דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריאות,תזונה והעולם המערבי 

מאת    [ 08/01/2010 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 2083 פעמים ]

אחוז גדול מחולי הסכרת בעולם חיים בעולם המערבי, אחוז גדול גם כן מהאנשים שסובלים או יסבלו מהתקפי לב חיים בנינו ונהנים מהתרבות המערבית, והנתון המשמעותי ביותר, 90 אחוז מהילדים הסובלי מהשמנת יתר הם כמובן-מארצות המערב.

אז אחרי ההקדמה הדי מבהילה הזאת, אפשר להודיע לכם חגיגית שכן, אפשר לחיות נכון גם אצלנו, אפשר לשמור על בריאות טובה גם כאן ולא, לא צריך לאכול אצות ולשתות פטרוזיליה.

יש קשר ישיר לתעשיות המשגשגות של התאגידים, חברות שמוכרות לנו משקאות מזיקים ושוטפות לנו את המוח בכך שזה מגניב, אותו משקה עשוי מחומרים מזיקים לגוף, אין דרך אחרת להבין את זה או לומר את זה, המותג השני הוא חברת המבורגרים שכולנו מזהים את הלוגו שלה מתוך שינה, אוכל בעל ערכים תזונתיים עלובים, חברות הסיגריות שמוכרות לנו עשב שנשרוף אותו ונשלם על זה במזומן ואלכהול שהורס את גופינו כמו חומצה.

כשחסר לגוף שלנו "חומר בניה" כגון חלבונים, או כשחסר לו אנרגיה כגון פחממות הו מסמן לנו בדרך די פשוטה, הרעב,הרעב הוא הדרך של הגוף שלנו לבשר לנו שחסר לו חומרים שהוא צריך, כשחסר לו נוזלים הוא מבשר לנו את זה בדרך של צמא.

הצרה הגדולה שמחקרים הוכיחו, כי ישנם אנשים אשר הרגלי האכילה שלהם כל כך לא נכונים עד כדי כך שהגוף מבשר על צמא והם מרגישים רעב, אז פשוט טוחנים איזו עוגה, או ממתק.

הדוגמה שאני תמיד נותן היא הרכב שלנו או הבית שלנו, כשיש נזילה ברכב או בבית אנחנו ישר רצים לבעל מקצוע ומטפלים בזה, ישר דואגים לכל הטיפולים של הרכב, לשיפוצים של הבית, להחליף שמן, לעשות צבע, אבל את הגוף שלנו מזניחים, בלי כושר, מזון מזיק, השמנת יתר ותזונה לא נכונה.

הגוף שלנו זקוק למזון כדי להתקיים.

הגוף שלנו זקוק למזון בכדי להתקיים, תזונה נכונה תשמור על משקל תקין, 4 ארוחות מזינות מזינות יותר מעשרים פעמים שנגשים למקרר לחוטפים משהו קטן. במצב שלא אוכלים ארוחה מספקת, הגוף ירגיש רעב זמן קצר לאחר מכן, הדבר יגרור לאדם לגשת למקרר, לאכול איזו עוגה, או פרילי, או טוסט ולאחר שעה שוב ולאחר מכן שוב.

4 ארוחות מלאות, מזינות, אשר כוללות חלבונים, פחמימות וויטמינים יכולים להפוך את סדר היום שלכם להרבה יותר טוב, לשנות את הרגשתכם, לעשות לכם משמעת אכילה וכמובן לשמור על בריאות טובה.

אם תעשו כך למשך זמן , גופכם יתנהל כמכונה, כשהגוף רואה שיש ארוחות סדירות ושהאנריגה נכנסת אליו כראוי הוא כבר לא יצטרך לשמור על מאגרי השומן וכך גם אפשר לרזות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב