דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדי לחץ דם 

מאת    [ 13/01/2010 ]

מילים במאמר: 446   [ נצפה 3251 פעמים ]

כאשר לחץ הדם גבוה מן הערכים הנורמליים ישנה סכנה לפגיעה בכלי דם שונים בגוף העלולה להוביל במקרים חמורים לחסימת עורקים או לקרע בהם וכתוצאה מכך לפגיעה בלב, לשבץ מוחי או לפגיעה בכלי הדם בעין. כיוון שכל עוד לא נוצרת מחלה או פגיעה נראית לעין יכולות לעבור שנים רבות בלי שירגיש אדם שהוא סובל מלחץ דם גבוה, יש חשיבות רבה לזיהוי נטייה ללחץ דם גבוה וטיפול בו.

לחץ דם הנמוך מהערכים הנורמליים יכול להתבטא בבחילות, סחרחורות, עייפות יתר ואף התעלפויות, אך ייתכן שאדם הסובל ממנו לא ירגיש בכך למשך תקופה ארוכה.

על לחץ הדם משפיעים לרעה גורמים רבים כמו גנטיקה, תזונה לקויה העשירה בשומן רע ובמלח, חוסר בפעילות גופנית, עישון, מתח נפשי ומחלות פיזיות שונות. הקפדה על תזונה בריאה, פעילות גופנית ובאופן כללי על אורח חיים בריא וחף עד כמה שאפשר ממתחים ומלחץ יכולה להשפיע לטובה לאין שיעור על לחץ הדם.

כאמור, פעמים רבות אנשים הסובלים מלחץ דם חריג, ובעיקר מלחץ דם גבוה, אינם מודעים כלל לבעיה. כאשר מאובחנת החריגה בלחץ הדם, יש להקפיד לצד הטיפול שיינתן על ידי הרופא על מדידה קבועה של לחץ הדם על מנת לבצע מעקב ולהבחין בשינויים חריגים.

בימינו כבר אין צורך לרוץ לקופת החולים על מנת לבצע בדיקה כזו - ישנם מכשירים קטנים וידידותיים למשתמש שמאפשרים לכל אדם לבצע לעצמו בדיקה בבית, בנוחות וביעילות, בביתו או בכל מקום שבו הוא נמצא ובכל שעה.

באתר שלנו תוכלו למצוא כמה ממודדי לחץ הדם הטובים בשוק, המיוצרים על ידי החברות המתמחות בעולם בתחום. לדוגמה: מד לחץ דם של חברת רוסמאקס, החברה הבינלאומית המתקדמת בעולם בפיתוח, ייצור ושווק של מדי לחץ דם וציוד רפואי מתקדם וחדיש. בלחיצת כפתור אחד, לאחר שעונדים את המכשיר על פרק היד, מתקבלת תוצאה בעלת דיוק של 99 אחוז. עוד תמצאו מד לחץ דם נוסף של רוסמאקס, המודד את לחץ הדם כשהוא מולבש על הזרוע. כל מדי לחץ הדם המשוכללים של החברה מאושרים על ידי ה-FDA ובעלי תקן כלל אירופי CE.

מי שסומך על מד לחץ הדם הישן והטוב, שבו משתמשת האחות בקופת החולים, יכול להזמין מאיתנו מד לחץ דם ידני, הכולל סטטוסקופ ושרוול איכותי.

מלבד מדי לחץ דם אנו מציעים גם את RESPeRATE - מכשיר אלקטרוני נייד העוזר להוריד את לחץ הדם באופן טבעי על ידי שימוש בכוח הנשימה.

בעזרת מדי לחץ הדם שאנו מציעים תוכלו לבצע מעקב יומיומי וקבוע אחרי לחץ הדם שלכם, לזהות את הגורמים המשפיעים עליו (למשל אחרי פעילות גופנית או לאחר ארוחה) ולדעת "בראש שקט" שאתם מודעים למתרחש בגופכם. כל מדי לחץ הדם שאנו מציעים קלים לשימוש, קומפקטיים ונוחים לאחסון; אפשר להשתמש בהם כשאתם בבית או מחוצה לו. בחרו את זה המתאים לכם ביותר והתחילו למדוד...

מעוניין במידע נוסף בנושא מד לחץ דם לחץ כאן!

הקניון הוירטואלי www.bari-p2.co.il "העיקר הבריאות" מאפשר ללקוחותיו לבצע רכישת מוצרים ו/או שירותים במגוון תחומים, מהספקים המובילים בישראלבתחום הרפואי, מתאים לרופאים פרטיים, מטפלים וכל מי שמחפש מוצרים בתחום הבריאותhttp:www.bari-p2.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב