דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להקדים תרופה למכה - חשיבות שירותי עורך דין בעסקאות מקרקעין 

מאת    [ 07/01/2010 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 2167 פעמים ]

 

במציאות הכלכלית ההפכפכה של היום, בה המשבר הכלכלי עדיין נותן את אותותיו בתחומי חיים רבים, תחום המקרקעין נחשב להשקעה בטוחה יותר מתחומים אחרים. עם זאת, על אף הביטחון היחסי האופף את התחום ועל אף היציבות הכלכלית שעסקאות בתחום זה יכולות להציע, כדאי להסתייע בשירותיו של עורך דין בעת עסקאות מקרקעין. אין זה משנה אם מדובר בהשכרה או במכירה של דירה יד שניה, ברכישת דירה חדשה מהקבלן או בהשכרת שטח אדמה, תמיד עדיף להשקיע בשירותי עורך דין המתמחה בנושאי מקרקעין, מאשר לחסוך ולהצטער על כך לאחר מכן. לפניכם מידע קצר, שיוכל לשפוך אור על חשיבותם של עורכי דין בעסקאות מקרקעין.

 

היתרונות בשירותי עורך דין בעסקאות מקרקעין

אחד היתרונות המהותיים ביותר של הסתייעות בעורכי דין בעסקאות מקרקעין הוא שעורך הדין דואג, בראש ובראשונה, לאינטרסים שלכם ולאופן בו יתממשו רצונותיכם. מעבר לכך שבצורה זו אתם יכולים להיום בטוחים שהעסקה תתבצע בהתאם להעדפותיכם, מדובר גם בחיסכון כספי משמעותי. עסקאות מקרקעין מהוות השקעה כספית גדולה במיוחד, ולרבים זוהי ההשקעה הכספית הגדולה ביותר במהלך חייהם. לכן, עורך דין בתחום מקרקעין יוכל להגן על הכספים המושקעים בצורה הטובה ביותר. יתר על כן, יחד עם ההשקעה הכספית הגבוהה יש לזכור את המס הנגבה בעת העסקה. באמצעות עורך הדין ניתן לבצע תכנון מס נבון, המטיב עמכם ועם הצד השני.

 

תפקידיו של עורך דין בתחום המקרקעין

עורך דין המתמחה בנושאי מקרקעין יכול לסייע באלמנטים שונים לפני העסקה, במהלך ניסוח החוזה ולאחריו. במידה ומבקשים לרכוש נכס מסוים, עורך דין המתמחה בנושאי מקרקעין מסייע רבות בבדיקת הנכס המבוקש בטאבו והאם אלו הטוענים לבעלות על הנכס הם אכן הבעלים האמיתיים הרשומים בטאבו. כמו כן, עורך הדין יבדוק האם רשומות הערות אזהרה שונות על הנכס המתריעות, בין היתר, על עיקול או שיעבוד הנכס, חריגות בנייה ועוד. תחום אחר בעסקאות מקרקעין הוא רכישת דירה ישירות מהקבלן. במקרה זה, עורך הדין בודק אלמנטים רבים, וביניהם האם לקבלן יש רשיון בתוקף והיתר כדין, האם הכספים המועברים על ידיכם מועברים ישירות לחשבון הפרויקט ואת תוכניות הבניה, בכדי לראות שאין חריגות בשטח המותר. אלמנט מהותי נוסף בעסקאות מקרקעין הוא חתימת החוזה. באמצעות עורך הדין תוכלו להיות בטוחים שאתם חותמים על חוזה הוגן, וכי כל הסעיפים והאותיות הקטנות מקובלים עליכם. במקרה של מכירת נכס או השכרתו, עורך הדין מסייע לנסח חוזים הוגנים וגלויים כלפי שני הצדדים. במקרים של רכישת הנכס, עורך הדין ימשיך לסייע לכם ברישום הנכס על שמכם בטאבו וברשויות.

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב