דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסוד מאחורי הספר הסוד 

מאת    [ 10/01/2010 ]

מילים במאמר: 676   [ נצפה 3049 פעמים ]

הספר הסוד מסתיר בתוכו את הסוד הגדול ביותר – הסוד לחיים מלאים בריאים ומאושרים. בבסיס הספר הסוד עומד רעיון מרכזי -"חוק המשיכה" - "The law of attraction".  בפשטות, חוק זה אומר כי יש מי  שמגיב לכל הבקשות שלנו.

ומה בעצם אנחנו מבקשים? הבקשות הן המחשבות שעוברות במוחנו ומעסיקות אותנו. אם אנו עסוקים בלחשוב על כל הדברים "הרעים" הקורים בחיינו, אנו ממשיכים למשוך אותם לחיינו, אם נשכיל לחשוב רק על דברים "טובים" שאנו רוצים לחיינו - נמשוך את השפע הזה אלינו.

הספר הסוד – מה מסתתר מאחורי הסוד

  

  • ניסיון קודם. הספר הסוד הוא אסופה של כ-25 הוגי דעות, מדענים, מאמנים, פסיכולוגים, ויוצרים, אשר השתמשו בסוד להביא הצלחה, כסף, אושר וחופש לחייהם. כולם ביחד מביאים את הסוד - הסוד לחיים מלאים ומאושרים.

 

  • מחשבה יוצרת מציאות. הספר הסוד מסביר, כי אם נחשוב על משהו, המחשבה תיצור את המציאות החדשה. בדיוק כמו במדריך מדע ההתעשרות. אם נחשוב על העושר שאנחנו רוצים שיהיה לנו, ניצור אנרגיה שתיקח אותנו לקראת זה, ופשוט נהיה שם. כך גם הספר הסוד, שמסביר שזה כוח אנרגטי ומגנטי של ממש. אם נחשוב ניצור את המציאות של עצמנו.

 

  • אמונה. הספר הסוד מאפשר הצצה ליצירת מציאות מתוך המחשבה אבל עם הרבה אמונה בתהליך. הספר הסוד מאפשר את יצירת המחשבה אבל בלי אמונה התהליך לא יתבצע במלואו. כמו בכל דבר בחיים, גם הספר הסוד מדגיש כי בלי אמונה, התהליך לא יתקיים.

 

  • הסוד ידוע. מסתבר שהסוד היה ידוע כבר להרבה אנשים בעולם, אבל לא פורסם עד שיצא הספר הסוד. בין השאר, אפלטון, גליליאו, שייקספיר, בטהובן ואיינשטיין ידעו את דבר הסוד והשתמשו בו במהלך עבודתם. קשה להאמין, שהם יצרו יצירות כאלה, ופיתחו תיאוריות כאלה, בלי אמונה חזקה ובלתי מתפשרת בחוק המשיכה. ללא ספק הספר הסוד היה מונח על שולחנם בגרסה כזו או אחרת.

 

  • גם מדע ההתעשרות הוא חלק מהסוד

במדריך מדע ההתעשרות, שנכתב בשנת 1910, מתגלה אחד הסודות הגדולים –הדרך לעושר. מחבר מדע ההתעשרות וואלאס די וטלס טוען, כי לא ניתן לחיות חיים מוצלחים באמת מבלי להיות עשיר. ולא מדובר רק ברכישת ובצבירת נכסים אינספור, אלא התקדמות נפשית שכלית, ואפילו תודעתית. לדברי המחבר כל התקדמות אנושית חייבת להתבסס על מדע ההתעשרות.  זה הרעיון המרכזי גם בתוך הספר הסוד. תבקש את השפע בחיים ותוכל להגשים את עצמך. 

 

·         הוקרת תודה ותרגול. הספר הסוד מציע לתרגל הוקרת תודה למה שכבר יש לך, ולדעת בדיוק מה אתה רוצה שיהיה לך ולמה . כך שלבקש מיליון דולר  ולחשוב שבזה יפתרו כל הבעיות זה בדיוק החלק הרדוד של הסוד, וסביר להניח שלא יתגשם .רוב האנשים מתלהבים מהספר במשך כמה שבועות, מדברים על זה , חולמים את זה ונוטשים את זה באמירה" זה לא הלך לי ...." . רק התמדה, עבודה, שינון, תרגול , בהירות מחשבה , אמונה ושקט נפשי יביאו לך את ההצלחה.

בני רוקח, יזם ואיש עסקים, מורה דרך ומאמן אנשים להצלחה. מייסד את האתר המצליח - זה הסוד שלי


my secret




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב