דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרי ספיגה לגיל השלישי 

מאת    [ 13/01/2010 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 2428 פעמים ]

לצערנו, מעבר לאפשרות של ירידה בתפקוד הקוגניטיבי, עם הגיל עלולים להתפתח גם קשיים שונים בשליטה במוטוריקה הגסה והעדינה, וגם בשליטה על הסוגרים. אולי אתם מכירים זאת מקרוב מתוך היכרות עם בן משפחה קשיש או מעצמכם.

 

החדשות הטובות הן, שמלבד טיפול רפואי מתקדם, אפשר למצוא היום בשוק שפע של אביזרים שיכולים להקל על החיים בגיל הזהב.

ניקח לדוגמה את נושא בריחת השתן: קשישים רבים סובלים ממנו, וגם צעירים יותר (עקב בעיות רפואיות). ההערכה היא שמהבעיה סובלים כל אחד מתוך שלושה מבוגרים (!). לבעיה הפיזית הנפוצה הזאת מצטרפת לא פעמים בושה. הסיבות לבריחת שתן יכולות להיות רבות: חולשת שרירי השלפוחית, מחלות שונות, תרופות מסוימות, פגיעה עצבית שמשבשת את ההודעה למוח על שלפוחית מלאה או מרוקנת ועוד. במקרים הקלים היא מתרחשת רק בשעת מאמץ כמו שיעול, עיטוש, מאמץ פיזי או צחוק ובמקרים הקשים מדובר על איבוד שליטה על סוגרי השתן והצואה, כמו שקורה לעתים קרובות אצל קשישים סיעודיים.

בעיית השליטה על הסוגרים נפוצה יותר בקרב נשים, עקב התרופפות רצפת האגן. עם זאת, חשוב לציין כי התרופפות או איבוד השליטה בסוגרים אינם נחשבם למחלה בפני עצמה אלא כתופעת לוואי של בעיות אחרות, ולרוב אפשר למצוא לה טיפול רפואי מצוין שיצמצם או יעלים אותה כליל. כדאי לדאוג לכך שהאדם הסובל ממנה יתגבר על הבושה והמבוכה הכרוכות לעתים בתופעה ויפנה לרופא.

 

גם אם הקשיש פונה לטיפול רפואי, הפחד מ"תאונות" יכול לגרום לו להגביל את חייו - הוא יחשוש לצאת מהבית לזמן ממושך או להיפגש עם אנשים. החששות האלו מובנים בהחלט, אבל אין בהם צורך כיוון שיש היום חיתולים מיוחדים למבוגרים המיועדים בדיוק לשם כך - ספיגת "תאונות". עוד אפשר להשיג סדינים מיוחדים המיועדים לספיגת שתן, פדים ואפילו תחתונים מיוחדים וסופגים.

כדי לבחור במוצר הספיגה הטוב ביותר יש לקחת בחשבון את מבנה הגוף הספציפי של המבוגר, את כמות הצרכים שעלולה לצאת בכל פעם, את שעות הפעילות שלו ואת אופי הפעילות שלו – האם הוא מסתובב מחוץ לבית? האם הוא מרותק למיטתו? וכמובן חשוב שהמוצר יהיה נוח, ולא יגביל את פעילותו.

 

באתר שלנו אנו מציעים מבחר הולך וגדל ושל אביזרי עזר למבוגרים, בהם גם מוצרי ספיגה שונים ואיכותיים. המכנסון מתוצרת גן עידן פרימיום, לדוגמה, נותן פתרון מצוין לבריחת שתן (הוא יכול לספוג עד ליטר אחד של שתן) ומאפשר העברת מטופל סיעודי ממקום למקום או יציאה של המבוגר לטיול ללא חשש. עוד מוצר שכדאי שיהיה תמיד בכל בית של מבוגר הסובל מאי שליטה על הסוגרים הוא סדין לספיגת נוזלים מתוצרת עידן. מדובר בחבילה של סדינים חד-פעמיים, ששמים מעל או מתחת למצעי המיטה, לפי העדפת הישן, ומבטיחים ספיגה של שתן ללא הרטבת המצעים או המזרן שמתחת.

 

בשילוב של טיפול רפואי ושימוש במוצרי ספיגה כמו אלה שהזכרנו למעלה ועוד, יוכל המבוגר ליהנות מחיים פעילים ככל שאפשר ללא חרדה או בושה מ"תקלות". מאחלים לכם ולקרוביכם "גיל זהב" בריא, פעיל ומאושר.

הקניון הוירטואלי www.bari-p2.co.il "העיקר הבריאות" מאפשר ללקוחותיו לבצע רכישת מוצרים ו/או שירותים במגוון תחומים, מהספקים המובילים בישראלבתחום הרפואי, מתאים לרופאים פרטיים, מטפלים וכל מי שמחפש מוצרים בתחום הבריאותhttp:www.bari-p2.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב