דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילום אירועים - מה חשוב לשאול בפגישה עם צלם האירועים ? מאת שני צלמים 

מאת    [ 10/01/2010 ]

מילים במאמר: 762   [ נצפה 2498 פעמים ]

כניסה לשותפות עם הצלם הנכון קל כשאתה יודע מה לשאול. התחל על ידי ריאיון טלפוני מהיר של כל צלמי החתונה שבחרתם לאחר סינון כדי לצמצם את האפשרויות שלך. גלה בראשונה אם הם זמינים עבור יום החתונה שלך, אם הם לא, זה מצמצם את הדברים מיד. לשאול על המחירים,לרוב לא ימסרו לכם מחירים בטלפון במידה מסויימת זה לא חנות שלכל מוצר יש מחיר קבוע לכן ירצה הצלם שתבואו לבחון את האומנות מקרוב., מה סגנון הצילום של הצלם בו הוא משתמשיכדי לצלם חתונות (שחור לבן, צבע, תמונות ספונטניות ).

לאחר שצמצמתם אפשרויות לבחירת צלם החתונה שלכם, אתם רוצים להגדיר תאריך לפגישה עם הצלם. בכמה חברות גדולות, הצלם איתו אתם נפגשים לא בהכרח יהיה הצלם האישי שלכם בחתונהלכן יש לוודא שאתם נפגשים עם הצלם אשר למעשה יהיה בחתונה שלכם ותבקשו לראות את תיק העבודות שלו, על מנת להעריך את הסגנון העבודה שלו והכי חשוב אם זה מתאים לכם.

אתם גם רוצים לגלות מה יקרה אם תבחר צלם החתונה והוא יפוטר לפני או מיד אחרי תאריך החתונה שלך. שתוכלו להיות רגועים שהתמונות יהיו ברשותכם גם אם הצלם כבר לא מועסק על ידיי החברה שממנה שכרתם את שרותי הצילום שאתםי תקבלו גישה לתמונות שלכם לא משנה מה המצב שכירה של הצלם.

הקפד לשאול את השאלות האלה כאשר אתם אצל הצלם:

ניסיון רמה.
ביום החשוב ביותר של החיים שלכם, אתם רוצים מישהו מומחה לצילום החתונה לשמר את הזיכרונות שלכם באופן מקצועי. לכן, חשוב מאוד לוודא שאתם שואלים שאלות נכונות אודות הצלם החתונה שלכם. אתם עשוים להתפתות לחסוך כסף על ידי שכירת צלם חתונה טירון, אבל אתם רוצים שיהיו לכם תמונות מדהימות ביום המיוחד שלכם - או תמונות רגילות וסטנדרטיות?
האם זו עבודה כמקצוע עיקרי או תחביב כצלם חתונה? האם יש להם הכשרה רשמית מקצועית בצילום החתונה? האם הצלם מצלם לעתים קרובות חתונות? האם צלם החתונה מחזיק ברשותו ציוד גיבוי למקרה הצורך -

בחירת מיקום לצילומים:
האם הצלם צילם חתונות במיקום הנבחר שלכם לפני? הכרת המיקום מנסיון קודם נותן לצלם החתונה יתרון כי הוא יידע מראש מה הוא הולך לצלם והיכן ואיזה ציוד יצטרך (מסננים או פלאש שהוא / בכדיי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

לשאול על תיק העבודות
צילום אירועים צילום חוץ זאת עבודת אמנות, כך זה מובן כי ייתכן או אולי לא תאהבו את הסגנון בשימוש על ידי צלם החתונה. כדי לוודא שאתם תאהבו את הדרך בא תצולם החתונה שלכם, לבקש לראות תיק ובו עבודתם. כדי לקבל החלטה משכילה, תרצו שתוצג בפנכם החתונה כולה מתחילתה ועד סופה, לא את התמונות הטובות ביותר מתוך כמה חתונות רבות. שאל מה הסגנון שה צלם משתמש בעת צילום החתונה. ישנם צלמים הנוטים לצלם סגנון מבויים ואילו אחרים בסגנון ספונטני לתפוס את הרגע. לשאול אם הצלם/הצלמת אוהבים להשתמש תמונות צבע, שחור לבן או תערובת. כמו כן, לשאול אם הם משתמשים במצלמה דיגיטלית ומבצעים על התמונות עיבוד בפוטו שופ.
הכמיה עם הצלם?

צלם החתונה שלכם יהיה זה שילווה אתכם כל היום ובהדגשה ביום הכי חשוב בחייכם. חיוני מאוד כי תרגישו נינוחים בנוכחותו. אם צלם החתונה גורם לכם אי נוחות בפגישה קצרה אז לא להעסיק אותו לאירוע שלך!

כסף בעניינים טכניים:
למרות שאתם לא רוצים להתקמצן על תמונות החתונה, חשוב לוודא כי הצלם שבחרתם לא הולך לשבור את התקציב שלכם. לברר מראש על כמה זה יעלה לכם לצלם את החתונה שלכם. אתם רוצים לדעת כמה זמן ישאר הצלם מרגע ההגעה ועד סיום יום הצילומים,. אם צלם החתונה משתמש במצלמות דיגיטליות, לשאול כמה תמונות יצולמו במהלך האירוע כדי להבטיח שהאירוע מתועד היטב.
רוב הצלמים מציעים חבילות (לכל חבילה מותאם מחיר לפי המרכיבים בחבילה ). ניתן להתאים חבילה אישית לצרכים שלך. מומלץ לשאול על עלות האלבומים העתקים נוספים של האלבומים סרטים ופיתוח תמונות נוספות.
לשאול על מדיניות הביטול. כדי להחזיק את התאריך, מה השיטה שלך ההפקדה נחוץ? מהי מדיניות הביטול? אם הלקוח/הצלם מבטל את החתונה, הפיקדון שלכם יוחזר?

תשאלו אם אתם יכולים להשיג את זה בכתב!
אתם רוצים חוזה להגן עליכם במקרה שאינכם מרוצים משירותיו של צלם החתונה שלכם. אם בסופו של דבר אתם הולכים לבית המשפט כדי ליישב עניינים, השופט יתעניין רק בתנאים שנכתבו בחוזה. לכן, חשוב מאוד לוודא שאתם מקבלים את כל הפרטים בכתב.

הקשר צריך לכלול:
שירותי צפויות, שכר, מדיניות הביטול, את לוח הזמנים ואת דמי את כל ההיבטים של חבילות צילום בכתב בפירוט שלך. מומלץ גם את השם ואת הכתובת שלהם, כמו גם השם ואת הכתובת שלך על החוזה. לוודא כי בחוזה יש חתימה ותאריך לשניכם ואתה תקבל עותק של שני הצדדים.
מציאת צלם החתונה הנכונה היא לא כל כך קשה כשאתה יודע לשאול את השאלות - אבל איפה כדאי להתחיל את החיפוש שלך?

שני צלמים : מקצוענות - איכות - שירות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב