מאור קפלנסקי - כמה זמן צריך למיתוג אישי אפקטיבי?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מאור קפלנסקי - כמה זמן צריך למיתוג אישי אפקטיבי? 

מאת    [ 16/01/2010 ]
מילים במאמר: 449   [ נצפה 1960 פעמים ]

 
 

המהות של המיתוג האישי באינטרנט היא שהמותג (לצורך העניין - הבן אדם) ימתג את עצמו.

אז נכון שיש כיום לא מעט חברות למיתוג אישי באינטרנט המציעות שירותים כאלה ואחרים עבור אנשים שאין להם את הזמן, הידע או המשאבים למתג את עצמם לבד באופן פרטי. בדיו מהסיבה הזאת נולד הרעיון של eBrand.

אולם, עדיין אני ממליץ לכל מי ששואל אותי (כן, אפילו ללקוח פוטנציאלי) לנסות למתג את עצמו באינטרנט ללא עזרה. במקרה הזה, התגובה השכיחה והמיידית היא - "מאיפה יהיה לי זמן?"

מאת: מאור קפלנסקי

 

הכל מתחיל ביחס ובניהול

ראשית, אסור להתייחס לשום פעולה של מיתוג אישי (באינטרנט או מחוצה לו) כמטלה שגוזלת זמן. ברגע שאתם משקיעים בכם - אין כאן שום "בזבוז" זמן. גם אם מדובר על הזמן הפנוי שלכם. מעבר לזה, כדאי להפנים את העובדה שהזמן אותו תשקיעו במיתוג האינטרנטי האישי שלכם שווה כסף. ולפעמים הרבה כסף.

שנית, חשוב לנהל את הזמן בצורה נכונה. האינטרנט מפתה אותנו לגלוש למחוזות אחרים וכך לגרום לנו לצאת מהמסלול ולסיים את משימתנו. על כן חשוב מאוד להציב יעדים ולתחום אותם בזמן.

חלוקת הזמן

על מנת להגיע למיתוג אישי אפקטיבי באינטרנט מומלץ על העברת מסרים בתדירות מינימום של פעם בשבוע. אפשר יותר, אבל פעם בשבוע זה בהחלט מספיק. את העבודה יש לחלק לשלושה חלקים. חשוב שכל חלק יתבצע ביום אחר במהלך השבוע.

 

מאת: מאור קפלנסקי

יצירת התוכן (שעה בשבוע) - לא צריך יותר משעה אחת על מנת ליצור תוכן איכותי. אפשר ליצור תוכן כזה גם ב- 5 דקות. תוכן איכותי לא חייב להיות מאמר ארוך ומורכב. גם הפניה לקטע וידאו שמצאתם ברשת +פרשנות מעניינת שלכם - יכול לעשות את העבודה. על מנת לצמצם את הזמן, כדאי שאת הרעיונות לתוכן תגבשו בצורה טבעית תוך כדי החיים. תרשמו על פתק או על NOTE במחשב רעיונות שעולים לכם בראש - כך שכשאשר תיגשו למלאכת יצירת התוכן, כבר יהיה לכם על מה לעבוד.

הפצת התוכן (שעה בשבוע) - לאחר שיצרתם את התוכן והכנסתם אותו לפלטפורמה המרכזית שלכם, צריך להפיץ אותו בפלטפורמות החיצוניות. אם כבר נרשמתם ויש לכם "יוזרים" באתרי שיתוף, מאגרי מאמרים, רשתות חברתיות, אינדקסים וכו' - כדאי לאגד אותם לקובץ אקסל מסודר, ולסמן במשבצת בכל פעם שאתם מכניסים תוכן לפלטפורמה. כך גם העבודה שלכם תהיה יותר מסודרת, וגם תחסכו זמן.כנ"ל לגבי רשימות התפוצה שלכם. חילקו את אנשי הקשר שלכם לקבוצות ותתעדו למי שלחתם ומתי.

נטוורקינג (שעה בשבוע) - אף אחד לא יתייחס לתוכן שלכם, אם לא תתייחסו לתוכן של אחרים. על כן, הכרחי לפנות זמן לטובת תגובות שלכם על תוכן של אחרים. מעבר לזה, חשוב מאוד לראות מה אחרים בתחום כותבים כי אפשר ללמוד מכל אחד. גם כאן תוכלו לנצל את הזמן ביעילות אם תכניסו למועדפים או ל- RSS שלכם, את האתרים, הפורומים והבלוגים הרלוונטיים - כך שיהיה לכם קל ומהיר יותר להגיע אליהם.

מאור קפלנסקי - 03-5220118 -  מיתוג אישי באינטרנט


בלוג מיתוג אישי באינטרנט  http://www.internetishi.co.il מיתוג אישי באינטרנט

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב