דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך ליצור זוגיות ואהבה בחייכם? כוח המשיכה, הסוד ליצירת קשר זוגי 

מאת    [ 07/12/2006 ]

מילים במאמר: 589   [ נצפה 7874 פעמים ]

יצירת זוגיות בחיינו דורשת "הכנת שטח" מקדימה ומתחילה מהרצון ליצור קשר זוגי של אהבה בחיינו. ממש כמו לפני חגיגה או אירוע חשוב בחיינו, אנחנו רוצים ליצור את המרחב שיביא להצלחת האירוע.

חלק מאיתנו יגלה בבדיקה פנימה, סיבות מגוונות ומעניינות להנציח את המצב הקיים: אולי נוח לנו בחיים העצמאיים שלנו, בלי צורך להתחשב באדם אחר, או לסבול את ההרגלים שלו או שלה? אולי מתאימים לנו כעת קשרים לא מחייבים? האם זוגיות הינה דבר מאיים או מפחיד כתוצאה מפגיעה שנוצרה בעבר, וכעת אין לנו רצון ליצור זוגיות כדי לא להיפגע שוב? האם ישנו קשר קודם שטרם סגרנו, ואשר מותיר את המערכת הרגשית שלנו לא ממש פנויה לקשר חדש?

שאלו את עצמכם: האם אתם אכן מעוניינים עכשיו בקשר זוגי? משתוקקים? פנויים בכל מובן, רגשית ומעשית?
עלינו להיות ברורים ברצונותינו, כשמחליטים למגנט זוגיות חדשה צריך לדעת שדפוסים וקשיים שבהם אנו נתקלים בקשר אחד- עלולים לשחזר את עצמם בקשר הבא, אלא אם כן אנו עושים עבודת מודעות ומשנים דברים במערכת שלנו (אכן כן, אנחנו יכולים לשנות רק את עצמנו).

זה מתחיל מההבנה שהמציאות שלנו כרגע, כפי שהיא, היא בדיוק בהתאם לתדר שלנו. אנחנו משדרים בכל רגע, גם אם איננו מודעים לכך. ממש כפי שהטלפון הסלולארי שלנו מקרין את התדר שלו לסביבה. אנחנו מגנט אדיר, הרוטט כל העת בתדר שלו. לפי מבנה ואיכות המגנט הפנימי שלנו- אנחנו מושכים וממגנטים אלינו מציאות חיצונית.

שמתם לב שכאשר אתם בתחילתו של קשר זוגי, אנשים נוספים "מתחילים" איתכם? כשאנחנו אוהבים ונאהבים- הרטט שלנו משתנה. לכן נמשכים אלינו אנשים נוספים כשאנו מתחילים קשר זוגי.
משמעות הדבר היא, שאם ברגע זה אינכם בתוך זוגיות, משמע המערכת שלכם איננה מכווננת לתחנת השידור של מגנוט זוגיות. ברגע שבו אתם רוטטים ומפעילים תחנה זו, אתם יוצרים זוגיות בחייכם.

לעיתים יש במערכת שלנו חסמים לא מודעים, שלא מאפשרים לנו להיפתח לזוגיות ולאהבה. חלקם קשור בכלל לילדות ולהתנסויות קודמות שלנו. רובם 'באגים' שאינם גלויים לנו, אך מנהלים את חיינו.

אז מה עושים?

כדי לשדר את קסם המגנטיות שלכם, עליכם להיות כבר כעת בידיעה, שיש לכם זוגיות הרמונית, תומכת אוהבת. לא רק כמחשבה, אלא כידיעה פנימית. בדיוק כפי שברור לכם מהו שימכם ומקום המגורים שלכם- כך צריכה להיות לכם ברורה נוכחותה של זוגיות בחייכם, כבר כעת.
רובנו, ברוב הזמן, עסוקים ב"תודעת החסר". אנו עסוקים ב"אין לי". מרגישים קורבן של נסיבות. שואלים: "למה זה קורה/ לא קורה לי?", ובכך ממגנטים אלינו 'אין' ו'חסר' בהתאם. מה שאנו משדרים, הוא בדיוק מה שאנו מקבלים כהדהוד בחזרה. השכילו לבחור את התודעה הפנימית שלכם.
שימו לב, ידיעה זו צריכה להתקיים בתוכנו גם, ובעיקר, אם היא איננה מתקיימת בפועל ברגע זה במציאות הפיזית. תהליך זה צריך להיעשות ללא תלות או קשר לרשימת הנתונים האישיים שלכם. רשימת הנתונים לא רלוונטית. שימו בצד את משפטי אי-האמון.

בתקופה שבה רציתי למגנט בן זוג אל חיי, לא הייתי עסוקה בשאלה: "מי ירצה אחת בת 35 עם 2 בנות גדולות?", לו הייתי נותנת מקום לתהייה מסוג זה- לא הייתי מצויה בתדר המגנוט. להיפך. היה לי ב ר ו ר שיש לי בן זוג! בתודעה הפנימית שלי. וכך אמנם מגנטתי אותו.

כשאתם עוטפים את עצמכם באהבה, האחרים יימשכו אליכם, כי אתם "אהיבים". אתם הופכים להיות מגנטיים לאהבה. כשאתם מאפשרים לעצמכם להשתעשע בידיעה שאתם כבר כעת בתוך זוגיות, האנרגיה שלכם משתנה. אתם הופכים להיות קורנים. אתם משדרים ומרגישים אוהבים ונאהבים. וזה בדיוק מה שמושך אליכם מציאות התואמת תדר זה בדמות בן / בת זוג. היו בתודעתכם בתוך זוגיות חמה, אוהבת, מלטפת, כרגע..

שלכם באהבה

אוריאלה


אם אתם רוצים לקרוא עוד מאמרים מרתקים ולקבל כלים נוספים, מסר אישי, דרכים ליצירת מופלאות ויישומיות לאיזון והגשמה בחייכם לפי שיטת אומגה- היכנסו כעת לאתר הבית. באתר תוכלו למצוא מידע על מיני-סדנאות פתוחות לקהל בנושאים מגוונים מדיי שבוע- מאמרים מרתקים מדיטציות ועוד..

כותבת המאמר היא אוריאלה פז-מורין מפתחת שיטת אומגה-O.P.M. שיטת אומגה משלבת בתוכה שימוש ואימון בכוח התודעה והמגנוט לשם יצירת מציאות רצויה. השיטה מהווה "מכון כושר" אישי וכוללת כלים מעשיים וקלים להפעלה המשפיעים על איכות החיים, בגוף ובנפש.
http://www.oriella.co.il טל' 03-6359699
oriellaz@zahav.net.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב