דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעקב אחר קצין - בגידה 

מאת    [ 07/01/2010 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 2916 פעמים ]

דנה (שם בדוי) קצינה בצה"ל היא אשה יפיפייה מהממת , כבת 30  אשר כל סוכנות דוגמנות הייתה מתברכת באחת כמוה , היא הגיעה למשרד החקירות שלי בלי לתאם פגישה ראיתי כי עיניה אדומות וכי יש ל עיגולים שחורים תחת העיניים.

חוקר פרטי נתקל לא אחת בסיטואציות שהוא משמש כיועץ, פסיכולוג, ו'כותל מערבי' של הלקוחות שלו. היא ספרה לי כי היא נשואה 6 שנים עם איש צוות אוויר שגדול ממנה בעשר שנים. שהכירה אותו דרך חברים ואלו הם  נישואיו השניים.

דנה ספרה לי כי בתפקידה היא מנהלת צוות גדול של עובדי מחשב. לדבריה לפני כחודשיים הרימה את הטלפון בטעות ושמעה את בעלה מדבר עם אלמונית, שאופן השיחה היה בגוון ארוטי. מאחר  ובעלה לא קרא למדברת בשמה אולם ציין כי הוא ישלח לה תמונות שלהם, דנה כמתכנתת בכירה בעלת תואר שני במדעי המחשב, נכנסה למחשב וגלתה חומר רב של התכתבויות בין בעלה לבין חיילת צעירה בשם אורלי (שם בדוי).

דנה הדפיסה את ההתכתבות וכאשר עיינתי בה נראה כי אכן יש רומן לוהט עם אותה חיילת. דנה  ספרה לי כי החליטה לפנות אל חוקר פרטי היות ובעלה יכחיש הכל היא מעוניינת להביא לו הוכחות ברורות, אם יטען שזה רק התכתבות. הצעתי לה  לספר לבעלה שהיא יוצאת למספר ימי השתלמות מקצועיים באזור הצפון. ובקשתי ממנה כי תעקוב אחרי ההתכתבויות באינטרנט. ואכן הפיתיון הצליח ודנה הודיעה לי מצאה התכתבות במסנג"ר שבעלה קבע מפגש במסעדת דגים באזור המרכז באותו יום שהיא נוסעת לכאורה להשתלמות.

קבלתי לידי את כל פרטי הבעל - תמונתו, ובאיזה רכב הוא נוסע. והצבתי 2 צוותי מעקב על אותה מסעדה. באיחור של שעה נראה בעלה של דנה נכנס למסעדה, ראינו כי מדובר ב גבר גבוה נאה מאד שרירי חסון לובש מדים. לאחר רבע שעה הגיעו למסעדה 2 בחורות צעירות כבנות 20  התיישבו לידו תוך חיבוקים. אחת בדרגת סג"מ והשנייה לובשת אזרחי. לאחר שסעדו נסע הגבר עם שתי הבנות לצימר בודד באחד המושבים בשרון. חוקרים פרטיים לא יכלו להיכנס אחריהם היות והמקום  דיסקרטי מאד והמתינו בתצפית והמשיכו המעקב אחרי שהשלישיה יצאה מהצימר ונסעה לחוף יד מבודד.

השלושה תועדו  מתחבקים מתנשקים ומתמזמזים למרות שבחוף היו עוד מתרחצים. במעקב אחרי הבעל הוריד זה את הבנות בישוב מבוסס באזור המרכז. החוקרים הפרטיים דווחו בסיום הערב כי מדובר בתאומות בנות 21 שאחת מהן השתחררה רק לפני חודש מהצבא.

לאחר סיום תיק החקירה, דנה החלה בהליכי גירושין בסיוע של עורך דין לענייני גירושין.

משרד חקירות אברמסון, הינו משרד חקירות פרטיות וותיק ומנוסה העוסק במתן שירותי מודיעין וחקירות במגוון נושאים: חקירות בגידותגירושין, חקירות כלכליות, ביצוע מעקבים וכן בדיקת פוליגרף. במשרד עובדים חוקרים פרטיים וותיקים בעלי שם בתחום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב