דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכרויות עירוניות 

מאת    [ 14/01/2010 ]

מילים במאמר: 699   [ נצפה 2289 פעמים ]

שונאת את ההרגשה הזאת, התחושה הלא נעימה שמתעוררת בעמוד השידרה בדיוק שאני מתחילה להתארגן לפגישה רומנטית, או יותר נכון לומר בתקופה האחרונה, שאני מתכוננת לפגישה עיוורת שהיא בהחלט יכולה להיות רומנטית, אך מניסיוני המר – יכולה להיות ממש לא....

הפגישה היא לא לגמרי עיוורת, כי יש בינינו אתר היכרויות - אני רואה את הבחורים שאני פוגשת בתמונות שהם מציגים באתר ,עוד לפני שאנחנו מתחילים לדבר בכלל.

יש האומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים, אך אני אומרת שגם אלף תמונות שבחורים שמים באתר הכרויות, עדיין לא מבטיח לך שלא תישארי המומה וללא מילים כאשר תראי את הדבר האמיתי או שתשמעי אותו מתחיל לדבר.

אין מה לעשות, יש הכרויות מדהימות עם בחורים נפלאים ברשת ולצידם יש גם הפתעות לא טובות. אני בינתיים ממשיכה לחפש ולגלוש, אתרי הכרויות הוא הדרך שלי לבחור מי שאני רוצה, מתי שאני רוצה, ולדבר עם כמה בחורים במקביל בלי להרגיש רגשות אשם או להיתקל בשניהם יחד בבר השכונתי. תל אביב היא עיר קטנה והשכונה אפילו יותר.

למרות ההתעסקות מסביב, עדיין לא נמאס לי ליצור היכרויות חדשות ולכן אני מוצאת את עצמי שוב גולשת דרך אתר ההיכרויות שלי ושוב על מונית בדרך לבליינד דייט. תוך שעה קלה סיימתי להתארגן, עטיתי על עצמי ארשת צינית מדוייקת, אודם אדום בוהק וצעיף מחמם לדרך ויצאתי לפגוש את הבחור, אין צורך שהוא יאסוף אותי מהבית עד שהוא לא יקבל הזמנה מפורשת לביתי. אישה משוחררת, כבר אמרנו?

הסיכויים עדיין לטובתי, אני חושבת לעצמי במונית, אין לזלזל בכוחן של הכרויות דרך האינטרנט, יצרתי דרכו הכרויות עם שני חברים די רציניים והמון חברים לא רציניים, ובעיר הבודדה, במיוחד אם אתה לא מכיר אנשים מהאיזור, כמוני, צריך חום ואהבה כדי להנעים את הימים והלילות.

המונית עצרה מול בית קפה חמוד בקצה אבן גבירול וכבר שירדתי מהמדרכה הרגשתי חום נעים ומפתיע של רוחות הלילה.

קיויתי שהערב הזה ימשיך באותו חום ונעימות.
נכנסתי והתכוונתי להתיישב בדד ולהמתין עד שלפתע דוד, הסיבה לכל הפגישה הזו, נעמד מולי עם חיוך קורן.
התמונה של הבחור שעמד מולי הייתה מרשימה, ולמעשה זהה ודומה לתמונה שהוא בחר לשים באתר, ובמקרה של אתר הכרויות – זו היא עובדה מפתיעה ומשמחת!

קיוויתי שהוא חושב בדיוק אותו דבר ודאגתי לעפעף ולחייך כדי לגרום לו לחשוב בדיוק, אבל בדיוק אותו דבר. הציניות והפוזה שלי החלו להתפוגג ברגע הראשון שהוא חייך אליי, התיישבנו והתחלנו לדבר, המשך לשיחות של שבועיים שאנו כבר מדברים בטלפון  - כל יום מאז ההתכתבות הראשונה, ומתכתבים, מחליפים הודעות טקסט בלילות ובבקרים.

אני יודעת, קשה להאמין שניתן להיקשר דרך אתר הכרות פשוט, דרך כבלי רשת חשמליים בלבד, אבל אתם חייבים להאמין לי, היה משהו בדוד הזה, שעניין אותי מהרגע הראשון שתמונתו התנוססה על המסך ומסתבר שגם בי היה משהו שעניין אותו כי לפתע שמנו לב שעברה חצי שעה ואנחנו עדיין מדברים ולא מזמינים אפילו קפה, רק חופרים בעיניים אחד של השני ומדברים בשטף, עולים אחד על דברי השני ומשלימים אחד את משפטי השני, במקום לשים לב שיש שירות עצמי ושאנחנו צריכים לקום כדי לקבל קפה וקרואסון.

דוד  ענה את כל התשובות שקיוותי שהוא יענה, וצחק מהבדיחות שלי בדיוק בזמן המתאים , הכל היה טוב מדי וקל מדי ! הערב המשיך ומקפה עברנו לבירה שהפכה לכוסית וויסקי ש...אל תגלו לאף אחד...הפכה לכוס קפה מהביל על הבוקר בדירה שלו אחרי לילה מושלם וקסום.

בפעם הראשונה נשארתי לישון והמשכתי את היום בחיקו של מישהו חדש וזר, אבל הוא לא הרגיש זר, הוא הרגיש מוכר וחמים ואהוב ואוהב, ובן רגע כל הקליפות שהסתרתי היטב דרך אתר הכרויות קר ומעוצב התקלפו באחת ונותרתי רק אני ודוד, מול העולם, זוג אנשים שיודעים שהם רוצים להיות אחד ליד השני, רק שהם עוד לא יודעים למה.

אבל עברו ימים ושבועות וחודשים ושנים וגילינו למה, אני ודוד מתאימים כמו כפפה ליד, כמו ארטיק ענבים ליום קיץ חם, פשוט מתאימים! מעולם לא חלמתי שדווקא אתר הכרויות באינטרנט יוביל אותי לבחור המדהים שבתקווה יום אחד יהיה בעלי.

 אני כבר לא צינית בנושא הכרויות ואהבה ומציעה לכל מי שמחפשת שעשוע או מחויבות להיכנס לאתר ולראות אילו הכרויות האתר מזמן לה. אני בהחלט שמחה שבמקום לתת לגורל לעשות את שלו נתתי לכרטיס פרופיל שלי באתר לעשות את שלו ולהוביל אותי לחיים מאושרים לצד בחור שמתאים לי מכל בחינה והכי חשוב, מעלה חיוך על פניי כל יום מחדש.

הכותב הוא בעל חברת הכרויות כלות מאוקראינה המתמחה בהכרות עם בחורות מרוסיה ואוקראינה משלב ההכרות עד להגעת האישה לארץ. לזכותינו נזקפות מאות חתונות של גברים ישראלים עם בחורות מאוקראינה ורוסיה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב