורשת מיון והערכה. בהמשך נעלה באתר שלנו סקירה על כל מוצרי המותגים. 

עם זאת, יש דברים שחשוב לדעת כבר מההתחלה. כמעט כל מוצר שמיועד למכשיר סלולארי יכול להחשב כהכרחי. אחד המוצרים שהוא ללא שום ספק כזה הוא מגן מסך. כששוקלים את העובדה שמחשבי כף יד הם לרוב יקרים יותר מאשר מכשירים סלולארים עם פחות מאפיינים והשימוש בהם יותר אינטנסיבי, הגנה על השקעה כזאת היא בגדר חובה. לכן, המוצר הראשון שכל אחד צריך לקנות לאייפון שלו הוא מגן מסך.

 

הבעיה היא שהמבחר עצום, ורובם בכלל לא שווים את הכסף או ההשקעה. יש לי ניסיון עם מספר מותגים שונים, כולם יחסית היו יקרים (סביב 160 ש"ח למגן) והתוצאות היו מאוד מאכזבות. באופן עקבי, כולם הציעו תוצאות יישום עלובות,  ראות/שקיפות לא טובה ואורך חיים קצר בשל העובדה שהמגנים עצמם נשרטו ונפגמו בקלות.

 

מספר שבועות לפני שהאייפון יצא, החלטתי לנסות להעלות את הרמה של מגני המסך בהם אני משתמש. לאחר ששוחחתי עם מספר קולגות אמינים, החלטתי לעשות את הפשיטה הראשונה שלי לתוך עולם מגני המסך עם קו המוצרים של ZAGG של מגני מסך, ה-InvisibleShield.

חייב לציין שהייתי סקפטי. ה- InvisibleShieldעולה בין 120-170 ש"ח עבור מגן אחד, מחיר בו הייתי רגיל לקבל חבילה של בין 8 ל-12 מגני מסך פשוטים יותר.

ZAGG יוצאים במערך הצהרות רברבני במיוחד עבור ה- InvisibleShiel, קו מוצרי הדגל שלהם. באופן ספציפי הם מצהירים: "InvisibleShield הוא המגן הקשיח ביותר, הגאדג'ט העמיד ביותר מפני שריטות שקיים בכדור הארץ..." וזאת רק ההתחלה. הם מתארים את המגנים כבלתי נראים, בלתי מנוצחים, חזקים מספיק כדי להגן על להבי מסוק שטס מאות קילומטרים בשעה, ואף מרחיקים לכת ומציינים יכולות ריפוי עצמי" חומר ממנו עשוי ה- InvisibleShield. האתר מציג תמונות של מישהו שמנסה לקרוע את המגן לחלקים ואף לפנצ'ר את המגן עם עפרון, אך הוא לא מצליח. לבסוף, על פי ZAGG, כל מגן נגזר מראש כך שהוא מותאם באופן אישי למכשיר בצורה מושלמת.

 

טוב דיי ! יאללה לעבודה:

 

האריזה/החבילה

 

ה- InvisibleShieldמגיע עם רכיבי מגן, tapered מגב שחור מפלסטיק, ובקבוק ערפול קטן של ספריי המסה שמיועד לעזור להניח את המגן על המכשיר.

 


עמידות

 

בהתחשב בהצהרות של ZAGG בנוגע לעמידות של ה- InvisibleShield, החלטתי לבחון זאת דבר ראשון. כפי שציינתי קודם לכן, ZAGG מראים תמונות שמתארות שפע של מבחני מתח על המגנים שלהם. אז החלטתי לנסות כמה בעצמי. במקום מבחן העט שלהם, החלטתי לנסות לנפץ את המגן עם מזלג. הנחתי את החומר על מזלג עם ארבע צירים והתחלתי למשוך. לשמחתי החומר פעל כפי שהובטח. עד שלא יכולתי יותר לאחוז בפלסטיק, ה urethane  נמתח ונמתח, ללא ניקוב !

מבחן השריטה שלי הניב תוצאות דומות. בעזרת המזלג מהמבחן הקודם ולאחר מכן זוג מספריים (כשהם פתוחים על מנת לחשוף את הלהב החד), שרטתי עוד שכבה של InvisibleShield. שוב, כפי שהובטח, אף אחת מהמשיכות במזלג או במספריים השאירו שריטות נראות לעין על החומר. מאוחר יותר, ברגע שהלבשתי את ה- InvisibleShieldעל האייפון שלי, אזרתי אומץ לנסות מספר משיכות של המזלג על המסך של האייפון.

שוב לשמחתי, האייפון וה- InvisibleShieldיצאו ללא שריטות.




 

הדבקה

 

הוראות ההתקנה שמגיעות עם ה- InvisibleShieldמדרבנים לזהירות וסבלנות. מכיוון שאין לי את התכונות הללו, אני נוטה להתעלם מההוראות. לאחר מכן יש תיאור קצר של ההדבקה. למזלי הסמסונג Blackjack שלי היה זמין כך שניסיתי עליו בפעם הראשונה, בתקווה שאשתפר בתוצאות בניסיון השני על האייפון. שני הניסיונות היו קלים יותר משציפיתי. בעזרת הספריי ומגב שמסופקים, היה קל במיוחד להניח בצורה הנכונה כל חלק של המגן. יותר חשוב, ההחלקה של בועות אוויר ממתחת לפלסטיק היה קלי קלות. למרות שמגנים אחרים יכולים להגיע עם תוספות דומות, הספריי שעוזר בדבקת ה- InvisibleShield הוא כנראה זה ש'מציל' כאן. בצעתי בעבר רק הדבקות יבשות, בהן התוצאות היו עלובות, וכאן הנוזל גורם להדבקה לתוצאה חלקה ללא מאמץ.

 

טיפ חשוב – להתחיל מהחלק האחורי. כך ניתן להתנסות בחלק של המכשיר שלא תתבאס במידה ולא הצלחת באופן מושלם.

 

התאמה

 

ה- InvisibleShieldמתאים לאייפון בצורה מושלמת. זה כמעט מפתיע בהשוואה למגנים אחרים.

 

בהירות/שקיפות

 

אז, האם InvisibleShield אכן שקוף? כמובן שלא. האם אתה תשכח שהוא שם? כנראה שכן.

לאחר שתסיימו להדביק (אני קבלתי תוצאות טובות בניסיוני הראשון), תהיו מופתעים עד כמה ה- InvisibleShield שקוף ובלתי נראה.

כנראה שתשימו לב למגן בגלל המגע ולא בגלל הראות. תתחילו לראות את המגן כאשר הוא יתלכלך וה- InvisibleShield טוב באיסוף טביעות אצבעות, אבק וכתמים. אך זה לא דבר שהיה משתנה אם המכשיר היה ללא ה- InvisibleShield.

 

מרקם/מגע

למרות שזה לא נושא עיקרי בסיקורים של מגני מסך, עבור האייפון זה נושא חשוב בגלל שהאייפון מופעל בעיקר על ידי מסך המגע. חשוב לדעת איך חומר מגן אמור להרגיש. משהו מאוד דביק יכול למנוע שימוש כמו גם חומר גס/מחוספס או כזה שנשחק מהר. אם יש דבר אחד שבו ה- InvisibleShieldפחות אידיאלי, וכמעט אין כאלה, זה כאן. אחרי ההדבקה, ברגע ששרידי הספריי מתייבשים, מגן המסך הופך קצת דביק. למרות שמשיכות קלות של האצבע לא יפריעו לו בכלל, משיכות ולחיצות קשות יכולות להמשך או "לגמגם" על פני השטח הדביקים. גם על נשים עם ציפורניים ארוכות ה- InvisibleShieldיכול להיות להקשות. לאחר שבוע נראה שהדביקות יורדת באופן משמעותי. הדביקות הקלה דווקא משתלמת מאוד בחלק האחורי של המכשיר בכך שהוא מפחית באופן משמעותי את החלקלקות הטבעית של האייפון.

 

סיכום:

 

בצורה פשוטה, נחשפתי לעולם שלם חדש של מגני מסך. אחרי כמה שנים של התמודדות עם מוצרים מחברות כמו M3 ו-Fellowes, מוצרי ZAGG העלו את הרף בצורה משמעותי. ה-InvisibleShield מספק בקלות את כל הבטחותיו (למרות שאני לא יכול לספר על האספקט של 'מרפא עצמו' מכיוון שעד כל לא היה מה לרפות).

ה- InvisibleShieldשל אפל אייפון זמין גם במודל של החלק הקדמי בלבד  Frontעבור 119 ש"ח.

 

המלצה אחרונה:

 

מודל ההגנה המושלם עליו אני ממליץ הוא בכל מקרה כזה של   Invisible Shield Front  ובנוסף כיסוי / נרתיק לאייפון.

 

http://www.itechstore.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב