דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך למכור יותר? 

מאת    [ 07/01/2010 ]

מילים במאמר: 539   [ נצפה 2739 פעמים ]

 

רבים מכם שואלים את עצמכם איך אפשר למכור יותר ממה שיש, כאשר יש לכם קהל מבקרים קבוע בחנות / באתר?

אז ככה, דעו לכם שדי והותר אם אתם מאמינים ביכולתיו של המוצר, ומאמינים כי קיימים אלה הצריכים אותו. תוסיפו לכך את ההנחה שאלה שצריכים אותו מבקרים את עסקיכם או אתרכם, אך לא בטוח שכיום אתם עושים מספיק כדי למכור להם.

אז מה אפשר לעשות?

בהתבסס על אותה נקודת הנחה, שאתם רוצים למכור ללקוחות שכבר מבקרים אצלכם, וכל מה שאתם יודעים זו העובדה שהם מבקרים אצלכם.

עכשיו, נסו להעריך את הסיבות המרכזיות לכך שמבקרים אצלכם. מה המוצר הנצרך ביותר? מה המוצר שלפי דעתכם רוב קהל היעד שלכם מבקש?

במידה ואתם מחזיקים חנות - דאגו שהמוצר יהיה בגבוה העינים של הלקוחות, במקום שבו יוכלו לצפות בו בקלות ולהבחין בו. היתרון בחנות, הינו שניתן לבחור אפילו יותר ממוצר אחד שיופיע באופן בולט.

לעומת זאת, אם אתם מחזיקים אתר אינטרנט - קיימות לרשותכם מספר דרכים לייעל את המכירות. נסו לקבוע מהן מילות החיפוש המשמעותיות ביותר דרכן מוצאים אתכם במנועי חיפוש. לדעת מה אנשים חיפשו כאשר הגיעו אליכם, זה נתון יקר ערך!  תוכלו לפרסם את המורצ שאותו חיפשו כבר בעמוד הראשי, להציג תמונה לפיה אתם מתרכזים בעיקר במוצר הזה. "אלופים" של ממש ביצירת אותו המוצר עבור הלקוחות!

דרך נוספת היא להפנות גולשים לעמודים מסוימים באתר, בהתאם למילות החיפוש אותן ביקשו - במערכת מתקדמות ניתן לבצע זאת באמצעות פאנל ניהול, ואם עדיין לא הקמתם אתר אינטרנט - תוכלו לבקש זאת מחברת בניית האתרים שפניתם אליה (תוספת לא קלת-תקציב, אבל אפשרית בהחלט).   בדרך הזו, תוכלו להציג ללקוח עמוד בית שונה בכל פעם שייכנס לאתר, בהתאם לפי המוצר שאותו חיפש במנוע החיפוש!

דרך נוספת, שבה משתמשים בעיקר ברוב האתרים העסקיים, הינה להציג מספר מוצרים עיקריים הנמכרים ע"י בית העסק, ולהציג את היתר לאחר לחיצה לכניסה לעמוד משני.

בכל אופן, אם בחרתם מוצר או כמה מוצרים ספציפיים שבהם אתם מתמקדים, דאגו להיות מקצועיים בתחומכם, שהרי אלה הם המוצרים הבכירים שלכם, ואתם צריכים להשיג עליהם מידע רחב יותר מאשר על יתר המוצרים.

אם תפגינו באתר / בחנות  מידע רב לגבי מוצר מסוים, יכולותיו, השגיו, והדרך להבדיל בין מוצר זה או אחר, לדעת מה טוב במוצר ומה לא, וכן הלאה - הלקוחות יקחו אתכם ברצינות רבה יותר. דאגו שהמידע יהיה אובייקטיבי ככל הניתן - תחושה של מתן מידע אובייקטיבי ללקוח מעוררת אצלו סימפטיה ואהדה כלפי המוכר העוזר, ומגדילה את הסיכוי למכור לו. באתר שלכם, כתבו / שלחו קישורים למאמרים טובים הקשורים למוצר, מידע זה יעורר אצל הלקוח תחושה של מתן תמיכה טובה מטעם העסק.

דבר נוסף שהמידע באתרכם יעזור לכם לשמר הינו כמות הגולשים הקבועה.  תוכן טוב באתר מכירות יגרום לגולשים להיכנס שוב ושוב לאתר, יתן להם את הסיבה להיכנס לאתר שוב ולא להרגיש שהם נכנסים בעצם לאתר שמתכוון רק למכור להם מוצרים. נסו להתמקד גם בכלי הזה!  לשמר גולשים קבועים באתר משתווה כמעט לזכייה בלוטו.   הרי מה לא תיתנו אם קונה טוב ופוטנציאלי יכנס אליכם לחנות הפיזית אחת ליום או יומיים, ויקשיב בשמחה למה שיש לכם להגיד.   הדרך נשמע מופרך - אך באינטרנט זה אפשרי!   לשמר גולש אם כן באמת משתווה לזכייה בלוטו.   שיטה נוספות לשימור לקוח הינו הצטרפותו למאגר רשימת התפוצה שלכם.

מאחל לכם שתוכלו להפקיד את המירב מהמדריך, ולהוציא ממנו רעיונות נוספים.

בהצלחה,

דוד לוי - בניית אתרים

 

 



המלצות שלי על בתי-עסק ועצמאים:




  1. גן ילדים ברמת גן



  2. תיקון תריסים בת"א




ניתן לפנות אלי תמיד במייל: david@davidlevy.co.il אשמח לתת ייעוץ (אפילו בחינם) בכל הקשור לכתיבת מאמרים, קידום אתרים והקמת אתרי אינטרנט למטרות עסקיות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב