דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילום אירועים- צילום בחוץ או צילום סטודיו מאת שני צלמים 

מאת    [ 07/01/2010 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 3126 פעמים ]

צילום בחוץ או צילום סטודיו

 

חברת שני צלמים מתמחה בצילומי אופנה בשטח הפתוח (צילומי חוץ) וב צילומי סטודיו .ישנם צלמים רבים בשוק המתמחים בתחומי צילום שונים ולכל צלם, סגנון אחר וייחודי לו. ובכל זאת, רוב ה צלמים המקצועיים מתחלקים לשתי קבוצות עיקריות. צלמים המתמחים ב צילומי סטודיו וצלמים המתמחים ב צילומי חוץ.

לצלמים המצלמים בתוך סטודיו, ישנה יכולת שליטה רבה יותר על התאורה מאשר צלמים המצלמים בחוץ מכיוון שהם יכולים לכוון את התאורה בסטודיו באופן מדויק לפי בחירתם. לכן, צלמים המעוניינים לצלם צילום פורטרט מקצועי יבחרו לצלם אותו בסטודיו. לעומת זאת, צלמים המעוניינים לצלם צילום פורטרט באווירה טבעית יותר, כמו צילום המיועד לאתרי הכרויות, יבחרו לצלם אותו בחוץ כשהמצולם נראה בסביבה טבעית יותר. 

צלמים הבוחרים לצלם בחוץ, תלויים במזג האוויר באותו היום. אם מדובר בתקופת האביב והקיץ, אין עם זה שום בעיה, ישנה תאורת שמש חזקה וכמובן שאין סכנה לצלמים ליום אפרורי או גשמי. אך אם מדובר בתקופת הסתיו והחורף, ישנה סכנה לצלמים לביטול הצילומים באותו היום. לכן כדאי להתעדכן מראש למזג האוויר באותו שבוע ולפי כך, לבחור ביום הצילומים.

ל צלמים המצלמים בחוץ, חשוב מאוד לשים לב לאור השמש על פני המצולם. כדי שאור השמש לא יפריע למצולם ולא יסנוור אותו, על ה צלמים למקם את המצולם כשהשמש נמצאת מאחוריו.  מה גם שכשהשמש נמצאת מאחורי המצולם, נוצר אפקט של תאורה אחורית יפה ש צלמים רבים המצלמים בסטודיו משתמשים בה כשהם ממקמים מאחורי המצולם תאורת פלאש רכה.

 

בנוסף, ל צלמים המצלמים בחוץ נוצר מצב שבו יופיעו צללים הנוצרים ממשחקים של אור וצל על פני המצולם. במקרה כזה, ישנה אפשרות ל צלמים להשתמש ברפלקטור הנמצא מצד למצולם שממלא את הצללים האלו. אך אז חייבים להשתמש בעוזר צלם שיחזיק אותו. במקרה של צילום בסטודיו, ה צלמים מניחים פלאש נוסף מהצד למצולם למילוי הצל. לסיכום, כשמחליטים לצלם, צריך קודם כל להבין את מטרות המצולם. האם הוא מעוניין בצילום פורטרט לאתר מקצועי, או בצילום חוץ המשרה על המתבונן אווירה טבעית. עם זאת, כשמדובר ב צלמים העוסקים בצילומי הריון אומנותיים, כדאי לצלם בסטודיו וכך ליצור שליטה טובה יותר על האור במידה ורוצים להאיר רק אזורים מסוימים כמו את בטן המצולמת ובנוסף ה צלמים יכולים ליצור אפקטים מעניינים של אור וצל. וכמובן שלאישה בהריון יהיה יותר נעים להצטלם בתנאים נוחים יותר. בחירת המיקום על ידי ה צלמים תיקח בחשבון את כל הפרמטרים השונים האלו וכל זאת על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר

מקצוענות שירות ואיכות - שני צלמים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב