דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום הולדת הישרדות 

מאת    [ 15/01/2010 ]

מילים במאמר: 347   [ נצפה 4369 פעמים ]

 

כאשר מתכננים יום הולדת הישרדות יש לקחת בחשבון קודם כל את גילאי הילדים המשתתפים. למרות שמפעילי ימי ההולדת ימליצו על יום הולדת הישרדות גם עבור ילדים בגילאי 6-8, בגילאים אלה מושגי שיתוף הפעולה הקבוצתיים עדיין אינם נהירים לילדים ואינם מפותחים בקרבם. כמובן שעבור ילדים צעירים יותר אין טעם לתכנן יום הולדת הישרדות מאחר ורובם אינם צופים בתכנית ממילא. הפעלת הישרדות מתאימה יותר עבור ילדים בגילאי 9 ומעלה. בגילאים אלה המושגים הכרוכים בהפעלה קבוצתית תחרותית, המצריכה שיתוף פעולה יחד עם תפיסה של מושגי הניצחון וההפסד, כבר מפותחת יותר. כמו כן, ההפעלה הכרוכה במשימות שונות תהיה מאתגרת ומעניינת עבורם, יותר מאשר לילדים צעירים יותר. יום הולדת הישרדות יכלול תפאורה מתאימה של שקיעות, עצי קוקוס, ערימת דרבוקות אשר תיצור אפקט שבטי-אפריקאי, לפידים לגירוש יתושים, ואפילו קרוקודיל (מפלסטיק כמובן) ליצירת אפקט ביצת התנינים המאיימת.

דגשים נוספים למתכננים יום הולדת הישרדות כוללים התייחסות מיוחדת למפעילי הארוע. במידה וקיבלתם הצעה הטוענת כי יום ההולדת מותאם לכל הגילאים דחו את ההצעה על הסף. ילדים בגילאים שונים זקוקים ליחס שונה, וכל מפעיל ילדים וימי הולדת מנוסה יודע זאת. לילדים בגילאי 9-10 דרושה הפעלה רגישה יותר, אשר תרכך את ה"הדחה" הכרוכה במשחק ההישרדות, ואשר למרות הניצחון וההפסד הכרוכים במשחק תוכל לגרום לכל הילדים להנות כמה שיותר. לילדים מבוגרים יותר, מעל גיל 10, יש להתייחס ברצינות רבה כאילו היו מבוגרים. ילדים בגילאים אלו רגישים במיוחד ליחס מזלזל ומתנשא, ולא יהנו במידה וייתיחסו אליהם כילדים קטנים. כמו כן, בצעו סקר שוק קצר וודאו כי לקוחות המפעילים היו שבעי רצון, וכי הילדים אכן קיבלו את מבוקשם. השוו מחירים, ובקשו לראות מראש את התפאורה, ואולי אפילו וידאו מצולם של הפעלה לדוגמא. הפעלת יום הולדת הישרדות כרוכה בציוד הכולל הגברה, ציוד למשימות השונות, תפאורה מתאימה, ופריטים אשר יעידו על שייכות קבוצתית כגון: בנדנות, דגלים, חגורות, אפודים, וכו'. וודאו כי ההפעלה בטוחה עבור הילדים, וכי המפעילים מנוסים ומיומנים בה.

הנושא האחרון שיש להתייחס אליו כאשר מתכננים יום הולדת הישרדות הוא המיקום. רצוי מאוד לערוך את ההפעלה במקום פתוח, גינת ציבורית או פארק, או באולם גדול מספיק עבורה (תלוי בעונה ובמזג האויר)




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב