דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסכם שלום בית או גירושין 

מאת    [ 11/01/2010 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 3131 פעמים ]

הסכם שלום בית ולחילופין גירושין, הנו הסכם המתאים לבני זוג אשר מרגישים כי הזוגיות שלהם הנה על סף קריסה וכי הפערים שנוצרו ביניהם לא ניתנים לגישור, אולם יחד עם זאת חוששים לפנות להליך של גירושין אשר יביא את מערכת היחסים ביניהם לכדי סיום.

 

רבים הם הזוגות אשר מרגישים כי חייהם המשותפים עם בני זוגם הגיעו לכדי סיום, אולם יחד עם זאת חוששים לפנות להליך של גירושין, אשר בסופו, אכן יוביל את מערכת היחסים לכדי סיום.

חתימה על הסכם שלום בית ולחילופין גירושין, הנה בהחלט אפשרות אשר יכולה לסייע לבני זוג המעוניינים להביא את מערכת היחסים שלהם לידי סיום, להבין האם אם פונים להליך של גירושין או עושים כל שביכולתם על מנת לשקם את מערכת היחסים.

 

הסכם שלום בית ולחילופין גירושין הנו הסכם אשר כולל בתוכו הוראות בדבר הסיבות אשר הביאו את בני הזוג למצב של חתימה על הסכם שלום בית ולחילופין גירושין, הוראות בדבר הדרכים אליהם יפנו על מנת לנסות ולשקם את מערכת היחסים וכן הוראות אשר יסדירו את כל העניינים הנובעים מעצם קיומו של הליך גירושין, במידה והניסיון להביא את מערכת היחסים למצב של שלום לא יצלח.

 

 

הסכם שלום בית ולחילופין גירושין, הנו הסכם אשר בהחלט יכול להוביל לשתי התוצאות. כלומר, הסכם שלום בית ולחילופין גירושין יכול להוביל או למצב של שלום או למצב של גירושין.

מה שבטוח, הסכם שלום בית ולחילופין גירושין, בסופו של דבר, במידה והניסיון להשיג שלום בית לא צלח, יוביל את שני הצדדים להליך של גירושין בדרכי נועם, כאשר הם יודעים שהסדירו ביניהם את כל העניינים הנובעים מעצם קיומו של הליך גירושין מבעוד מועד וכי עתה הם יכולים לפנות להליך של גירושין מבלי למהל מלחמות חורמה.

 

 

הסכם שלום בית ולחילופין גירושין הנו הסכם המחייב את אישורו של בית משפט לענייני משפחה או של בית הדין הרבני, על מנת שלאותו הסכם יהיה תוקף של פסק דין.

חשוב מאוד לערוך הסכם שלום בית ולחילופין גירושין אצל עורך דין הבקיא בתחום של דיני משפחה וכן ניהל בעברו תיקי גירושין וערך הסכמי גירושין. שכן, בעזרת ניסיונו, יוכל הוא לסייע לכם לערוך הסכם שלום בית ולחילופין גירושין אשר ישקף את הנסיבות שלכם ויהיה הוגן בעבורכם.

עו"ד שלומית סטרוגנו 077-2115151 www.easyget.co.il ***המידע במאמר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו, ואינו מהווה המלצה לנקיטת אי אילו הליכים או לאי נקיטתם של אי אילו הליכים. הסתמכות על האמור במאמר זה הנה על אחריות הקורא בלבד וכפועל יוצא, האחריות לכל תוצאה, ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור במאמר זה, תחול על הקורא בלבד. גירושין - אתר המכיל מידע רב בנושא גירושין. הסכם גירושין- מידע בנוגע לעריכת הסכם גירושין.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב