דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיאצו - לא עוד כאב גב כרוני 

מאת    [ 06/01/2010 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 3390 פעמים ]

שיאצו - לא עוד כאב גב כרוני

 

היתרון הגדול ביותר של שיאצו למטרת הקלה על כאב גב לעומת שיטות טיפול אחרות היא העובדה שהטיפול הוא על כל הגוף ולא רק על הנקודה הכואבת. בניגוד לכדורים, תרופות או אפילו מסאז'ים, שיאצו מקל על כאב גב על ידי שחרור חסימות של אנרגיה. גם מי שנבהלת מהמילה אנרגיה ולא מאמינה כלל ברפואה אלטרנטיבית צריכה להבין שאין תרופה ברורה לנושא של כאב גב בדרכים הקונבנציונאליות. השיאצו ידוע כאחת הדרכים היחידות שאכן עובדות על מנת להקל על כאב גב ולכן השיטה תפסה לה מקום של כבוד בקרב כל הגילאים.

 

גם דיכאון יוצר כאב גב

עיקרון חשוב של שיאצו לגבי כאב גב הוא שהכאב מגיע בהשפעה של איברים פנימיים. השיאצו פשוט מתרגם כאב גב אותו אנו חשות אחרי יום ארוך בעבודה לסיבות ותוצאות. על פי שיאצו, כאב גב נגרם כתוצאה ממתח, חרדה או דיכאון ולא רק מישיבה לא נוחה על כסא. בנוסף, יש לזכור כי על ידי שיאצו ניתן לטפל במגוון של בעיות אשר הסימפטומים שלהם פיזיים כמו כאבי ראש, כאבי פרקים ועוד.

במהלך טיפול לשיפור כאב גב, מטפל שיאצו עושה שימוש במרפק, בברכיים ואפילו בכפות רגליים. המטרה של שיאצו היא לא להקל על כאב גב באופן זמני אלא ליצור מצב בגוף בו האיברים הפנימיים מקבלים מספיק אנרגיות ממקומות אחרים על מנת להתקיים כשורה, ולא ליצור כאב גב או כל כאב אחר אשר מפריע לנו לתפקד. בנוסף, כל טיפול שיאצו מופנה באופן ספציפי לסוג כאב גב ואופי המטופלת.

 

כל כאב גב משתנה מאישה לאישה

כאשר מגיע אישה במצב של כאב גב אל מטפל שיאצו, היא עוברת תשאול על אורך חייה על מנת לגלות את כל הסימפטומים האפשריים. התשאול הזה הכרחי על מנת לטפל באותו כאב גב ואף למנוע ממנו לחזור בעתיד. כל אחת וודאי כבר עמדה בחייה מול מצב בו קיבלה כדורים להקלת כאב גב - אך אליהם גם התלוותה אזהרה והוראות שימוש, במיוחד בתרופת היריון. מנגד, על ידי שיאצו מטופל כאב גב בדרך הטבעית והנכונה ביותר.

 

לקבלת מידע נוסף אודות בעיות גב ושיטות אלטרנטיביות לטיפול, את מוזמנת להיכנס ולהוריד חינם את הספר ? "לתת לכן גב". הספר מביא מידע מגוון על כאבי גב והדרכים למניעתם וטיפול בהם ללא תרופות ותופעות לוואי.

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מסירה שיער בשיטת האינפרא אדום-תוצאות מטיפול ראשון, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב, מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער באינפרא אדום, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית. www.morclinic.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב