דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אסטרטגיית גירושין 

מאת    [ 07/01/2010 ]

מילים במאמר: 474   [ נצפה 3007 פעמים ]

רבים מבני הזוג אשר התגרשו, יעידו כי פנייה להליך של גירושין ללא בניית אסטרטגיית גירושין, אשר לרב נובעת מטעמים אימפולסיביים, היא אינה נכונה ואף עלולה להסב נזק רב לאותו צד אשר פנה להליך של גירושין  מבלי ששקל את צעדיו.

לעומת זאת, רבים מבני הזוג אשר התגרשו, יעידו כי בניית אסטרטגיית גירושין בטרם הפנייה להליך של גירושין, היא הדרך שתוכל לסייע למעוניינים בהליך של גירושין, להשיג בסיומו של ההליך את התוצאות המיוחלות.

ניהול הליך של גירושין הוא אינו "עסק זול" (במיוחד אם פנית לעו"ד אשר ינהל בעבורך את ההליך). אולם, ניהול הליך של גירושין ללא בניית אסטרטגיית גירושין באמצעות עורך דין הבקיא בניהול תיקי גירושין, כמוהו כמקרה התאבדות לעיתים.

שכן, עורך דין הבקיא בניהול תיקי גירושין, יוכל לסייע לכם לעבור את אותו הליך גירושין, באופן שיעשה הכל על מנת לשמור על זכויותיכם הנובעות מעצם קיומו של הליך גירושין. עורך דין הבקיא בתחום של ניהול תיקי גירושין, יוכל לסייע לכם לבנות אסטרטגיית גירושין, אשר תוביל בסופו של ההליך להשגת מרבית התוצאות המיוחלות אם לא כולן.

אסטרטגיית גירושין מנצחת, תדע להכתיב את פני ההליך, בכך שהצד הנגדי, יהיה מוכן כמעט לכל דרישה מצידכם. יתרה מזו, אסטרטגיית גירושין מנצחת, אף תוביל לכך, שהצד הנגדי, יוותר על ניהול הליך של גירושין הערכאות שיפוטיות ויסכים לחתום על הסכם גירושין שתנאיו משקפים כל התוצאות אליהם רציתם להגיע לו הייתם מנהלים את אותו הליך של גירושין בבתי המשפט.

על מנת שתוכלו לבנות אסטרטגיית גירושין מנצחת, חשוב כי, תאספו הוכחות וראיות רבות ככל שניתן, אשר יסייעו לכם להשיג את כל אותן תוצאות אשר הנכם מעוניינים להשיג בסיומו של אותו הליך גירושין.

לשם בניית אסטרטגיית גירושין עליכם אף להגדיר לעצמכם מראש מהן אותן תוצאות להן אתם מייחלים בסיומו של אותו הליך גירושין לרבות ובעיקר בעניינים הקשורים מעצם טיבם וטיבעם בהליך של גירושין (מזונות, משמורת, הסדרי ראייה, חלוקת רכוש).

כאמור, במידה ובניתם לכם אסטרטגיית גירושין, אשר כוללת בתוכה ראיות והוכחות אשר יסייעו לכם רבות בהשגת המטרות, הרי שאותה אסטרטגיית גירושין תכתיב את כל פני ההליך ואת תוצאותיו.

לפיכך, חשוב מאוד, כי תגעו שניהול הליך של גירושין, הנו מורכב עד מאוד, ולכן בטרם הפנייה להליך של גירושין, חשוב כי תבנו לכם אסטרטגיית גירושין אשר תכלול את הטיעונים והעילות של שני הצדדים ותהיה מוכנה לכל התפתחות שלא תבוא גם מהצד של מי שהנכם מעוניינים להתגרש ממנו.

עו"ד שלומית סטרוגנו 077-2115151 www.easyget.co.il ***המידע במאמר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו, ואינו מהווה המלצה לנקיטת אי אילו הליכים או לאי נקיטתם של אי אילו הליכים. הסתמכות על האמור במאמר זה הנה על אחריות הקורא בלבד וכפועל יוצא, האחריות לכל תוצאה, ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור במאמר זה, תחול על הקורא בלבד. גירושין - אתר המכיל מידע רב בנושא גירושין. הסכם גירושין- מידע בנוגע לעריכת הסכם גירושין.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב